Eh dat ding is toch nog maar 99 euro in de winkel?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef DaMook het volgende:
Misschien hier nog liefhebbers voor een apple tv 2? 125 euro
Nee dat is de 3.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Eh dat ding is toch nog maar 99 euro in de winkel?
Jij snapt hemquote:
Aha op die fiets.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
En ter verduidelijking voor DannyDeko, de 2 is meer waard geworden omdat die nog te jailbreaken is.
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Ik weet dat je op een gejailbreakte apple tv xbmc kan draaien ofzoietsquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Aha op die fiets.
Ik zat er eerst aan te twijfelen om een apple TV te halen en daarop via de Ziggo app TV te kijken, maar dat kan dus niet
Weet iemand hier toevallig een alternatief hiervoor? Ik heb/kan namelijk geen coax kabel meer naar mn tv liggen.
Klopt de ATV2 kan je jailbreaken en XBMC op draaien. De ATV3 kan je niet jailbreaken en dus geen XBMC op draaien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Ik weet dat je op een gejailbreakte apple tv xbmc kan draaien ofzoiets. Heb me er nooit zo in verdiept eigenlijk.
http://buyersguide.macrumors.com/#Apple_TVquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt de ATV2 kan je jailbreaken en XBMC op draaien. De ATV3 kan je niet jailbreaken en dus geen XBMC op draaien.
Dat brengt me direct op onderstaande vraag,
Iemand een idee wat de verloop geweest is van de apple tv. Ik wil inschatten of er een nieuwe versie komt of dat het bij de 3 blijftAppel heeft enige tijd geleden aangekondigd dat er een hoop verschillende nieuwe mooie producten dit jaar komen. Ik lees echter niks over geruchten of verwijzingen naar "onbekende" IOS apparaten zoals BV een apple tv.
TOP dank je wel! Handige site trouwens ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://buyersguide.macrumors.com/#Apple_TV
Ik wacht wel even danquote:RecommendationDon't Buy - Updates soonLast ReleaseMarch 07, 2012Days Since Update536 (Avg = 377)
Het klopt inderdaad dat die MacBook momenteel 1249 kost bij Dixons, dit is inclusief de 80 euro korting de Dixons dit weekend op Apple geeft. De actie is morgen voor bij maar is aanstaande donderdag weer opnieuw (tot en met zondag). Echter zijn CTO mac's uitgesloten van deze actie. Een CTO Mac is een mac op maat, dus een MacBook Air 13" met 256GB en 8GB werkgeheugen. De prijs bij Dixons is exact hetzelfde als bij Apple (1429 euro, zie http://store.apple.com/nl/configure/MD761N/A? )quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik heb je nodig voor inside infoWeet je of ik de MBA 13inch 256 met 8gb kan bestellen bij jullie? Op de site staat alleen de 4gb voor 1249 en hoeveel wordt de 8gb?
1. Wacht 20 15 daagjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef brambus het volgende:
HOE ZET JE IOS 7 op iphone 4 graag duidelijke uitleg
Bvd![]()
![]()
Hoe zet e die inbeciele hineindelijke afgewerkte versie op mn foonquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
1. Wacht 20 15 daagjes
2. Zet de officiële, uiteindelijke, afgewerkte versie van iOS 7 op je foon. Die update krijg je vanzelf
3. ???
4. Profit
Als je dat moet vragen raad ik je aan niet met bètaversies te beginnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef brambus het volgende:
[..]
Hoe zet e die inbeciele hineindelijke afgewerkte versie op mn foon![]()
https://developer.apple.com/programs/ios/quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef brambus het volgende:
[..]
Hoe zet e die inbeciele hineindelijke afgewerkte versie op mn foon![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef brambus het volgende:
Bvd![]()
![]()
iOS 7 beta is bedoeld voor developers om hun Apps voor te bereiden op de nieuwe update en om bugs aan Apple te melden, niet voor leken die al moeite hebben het uberhaupt op hun iPhone te krijgen. En dan vervolgens ook nog zeuren als iets niet goed werkt zeker?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef brambus het volgende:
Bvd![]()
![]()
Ik heb de 4gb versie maar gereserveerd voor 1249. Kan ik m deze week waarschijnlijk bij m'n locale dixons ophalen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat die MacBook momenteel 1249 kost bij Dixons, dit is inclusief de 80 euro korting de Dixons dit weekend op Apple geeft. De actie is morgen voor bij maar is aanstaande donderdag weer opnieuw (tot en met zondag). Echter zijn CTO mac's uitgesloten van deze actie. Een CTO Mac is een mac op maat, dus een MacBook Air 13" met 256GB en 8GB werkgeheugen. De prijs bij Dixons is exact hetzelfde als bij Apple (1429 euro, zie http://store.apple.com/nl/configure/MD761N/A? )
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:10 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik heb de 4gb versie maar gereserveerd voor 1249. Kan ik m deze week waarschijnlijk bij m'n locale dixons ophalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door gohan16 op 26-08-2013 07:40:07 ]I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:08 schreef gohan16 het volgende:
1249 Inc 3 jr. garantie of 1429. Verschil is me iets teveel helaas. Ik kan me nog bedenkenBinnen een aantal jaar, wanneer je wil/moet upgraden omdat je geheugen tekort komt, leg je die 200 euro ook bij, misschien wel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien is dat de Apple-taks die je betaalt bij niet-uitbreidbare Macs, helaas. Vind het zelf ook ridicuul, vandaar dat ik voor de "reguliere" MacBook Pro ben gegaan![]()
Zonder Jailbreak niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn iPhone rangschikt de ocoontjes van mijn apps automatisch van links naar rechts en van boven naar beneden. Nu heb ik gister Pimp your Screen geïnstalleerd en kun je allemaal van die mooie plankjes als achtergrond instellen. Mijn vraag is nu: is het mogelijk om die icoontjes gewoon over je scherm te verspreiden in plaats van dat ze allemaal van links naar rechts en van boven naar beneden lopen (dus dat er bijvoorbeeld op de bovenste rij twee staan en op de onderste rij drie)?
Zijn er mensen die dat voor je kunnen doen? Ik heb weleens gezien hoe je dat meot doen maar ik zie mezelf dat niet doen (te technische/ingewikkeld).quote:
Gewoon inlezen en er kan niks mis gaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat voor je kunnen doen? Ik heb weleens gezien hoe je dat meot doen maar ik zie mezelf dat niet doen (te technische/ingewikkeld).
Ik ben toch maar gegaan voor de 256/8gb inc 3jr applecare via de apple onderwijs store(werk voor de uni, dus ben eerlijk gerechtigdquote:Op maandag 26 augustus 2013 07:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Binnen een aantal jaar, wanneer je wil/moet upgraden omdat je geheugen tekort komt, leg je die 200 euro ook bij, misschien wel meer
Bovendien is dat de Apple-taks die je betaalt bij niet-uitbreidbare Macs, helaas. Vind het zelf ook ridicuul, vandaar dat ik voor de "reguliere" MacBook Pro ben gegaan
Je gaat jailbreak installeren om de icoontjes zo neer te zetten zoals jij dat wilt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat voor je kunnen doen? Ik heb weleens gezien hoe je dat meot doen maar ik zie mezelf dat niet doen (te technische/ingewikkeld).
Misschien moet je er nog watquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je gaat jailbreak installeren om de icoontjes zo neer te zetten zoals jij dat wilt?
Misnoegen. En nee, dat ga ik niet doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog wat- icoontjes bijzetten om je misgenoegen kenbaar te maken.
Nee, omdat ik al vaker tegen dingen ben aangelopen die niet kunnen omdat hij niet gejailbreakt is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je gaat jailbreak installeren om de icoontjes zo neer te zetten zoals jij dat wilt?
Dan is het beter te begrijpen. Voor enkel icoontjes zo neer te zetten als jij dat wilt, is het nogal onzin om te jailbreaken maar wil je meer vrijheid, dan zou jailbreaken wel de oplossing zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, omdat ik al vaker tegen dingen ben aangelopen die niet kunnen omdat hij niet gejailbreakt is.
Helemaal toppie man, goede keus. Veel plezier met je nieuwe laptopquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:07 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik ben toch maar gegaan voor de 256/8gb inc 3jr applecare via de apple onderwijs store(werk voor de uni, dus ben eerlijk gerechtigd). Kost wat centen, maar dan zit ik komende jaren wel goed.
Ja, heb je gelijk in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is het beter te begrijpen. Voor enkel icoontjes zo neer te zetten als jij dat wilt, is het nogal onzin om te jailbreaken maar wil je meer vrijheid, dan zou jailbreaken wel de oplossing zijn.
De toetsencombinatie is anders. Command-alt-3/4 onder OS X en Windows-PrintScreen onder Windows 8. Daarmee kan je dus kiezen lijkt me.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:11 schreef Iwanius het volgende:
Een korte vraag tussendoor:
Printscreen op een Mac als je Windows virtueel draait (W8) op een MBP. Hoe gaat deze en verschijnt deze dan op je Windows desktop of die van je Mac? En als het de laatste is hoe kun je het veranderen in dat het op je Windows desktop verschijnt in het vervolg?
http://www.mobeetechnology.com/the-magic-charger.htmlquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:52 schreef RvLaak het volgende:
Vandaag eindelijk mijn kapotte Logitec muis vervangen door een Magic Mouse... Probleem waar ik zeker weten tegen aan ga lopen is die van de batterijen... Nu heb ik hier wel eens gelezen dat daar een dock-achtige oplossing voor is. Waar kan ik die kopen en wat kost dat?
En anders gewoon oplaadbare batterijen. Ik heb 6 oplaadbare batterijen en 1 oplader en ik wissel gewoon af. Heb een wireless keyboard en trackpadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
http://www.mobeetechnology.com/the-magic-charger.html
Heb ik! Prima apparaatje
Same. Mijn keyboard en Mouse staan 24/7 aan en gaan zeker 3 à 4 weken mee op oplaadbare batterijen. Om de 3 weken vervangen is voor mij ook geen probleem, zo gepiept toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
En anders gewoon oplaadbare batterijen. Ik heb 6 oplaadbare batterijen en 1 oplader en ik wissel gewoon af. Heb een wireless keyboard en trackpad.
Waarom in godsnaam? Als je ook een muis en keyboard met een draadje kan gebruiken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Same. Mijn keyboard en Mouse staan 24/7 aan en gaan zeker 3 à 4 weken mee op oplaadbare batterijen. Om de 3 weken vervangen is voor mij ook geen probleem, zo gepiept toch?
dat is waar, 1 frame meen ik dus te verwaarlozenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef Ener-G het volgende:
Hangt ook van de input lag van je tv af, die is niet bij alle tv's hetzelfde.
Mooier uiterlijk, makkelijk te verplaatsen op een groot bureau of gewoon lekker 'hip'. Het draadloze toetsenbord is wat kleiner en slanker dan die met snoer, dat is dus al een groot punt. En de Magic Mouse en het Trackpad zijn alleen draadloos beschikbaar, en dat zijn toch twee hele fijne apparaten die de meeste mensen niet willen missen puur door die batterijenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Als je ook een muis en keyboard met een draadje kan gebruiken.
Mijn trackpad is super, alleen bij spellen pak ik nog weleens de muis te voorschijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Mooier uiterlijk, makkelijk te verplaatsen op een groot bureau of gewoon lekker 'hip'. Het draadloze toetsenbord is wat kleiner en slanker dan die met snoer, dat is dus al een groot punt. En de Magic Mouse en het Trackpad zijn alleen draadloos beschikbaar, en dat zijn toch twee hele fijne apparaten die de meeste mensen niet willen missen puur door die batterijenEn het neemt minder USB-gaten in gebruik, geen hubje meer nodig.
Het zal wel flink meer zijn dan een frame. De gemiddelde televisie heeft in de PC-modus een lag van zo'n 3Hz ( @ 60Hz ) en dan heb je ook nog eens de latentie tussen de Apple TV en de Mac. Die ligt wel hoger dan die 3Hz. In Youtube video's zo'n halve seconde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:50 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is waar, 1 frame meen ik dus te verwaarlozen
niet optimaal voor een wacom dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zal wel flink meer zijn dan een frame. De gemiddelde televisie heeft in de PC-modus een lag van zo'n 3Hz ( @ 60Hz ) en dan heb je ook nog eens de latentie tussen de Apple TV en de Mac. Die ligt wel hoger dan die 3Hz. In Youtube video's zo'n halve seconde.
Lijkt mij niet, nee. Zeker niet als je van plan was om dit op je nieuwe plasma televisie te doen. Daarmee maak je de kans op inbranding te groot.quote:
goed puntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, nee. Zeker niet als je van plan was om dit op je nieuwe plasma televisie te doen. Daarmee maak je de kans op inbranding te groot.
In mijn geval is het simpel, RSIquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Als je ook een muis en keyboard met een draadje kan gebruiken.
Dank, zal ik naar kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
http://www.mobeetechnology.com/the-magic-charger.html
Heb ik! Prima apparaatje
De reden waarom ik zo'n oplader wil hebben is omdat ik geen zin heb om met batterijen te gaan jonglerenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Same. Mijn keyboard en Mouse staan 24/7 aan en gaan zeker 3 à 4 weken mee op oplaadbare batterijen. Om de 3 weken vervangen is voor mij ook geen probleem, zo gepiept toch?
De meningen over de ergonomie van de Magic Mouse lopen uiteen, maar ikzelf vind de Magic Mouse de beste en meest comfortabele muis die ik ooit heb gebruikt; zelfs na uren intensief gebruik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 06:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de Magic Mouse ergonomisch goed werkt
Je slaat de spijker op z'n kop. Heb hier ook nog wel een Apple Wired Keyboard en Mighty Mouse liggen, maar die worden beide niet meer gebruikt dus dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Mooier uiterlijk, makkelijk te verplaatsen op een groot bureau of gewoon lekker 'hip'. Het draadloze toetsenbord is wat kleiner en slanker dan die met snoer, dat is dus al een groot punt. En de Magic Mouse en het Trackpad zijn alleen draadloos beschikbaar, en dat zijn toch twee hele fijne apparaten die de meeste mensen niet willen missen puur door die batterijenEn het neemt minder USB-gaten in gebruik, geen hubje meer nodig.
Twee hubs, aan elke kant één en je vergeet nog het nummerieke toetsenbord wat hier wel op zit in tegenstelling tot het draadloze toetsenbord.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop. Heb hier ook nog wel een Apple Wired Keyboard en Mighty Mouse liggen, maar die worden beide niet meer gebruikt dus dat zegt al genoeg.
Sowieso heeft mijn MacBook Pro de USB-aansluitingen om één of andere reden aan de linkerkant, en rechtshandig zijnde is het snoer van de Mighty Mouse veel te kort als ik hem al zo wilde gebruiken. En de kabel moet dan achter de laptop door en i.c.m. de 'hinge' (bij gebrek aan een beter woord) is dat ontzettend vervelend.
Bovendien werkt de Magic Mouse gewoon beter voor mij, en zelfs al was 'ie ook in bedrade versie beschikbaar zou ik voor de draadloze gaan want háát aan kabels.
Daarnaast heeft mijn Wireless keyboard de Lion/Mountain Lion hotkeys, net als mijn MBP, en mijn Wired keyboard heeft nog de Tiger/Leopard/Snow Leopard hotkeys
Om toch nog iets positiefs over het Wired keyboard te zeggen vind ik het trouwens wel ontzettend handig dat 't ding tevens dient als USB hub, dus je kan niet echt zeggen dat het toetsenbord USB-poorten in beslag neemt aangezien het er zelfs één toevoegt
Klopt, daarom dat ik ook zei dat het er één toevoegt; je gebruikt er één in je Mac en krijgt er twee voor terug, vandaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Twee hubs, aan elke kant één en je vergeet nog het nummerieke toetsenbord wat hier wel op zit in tegenstelling tot het draadloze toetsenbord.
iPhoto is inderdaad niet helemaal geweldig. Je kan je folders gewoon overzetten (met usb, dropbox of externe HD en gewoon slepen naar bureaublad/documenten/afbeeldingen) en je kan ze gewoon in mapjes houden en dan via voorvertoning bekijken. iPhoto is handig voor grote dia's of als je kleine bewerkingen wilt doen. Ik gebruik het eigenlijk alleen maar omdat de foto's zo minder ruimte in beslag nemen en voor het syncen met mijn iPhone. Gebruik gewoon lekker mapjes als je dat prettig vind en genoeg ruimte hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:41 schreef fespo het volgende:
k ben net over gestapt naar Apple en ik moet heel erg wennen aan iPhoto.
ik heb het gevoel volledig de controle kwijt te zijn over mijn foto's.
veel liever zou ik mijn foto's gewoon in mappen zetten in de pictures folder.
is het heel vreemd als ik dit doe, en zijn deze folders gewoon van mijn Windows computer over te zetten?
Die aanknop op het keyboard, is die voor het keyboard of voor de iMac?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:47 schreef Iwanius het volgende:
Als iemand een werkende Bondi Blue G3 iMac nog ergens weet,dan houd ik mij aanbevolen.
Het liefst in originele staat = toetsenbord en puk.
Voor de iMacquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die aanknop op het keyboard, is die voor het keyboard of voor de iMac?
Damn, dat is wel geniaal. Ik zou het enorm handig vinden als ik mijn MacBook zou kunnen aanzetten met mijn draadloos toetsenbord, heb 'm namelijk vaak in clamshell mode staanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:58 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Voor de iMacZo een heb ik nog op mijn kamer gehad, heerlijk ding ^^ Alleen geen wifi, dus ik gebruikte hem alleen maar om films op te kijken e.d. Helaas al jaren geleden verkocht
Flinke deukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Meh. Deukje.
Zal de verzekering iets mee kunnen doen (inboedel)?
Waarom zet je hem uit dan? Je kunt hem wel wakker maken met een draadloos toetsenbord.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Damn, dat is wel geniaal. Ik zou het enorm handig vinden als ik mijn MacBook zou kunnen aanzetten met mijn draadloos toetsenbord, heb 'm namelijk vaak in clamshell mode staan
Zonder te weten welke verzekering en wat de oorzaak is: vast niet. Maar lees gerust even wat je verzekerd hebt, dat weet jij beter dan wij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Meh. Deukje.
Zal de verzekering er iets mee kunnen doen (inboedel)?
Ik zet hem ook niet uit, en zo doe ik dat nu ook, alleen als 'ie uit is en hij staat er al in is het heel vervelend om 'm er weer uit te moeten halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom zet je hem uit dan? Je kunt hem wel wakker maken met een draadloos toetsenbord.
Ja welke verzekering weet ik niet precies, morgen maar even langs Unive.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zonder te weten welke verzekering en wat de oorzaak is: vast niet. Maar lees gerust even wat je verzekerd hebt, dat weet jij beter dan wij.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Idd. Schaamteloosquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Ik las laatst van iemand dat Apple maar een copycat was. Op basis van? De all in ones van HP die zo'n beetje een kopie zijn van de iMacquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Al die merken die nu "Apple achtige" producten op de markt brengen. Zag laatst een notebook van Asus geloof ik, en die leek sprekend op een MacBook Air.
Mijn HP laptop is ook een slechte MBP kopie. Zilveren look, zwarte toetsen, etc, etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las laatst van iemand dat Apple maar een copycat was. Op basis van? De all in ones van HP die zo'n beetje een kopie zijn van de iMac
Klopt, HP is een slechte copycat geworden, jammer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mijn HP laptop is ook een slechte MBP kopie. Zilveren look, zwarte toetsen, etc, etc.
Ach, als 'ie beter werkt dan dat ding van Apple mogen ze van mij...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Dat ding van Apple werkt primaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach, als 'ie beter werkt dan dat ding van Apple mogen ze van mij...
moet je hand er plat op leggen en niet proberen beet te pakken zoals bij de meeste muizenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ergonomische nachtmerrie. Je krijgt al handtyfus als je er naar kijkt.
P'sies, like so.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:47 schreef n8n het volgende:
[..]
moet je hand er plat op leggen en niet proberen beet te pakken zoals bij de meeste muizen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Al die merken die nu "Apple achtige" producten op de markt brengen. Zag laatst een notebook van Asus geloof ik, en die leek sprekend op een MacBook Air.
aan beide kleven voor/nadelen.. ik zou wachten tot netflix NL er is, kijken wat dat gaat doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet niet of het hier mag. Maar we hebben hier een discussie over het volgende, Apple TV 2 met jailbreak of laptop en films downloaden. Wat is de beste oplossing voor een alleenstaande dame van 35 zonder ervaring met downloaden.
Volgens mij is het geen óf maar én. Een ATV2 download niets.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet niet of het hier mag. Maar we hebben hier een discussie over het volgende, Apple TV 2 met jailbreak of laptop en films downloaden. Wat is de beste oplossing voor een alleenstaande dame van 35 zonder ervaring met downloaden.
Hier maak je een groot merk als Samsung toch helemaal belachelijk mee?quote:
mjah, ik sloeg vandaag het krantje van de MediaMarkt open.. ongelofelijk hoeveel van die laptops je zietquote:
Je kan gewoon films downloaden op je laptop en zonder jailbreak afspelen op je Apple TVquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Geen idee maar die verlichte toetsen zijn gewoon heerlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah, ik sloeg vandaag het krantje van de MediaMarkt open.. ongelofelijk hoeveel van die laptops je ziet
wat ik me wel afvraag, mijn MBP heeft verlichte toetsen, hebben die copieeen dat ook? of zit daar een patent op?
De vraag is of ze een Mac heeft....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je kan gewoon films downloaden op je laptop en zonder jailbreak afspelen op je Apple TVDoor middel van Plex bijvoorbeeld
Wil je tips voor torrent site's en programma's?
ja idd, vooral savonds als het wat donkerder wordtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idee maar die verlichte toetsen zijn gewoon heerlijk
Ja, je kan gewoon zonder jailbreak films downloaden en op je Apple TV kijken ^^ Maar als je geen macbook hebt dan zou ik niet weten hoe het dan werkt...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je kan gewoon films downloaden op je laptop en zonder jailbreak afspelen op je Apple TVDoor middel van Plex bijvoorbeeld
Wil je tips voor torrent site's en programma's?
Edit: Hm, ik zal het even aan mijn zus vragen of ze gejailbreaked heeft of niet. Momentje...
Je kan vanuit een windows bak via itunes wel streamen naar een ATV (maar dan moet t wel een formaat zijn wat iTunes slikt)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon zonder jailbreak films downloaden en op je Apple TV kijken ^^ Maar als je geen macbook hebt dan zou ik niet weten hoe het dan werkt...
Als ze toch moet investeren in een nieuw iets dan kan ze beter een Macbook nemen en een ATV.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou ze heeft alleen een iPad en een discutabele internetverbinding, waarvan ze de snelheid niet weet. Ze moet investeren in een computer of iets dergelijks om films te kunnen kijken. Downloaden red ze nooit volgens mij da's veel te complex met welk formaat enz enz en een gejailbreakte Apple TV is goedkoper en véél makkelijker te bedienen. We hebben thuis een Apple TV 3 en mijn dochters bedienen die ook gewoon. Bij ons kunnen ze films afspelen in iTunes op de iMac. Ook relaxed, maar thuis zorg ik dat de films in iTunes komen.
Inderdaad, tweedehands is er genoeg te vinden dus het is niet dat je perse meer dan ¤1000,- uit moet gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ze toch moet investeren in een nieuw iets dan kan ze beter een Macbook nemen en een ATV.
Ach ja, Apple heeft ook zo vaak ideeën gestolen. Voor de consument eigenlijk ook alleen maar een voordeel. Dan heb je meer keuze.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Dit is geen idee stelen, dit is een complete copy/paste.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach ja, Apple heeft ook zo vaak ideeën gestolen. Voor de consument eigenlijk ook alleen maar een voordeel. Dan heb je meer keuze.
Die Samsung ultrabook wel, die Logitech muis niet. Die ziet er toch echt wel heel anders uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit is geen idee stelen, dit is een complete copy/paste.
Echt niet. Net als de Samsung Galaxy S1 geen copy/paste van de iPhone 3GS was. Oh wacht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit is geen idee stelen, dit is een complete copy/paste.
Downloaden?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Bij ons op het werk staat een oudere iMac, die nog draait op Leopard. We willen deze upgraden naar Snow Leopard en zo door upgraden naar Mountain Lion. Hiervoor hebben we een dvd nodig met Snow Leopard. Maar die is niet in de winkels te krijgen.
We hebben de dvd maandag nodig. We kunnen de dvd alleen bestelling via de Apple website, blijkbaar. Maar als ik dat zodadelijk doe, is de dvd er dan maandag, denken jullie? Wat is jullie ervaring met de Apple website?
Ik dacht hem gewoon even snel in de winkel te kopen, maar die vlieger gaat mooi niet op...
Downloaden via een torrent en vervolgens met een USB-stick installeren. Na het installeren via de App Store de nieuwste versie aanschaffen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Bij ons op het werk staat een oudere iMac, die nog draait op Leopard. We willen deze upgraden naar Snow Leopard en zo door upgraden naar Mountain Lion. Hiervoor hebben we een dvd nodig met Snow Leopard. Maar die is niet in de winkels te krijgen.
We hebben de dvd maandag nodig. We kunnen de dvd alleen bestelling via de Apple website, blijkbaar. Maar als ik dat zodadelijk doe, is de dvd er dan maandag, denken jullie? Wat is jullie ervaring met de Apple website?
Ik dacht hem gewoon even snel in de winkel te kopen, maar die vlieger gaat mooi niet op...
Really?? Dus ik zou mijn eigen dvd hiervoor kunnen gebruiken?? Ik heb hier een origineel liggen van m'n eigen Macquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef TwyLight het volgende:
OS X heeft geen copy beveiliging en/of serial key. je kan gewoon installeren
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Really?? Dus ik zou mijn eigen dvd hiervoor kunnen gebruiken?? Ik heb hier een origineel liggen van m'n eigen Mac
Tenzij het zo'n installatie-dvd is die bij een gekochte Mac werd geleverd. Die werkt als het goed is alleen op dat specifieke model.quote:
Heldquote:
Scherpquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tenzij het zo'n installatie-dvd is die bij een gekochte Mac werd geleverd. Die werkt als het goed is alleen op dat specifieke model.
ik heb een losse dvd, ooit gekocht om m'n eigen iMac thuis een upgrade te gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tenzij het zo'n installatie-dvd is die bij een gekochte Mac werd geleverd. Die werkt als het goed is alleen op dat specifieke model.
Lijkt mij sterk aangezien ik met zo'n DVD een keer Hackingtosh heb geïnstalleerd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Veel andere dingen aan het doen? Welke Mac gaat het hier om? Harde schijf? Verbinding (USB, FireWire, Thunderbolt)?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef JoelBaka het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is al bijna 2 uur bezig... Wat nu? (Nieuwe Externe HD, 1e back-up)
Aan het downloaden, fok staat open en een filmpje (vlc) staat op pauze. Macbook white unibody late 2009. Western Digital Elements, USB 2.0.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Veel andere dingen aan het doen? Welke Mac gaat het hier om? Harde schijf? Verbinding (USB, FireWire, Thunderbolt)?
't Kan zijn dat de schrijfsnelheid van de interne harde schijf niet meer optimaal is, vooral doordat er al r/w processen aan de gang zijn (downloaden, filmpje). Als de harde schijf al erg vol is kan het ook zijn dat 'ie gefragmenteerd is, en daar wordt 'ie ook langzamer van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Aan het downloaden, fok staat open en een filmpje (vlc) staat op pauze. Macbook white unibody late 2009. Western Digital Elements, USB 2.0.Ik zal even zoveel mogelijk uitzetten
Ik heb een harde schijf van 250 GB met nog 85 GB vrij, en mijn werkgeheugen is 2x2 GB. Het kan best dat het misschien ouderdom is, ik had er ook last van met de externe hd van mijn vader maar die is al 6 jaar dus ik dacht dat het daaraan lag. Al ging dat wel sneller dan dit...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
't Kan zijn dat de schrijfsnelheid van de interne harde schijf niet meer optimaal is, vooral doordat er al r/w processen aan de gang zijn (downloaden, filmpje). Als de harde schijf al erg vol is kan het ook zijn dat 'ie gefragmenteerd is, en daar wordt 'ie ook langzamer van.
Hoe groot is je harde schijf (of Macintosh HD partitie als je die gepartitioneerd hebt)? Is er nog veel ruimte vrij?
Die berekening hoeft niet accuraat te zijn; wacht eens een half uurtje en dan zal het vast wel bijgesteld zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ik heb een harde schijf van 250 GB met nog 85 GB vrij, en mijn werkgeheugen is 2x2 GB. Het kan best dat het misschien ouderdom is, ik had er ook last van met de externe hd van mijn vader maar die is al 6 jaar dus ik dacht dat het daaraan lag. Al ging dat wel sneller dan dit...
Maar hij gaat er toch niet serieus 20 uur over doen?
Het begint ergens op te lijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die berekening hoeft niet accuraat te zijn; wacht eens een half uurtje en dan zal het vast wel bijgesteld zijn
Nope, versie = versie. Geen smaken, geen serial keys, geen patches, geen model locks. Als je model de os versie ondersteunt, werkt het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Het begint ergens op te lijkenHopelijk duurt het de volgende keer niet zo lang!
Edit:
Het is gelukt hoorMijn bestanden zijn weer veilig! Het heeft in totaal 4 uur geduurd dus dat vind ik nog best netjes. Is overigens een mooi dingetje die WD Elements, strak design en lekker compact.
Het is gelukt hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef TwyLight het volgende:
OS X heeft geen copy beveiliging en/of serial key. je kan gewoon installeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:48 schreef JoelBaka het volgende:
En dan ligt je Macbook open en bloot op tafel en blijk je een speciale schroevendraaier nodig te hebben die geen fysieke winkel heeftGelukkig is mijn batterij niet spontaan overleden van de mislukte poging om hem te vervangen, hopelijk heb ik de schroevendraaier morgen in huis
Wat wilde je doen/welke schroevendraaier heb je nodig dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door J.Appleseed op 30-08-2013 22:31:33 ]
Accu vervangenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat wilde je doen/welke schroevendraaier heb je nodig dan?
Had jij geen white unibody MacBook? Volgens iFixit heb je enkel een #00 Philips nodig daarvoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:32 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Accu vervangenIk heb een Tri-Wing Y1 nodig. De Gamma en kleine onderdelen winkeltjes hier hadden hem niet, dus ik heb hem nu besteld.
Ik heb er ook overheen gelezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Had jij geen white unibody MacBook? Volgens iFixit heb je enkel een #00 Philips nodig daarvoor.
EDIT
Damn, ik merk dat ik moe benEen Tri-Wing is indd verstopt dan. Excuus
BIj iFixit staat onder "Required Tools" dat je enkel een #00 Philips nodig hebt - die Tri-Wing zou je niet met een #00 kunnen losmaken? Of zijn ze die daar vergeten?
EDIT
Bovenaan staat 'ie dus wel, maar onderaan niet. Ik moet nu echt maar eens naar bed gaan, ben er niet meer helemaal bij
airplay icoon in je menubalk? Klik er eens op en dan heb je die optiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en ja
[..]
Nog niet getest. Hoe werkt dat?
Oh dat. Kan ik morgen wel even naar kijken, momenteel kan ik niet bij de TV.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:52 schreef n8n het volgende:
[..]
airplay icoon in je menubalk? Klik er eens op en dan heb je die optie
Zou helemaal top zijn als je de lag zou testen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat. Kan ik morgen wel even naar kijken, momenteel kan ik niet bij de TV.
Met stopwatch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou helemaal top zijn als je de lag zou testen.
Tellertje op beide schermen dat synchroon loopt en dan een foto van beide schermen maken. Het verschil in cijfers is de lag.quote:
Ohja, dat is wel slim. Komt goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tellertje op beide schermen dat synchroon loopt en dan een foto van beide schermen maken. Het verschil in cijfers is de lag.
Zou wel mooi zijn dat, als het lukt, te kijken of er een verschil zit in tijd tussen beeld uitbreiden en beeld synchroniseren. Misschien zit daar zelfs een paar milliseconden tussen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel slim. Komt goed.
Ga weg...quote:
Het wisselt echt heel erg per bouwmarkt. Ik heb laatst ook mijn MacBook van een nieuwe SSD en geheugen voorzien, maar bij de plaatselijke Gamma hadden ze niet eens een Philips #00 schroevendraaier liggen. Bij de Karwei ertegenover inderdaad ook een setje gevonden die zelfs tot #000 ging.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ga weg...deze schroevendraaier haal je zo bij de HUBO.
Zit meestal in zo een doosje als setje. Doorzichtig deksel,rode doos en in oplopende grootte.
Ik krijg geen beeld (TV blijft zwart), wel geluid. Volgens Google is het een bug.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn dat, als het lukt, te kijken of er een verschil zit in tijd tussen beeld uitbreiden en beeld synchroniseren. Misschien zit daar zelfs een paar milliseconden tussen.
ah dat heb ik ook dus ik dacht vraag het even, kon niks vinden op googlequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik krijg geen beeld (TV blijft zwart), wel geluid. Volgens Google is het een bug.
Dat zou echt geweldig zijn. Bedrijven als Samsung hebben snel een 'smartwatch' op de markt gebracht om Apple voor te zijn.. blijkt de iWatch geen smartwatch te zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmmmm... http://thenextweb.com/app(...)ples-iwatch-is-a-tv/
Ja precies. Zeker met het oog op: http://www.gizmodo.co.uk/(...)tches-wont-work-yet/quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:43 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn. Bedrijven als Samsung hebben snel een 'smartwatch' op de markt gebracht om Apple voor te zijn.. blijkt de iWatch geen smartwatch te zijn
Dat is nogal speculatie zeg zonder iets om het te ondersteunen anders dan dat de naam mogelijk op beide concepten toepasbaar zou zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij heeft goeie punten. Een tv is in mijn ogen ook logischer, gezien het verdienmodel van grote techbedrijven. Wat zou een horloge aan features toevoegen tov je telefoon?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Oh shit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie ook liever een televisie dan een horloge.quote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whehehe een shitlading lelijke smartwatches... komt apple helemaal niet met een horloge.
OMFG... Lelijkheid!quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]_
http://venturebeat.com/20(...)at+%28VentureBeat%29
tis wachten op een 5" schermquote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]_
MUZ / iTunes Festival London 2013quote:Op zondag 1 september 2013 23:48 schreef Junkie het volgende:
Het iTunes Festival is weer begonnen.
En morgen sigur rós!![]()
http://www.itunesfestival.com
App: https://itunes.apple.com/(...)d431168066?l=en&mt=8
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met zo'n koelkast op z'n pols gaat rondlopen, maar ik kan het mis hebben. Ik denk (hoop) dat Apple de iWatch zo klein, licht en onopvallend mogelijk gaat maken. Bijvoorbeeld een smalle en dunne metalen band. Misschien zelfs zonder scherm. Met allerlei sensors erin waar iPhone apps gebruik van kunnen maken. Hoofdzakelijk als accessoire voor de iPhone dus. Dat zou ik kopen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]_
Doe er al sinds 21 maart mee geen klachten.quote:Op maandag 2 september 2013 03:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Binnen hoeveel maanden gaat jullie koptelefoon(bij een iphone5) kapot bij dagelijks gebruik?
Bij mij na een maand of 6 kapotquote:Op maandag 2 september 2013 03:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Doe er al sinds 21 maart mee geen klachten.
In een keer ?quote:Op maandag 2 september 2013 04:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij mij na een maand of 6 kapot
Bij mij meestal een oortje eerst dan heel zacht dan niks.quote:Op maandag 2 september 2013 04:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
allebei de kanten vrijwel op het zelfde moment
Dropbox?quote:Op maandag 2 september 2013 11:03 schreef Maryn. het volgende:
Ik heb windows 8 en 'n iphone.. wat is nou de beste manier om mijn foto's te syncen? Iemand tips zodat dit automatisch gaat?
iCloud.quote:Op maandag 2 september 2013 11:03 schreef Maryn. het volgende:
Ik heb windows 8 en 'n iphone.. wat is nou de beste manier om mijn foto's te syncen? Iemand tips zodat dit automatisch gaat?
Ik heb nog wel een horloge, meer omdat ik anders iets mis aan mijn armquote:Op maandag 2 september 2013 11:13 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het commercieel egzien echt geweldig dat fabrikanten die er en masse voor hebben gezorgd dat bijna niemand meer een horloge draagt (om praktische redenen dan en niet als mode statement), er nu weer voor willen gaan zorgen dat we allemaal een horloge gaan dragen.
Maar goed, ik word een beetje oud geloof ik. Zie mezelf al ook niet met zo'n Glass lopen ofzo.
Ik word een beetje gadget moe geloof ikquote:Op maandag 2 september 2013 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een horloge, meer omdat ik anders iets mis aan mijn arm.
Glass lijkt me opzich wel cool ware het niet dat het er niet uitziet.
Oh dat heb ik ook wel een beetje hoor. Al heb ik wel een iPad 3. Ik upgrade ook echt niet elke generatie weer zoals ik voorheen wel deed.quote:Op maandag 2 september 2013 11:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik word een beetje gadget moe geloof ik. iPad 1 doet het nog prima, 4S hou ik ook nog maar een verlengronde langer en die MBP uit 2009 gaat ook nog best mee. Rek is er ook wel uit qua 'verbeteringen' vind ik.
Mijn nano is momenteel genoeg smartwatch voor mij; notificaties zal ik toch op m'n telefoon beantwoorden dus waarom dan niet ook daar checken?quote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef Iwanius het volgende:
Zijn er nog lieden die vol verwachting naar die nieuwe iWatch van Apple uitkijken of gewoon genoegen nemen als bijvoorbeeld Casio,Sony of Samsung met een eerder model uitkomen en daarvoor gaan?
Ik ga mijn 4s wel inruilen voor een 5s, maar dan met name omdat ik die dingen wel een tikkie opgebruik in 2 jaar. iPad 4 heb ik van de baas, anders had ik 'm sowieso niet gekocht (een retina mini had ik overwogen). En mijn MBA is net een jaartje oud en heb ik aleen gekocht omdat ik mijn MB in moest leveren toen ik ontslagen werd.quote:Op maandag 2 september 2013 11:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik word een beetje gadget moe geloof ik. iPad 1 doet het nog prima, 4S hou ik ook nog maar een verlengronde langer en die MBP uit 2009 gaat ook nog best mee. Rek is er ook wel uit qua 'verbeteringen' vind ik.
Same here. Toen ik in april mijn iPad wilde kopen waren er al geruchten dat 'ie diezelfde maand nog vernieuwd zou worden.quote:Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel een beetje hoor. Al heb ik wel een iPad 3. Ik upgrade ook echt niet elke generatie weer zoals ik voorheen wel deed.
werkt dit een beetje met albums maken enzo? Dus dat de mappen op mijn computer albums zijn op de iphone?quote:
Neh, automatischquote:Op maandag 2 september 2013 11:35 schreef Luigi het volgende:
Jouw horloges moeten handopwindbaar zijn toch, Swets?.
Nog nergens!quote:Op maandag 2 september 2013 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, overal hebben ze het over 10 september introductie van de nieuwe iPhones, maar is er nu eigenlijk al een officiële aankondiging van een event op die datum gezien?
Wordt best een tikkie krap dag he voor de internationale pers om een hotelletje en vlucht te boeken.quote:
De aankondiging is altijd pas een week van te voren. Diegenen die erbij moeten/willen zijn, hebben het er voor over.quote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wordt best een tikkie krap dag he voor de internationale pers om een hotelletje en vlucht te boeken.
Volgens mij normaal gesproken 10 dagen van te voren.quote:Op maandag 2 september 2013 16:25 schreef gohan16 het volgende:
[..]
De aankondiging is altijd pas een week van te voren. Diegenen die erbij moeten/willen zijn, hebben het er voor over.
vanavond 19:00 is 8 dagen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Vorig jaar 8 dagen: http://www.iphoneclub.nl/(...)ent-op-12-september/
Nou productintroductie van hun belangrijkste productgroep zal toch nog wel een event blijven denk ik?quote:Op maandag 2 september 2013 16:30 schreef Luigi het volgende:
Zou Apple niet steeds meer gaan doen zonder die keynotes en evenementen?
Ja dat denk ik ook maar die keynotes gaan ook een beetje tegen ze werken. Iedereen verwacht altijd gouden bergen en maakt elkaar helemaal gek vantevoren maar uiteindelijk zie je dan een stock-dip na zo'n event omdat het allemaal zo tegenvalt.quote:Op maandag 2 september 2013 16:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou productintroductie van hun belangrijkste productgroep zal toch nog wel een event blijven denk ik?
Tja, maar als apple een magische eenhoorn presenteert valt het nog tegen bij het publiek.quote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar die keynotes gaan ook een beetje tegen ze werken. Iedereen verwacht altijd gouden bergen en maakt elkaar helemaal gek vantevoren maar uiteindelijk zie je dan een stock-dip na zo'n event omdat het allemaal zo tegenvalt.
Het publiek is gewoon stom.quote:Op maandag 2 september 2013 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, maar als apple een magische eenhoorn presenteert valt het nog tegen bij het publiek.
Vandaag is Labor Day in de VS, dus daar zal weinig gebeuren..quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het publiek is gewoon stom.
Maar goed ik had ook wel wat verwacht zo ondertussen. Nou moet de maandag in de VS nog goed en wel beginnen natuurlijk...
Keynotes zijn dan ook voor de pers om samengevat te worden voor het gewone publiek. Ligt net aan je bron hoe zo'n samenvatting er uit ziet. Stocks zijn ook niks meer dan onderbuikgevoelens, en daar draait de economie opquote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar die keynotes gaan ook een beetje tegen ze werken. Iedereen verwacht altijd gouden bergen en maakt elkaar helemaal gek vantevoren maar uiteindelijk zie je dan een stock-dip na zo'n event omdat het allemaal zo tegenvalt.
Meestal een week van tevoren toch? Ik gok op morgen of woensdag.quote:Op maandag 2 september 2013 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Als er vandaag geen aankondiging komt geloof ik niet zo erg meer in die 10 September eigenlijk.
Jep meestal precies een week van tevoren. The Verge had vandaag al een artikel online staan dat invites verstuurd waren maar is ineens weer snel offline gehaald.quote:Op maandag 2 september 2013 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Meestal een week van tevoren toch? Ik gok op morgen of woensdag.
Zou het überhaupt druk zijn bij die kansloze film?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lol, zou het druk zijn in de bioscoopzaal voor de film jOBS op dinsdag 10 september in de avond rond de klok van 7?
Ik hoop voor jou dattie dezelfde specs zal hebben als de i5.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:04 schreef TC03 het volgende:
Mijn 5 doet het perfect, maar zo'n kek kleurtje zou ik toch wel geinig vinden om te proberen.
Biedt wel een mooi excuus om eindelijk de iPod te kopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:04 schreef TC03 het volgende:
Mijn 5 doet het perfect, maar zo'n kek kleurtje zou ik toch wel geinig vinden om te proberen.
Uit respect voor het oude innovatieve Apple kunnen ze dat niet doen[/trolmodus]quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Gemiste kans voor die uitnodiging.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef gohan16 het volgende:
Iemand al gedacht aan "connecting the dots"?
twitter:Dexwell_ twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 18:29:33Guys... I think I've found something #connectthedots #apple #iOSChameleon http://t.co/39DT54MhsL reageer retweet
Nice man!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:33 schreef Iwanius het volgende:
Heb ik al gemeld dat ik een aloude Macintosh van weleer met de originele tas en toebehoren in deze opzet heb weten te scoren? Bij deze dan.
Nop, PowerPC Macs booten niet zo graag van USBquote:
Natuurlijk is het een stunt, check dat filmpje dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat android kitkat alleen een stunt is en het uiteindelijk toch gewoon key lemon pie gaat heten.
Vooral ook het moment van bekendmaking op de dag dat het iphone event wordt announced.
Ja die had ik al gezien, maar de techsites lijken overtuigt dat de nieuwe versie écht kitkat gaat heten.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een stunt, check dat filmpje dan.
Mjah, denk dat die er dan intrappen ofzo. Benny had een goede post in het Android-topic: DIG / [Android] #66 - De titel: Bacon.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die had ik al gezien, maar de techsites lijken overtuigt dat de nieuwe versie écht kitkat gaat heten.
ik dacht dat sl al niet meer op ppc draaidequote:Op woensdag 4 september 2013 05:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nop, PowerPC Macs booten niet zo graag van USBdan moet ik gaan klooien met al bestaande OS X installs en de harde schijf wissen volgens dat image. Dan heb ik geen echte 'clean install', dus doe ik dat toch liever via schijf
Wat Benny zegt.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat android kitkat alleen een stunt is en het uiteindelijk toch gewoon key lemon pie gaat heten.
Vooral ook het moment van bekendmaking op de dag dat het iphone event wordt announced.
Ik heb het ook over 10.5 Leopard? Da's de laatste die nog op PowerPC wil draaien inderdaadquote:Op woensdag 4 september 2013 10:09 schreef n8n het volgende:
[..]
ik dacht dat sl al niet meer op ppc draaide
Dat werkt niet. Heb bij m'n iMac iets soortgelijks meegemaakt. De eerste had een dode pixel, meteen Apple gebeld en ik kreeg een nieuwe toegestuurd. De eerste werd pas geleverd na dat de lijn geüpdate was (ivm geheugenuitbreiding, was het excuus toen).quote:Op woensdag 4 september 2013 13:11 schreef n8n het volgende:
Donderdag MacBook bestellen, in doos laten tot de 10e en retourneren als de upgrade de moeite waard is. Soms krijg je bij een bestelling vlak voor een update meteen de ge-update versie binnen
Air is imo ook niet interessant. Veel te weinig HD en de MBP is nu al veel krachtiger.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:15 schreef Dimens het volgende:
Een nieuwe Air zal er wel niet komen.
Je kunt natuurlijk gewoon de laptop bestellen en terugsturen als de update je wel bevalt en dan de nieuwe bestellen. Je hebt immers 7 dagen de tijd, vanaf het moment dat je 'm ontvangen heb, om zonder opgaaf van reden de laptop terug te sturen en de koop te ontbinden. Dat is iets anders dan wat jij schetst.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Heb bij m'n iMac iets soortgelijks meegemaakt. De eerste had een dode pixel, meteen Apple gebeld en ik kreeg een nieuwe toegestuurd. De eerste werd pas geleverd na dat de lijn geüpdate was (ivm geheugenuitbreiding, was het excuus toen).
Tijdens het garantiegesprek meteen gevraagd of ik de nieuwe iMac zou krijgen. Dat was niet het geval. Er werd gewoon de bestelde versie uitgeleverd.
Koop ongedaan maken = inleveren van die 80 euro AppStore tegoed. Is nl onderdeel van de koopovereenkomstquote:Op woensdag 4 september 2013 14:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon de laptop bestellen en terugsturen als de update je wel bevalt en dan de nieuwe bestellen. Je hebt immers 7 dagen de tijd, vanaf het moment dat je 'm ontvangen heb, om zonder opgaaf van reden de laptop terug te sturen en de koop te ontbinden. Dat is iets anders dan wat jij schetst.
Je twijfelt toch tussen de eventuele update en de actie? Op deze manier kun je dus kiezen tussen beiden. Je gaat ze in ieder geval niet allebei krijgen. als die actie niet meer loopt op het moment dat er een update komt.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Koop ongedaan maken = inleveren van die 80 euro AppStore tegoed. Is nl onderdeel van de koopovereenkomst
Lol, dat had ik ook kunnen bedenkenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je twijfelt toch tussen de eventuele update en de actie? Op deze manier kun je dus kiezen tussen beiden. Je gaat ze in ieder geval niet allebei krijgen. als die actie niet meer loopt op het moment dat er een update komt.
Ik zie sowieso niet gebeuren dat de huidige lijn MBP geupgrade gaat worden. Die zal wel verdwijnen en de MBPR zal het wel overnemen. De Air is al ontzettend krachtig.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Air is imo ook niet interessant. Veel te weinig HD en de MBP is nu al veel krachtiger.
Via surfspot welquote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En geen korting op een eventueel nieuw model...
Dat hoop ik toch niet. De MBP ligt heerlijk tussen de Air en de retina in. Zowel qua specs als prijs.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet gebeuren dat de huidige lijn MBP geupgrade gaat worden. Die zal wel verdwijnen en de MBPR zal het wel overnemen. De Air is al ontzettend krachtig.
Dat was met de witte MacBook ook zo. Die lag tussen de Air en de Pro in en die is toen verdwenen. Ik denk dat hetzelfde zal gebeuren met de Pro.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef RvLaak het volgende:
Dat hoop ik toch niet. De MBP ligt heerlijk tussen de Air en de retina in. Zowel qua specs als prijs.
quote:
En daar is de Air voor in de plaats gekomen. Ik geloof echt niet dat Apple het middensegment van hun producten gaat laten verdwijnen. Kost ze veel te veel klanten (zoals ons). De Air heeft een paar nadelen imo en de retina is voor ons het geld niet waard.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was met de witte MacBook ook zo. Die lag tussen de Air en de Pro in en die is toen verdwenen. Ik denk dat hetzelfde zal gebeuren met de Pro.
dat bedoelde ikquote:Op woensdag 4 september 2013 14:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon de laptop bestellen en terugsturen als de update je wel bevalt en dan de nieuwe bestellen. Je hebt immers 7 dagen de tijd, vanaf het moment dat je 'm ontvangen heb, om zonder opgaaf van reden de laptop terug te sturen en de koop te ontbinden. Dat is iets anders dan wat jij schetst.
mag eerst de prijs van de retina omlaagquote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was met de witte MacBook ook zo. Die lag tussen de Air en de Pro in en die is toen verdwenen. Ik denk dat hetzelfde zal gebeuren met de Pro.
Zoals? Het verschil is tegenwoordig niet zo groot meer.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:20 schreef RvLaak het volgende:
De Air heeft een paar nadelen imo en de retina is voor ons het geld niet waard.
Dat zal dan ook wel direct gebeuren. Het verschil nu is maar ¤ 300,- euro en dan is het niet alleen het scherm wat beter is.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:22 schreef n8n het volgende:
[..]
mag eerst de prijs van de retina omlaag
300 euro is voor veel mensen een behoorlijk bedrag. Niet per se voor onsquote:Op woensdag 4 september 2013 14:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoals? Het verschil is tegenwoordig niet zo groot meer.
[..]
Dat zal dan ook wel direct gebeuren. Het verschil nu is maar ¤ 300,- euro en dan is het niet alleen het scherm wat beter is.
Voor de mensen die dat niet willen, is er een MacBook Air. Volgens mij is dat wat Apple ook denkt.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
300 euro is voor veel mensen een behoorlijk bedrag. Niet per se voor ons, maar we vinden de meerprijs niet opwegen tegen de extra's die je krijgt.
Om met het laatste te beginnen, ja. Dat zijn voor ons cruciale nadelen van het apparaat. Ook de imo zeer beperkte opslagruimte is een groot nadeel.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor de mensen die dat niet willen, is er een MacBook Air. Volgens mij is dat wat Apple ook denkt.
Qua prestaties doet de MacBook Air niet onder tot de MacBook Pro. Op een aantal punten presteert de Air zelfs beter zoals het scherm en de SSD, is het lichter en dunner en is het tevens ook nog eens goedkoper.
Mja, wat zijn de nadelen tegenwoordig nog? Of is het verliezen van de optische drive of ethernetpoort echt een nadeel?
zit je dan met 300 duurder. HD4000 voor 2560x1600, 4gb ram en 128gb opslag. Wil je die laatste 2 verdubbelen zit je vast tegen de 1800 aanquote:Op woensdag 4 september 2013 14:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoals? Het verschil is tegenwoordig niet zo groot meer.
[..]
Dat zal dan ook wel direct gebeuren. Het verschil nu is maar ¤ 300,- euro en dan is het niet alleen het scherm wat beter is.
Hopelijk is die een stuk betaalbaarder dan de vorige versie... Aan de andere kant, betaalbaarder houdt waarschijnlijk ook in mindere specs. En de vorige was nou juist zo bruut (toen 'ie uit kwam)quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef n8n het volgende:
Zou 'everyone' naast de vermeende goedkopere iPhone ook op de pro's doelen met de onthulling van de nieuwe Mac Pro. Benieuwd wat dat ding gaat kosten
Speciaal (duur) geheugen, waarschijnlijk Xeon (duur) processoren en dual GPU (duur) in een kleine kast (ultraduur). 3500 entree zou me niks verbazenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk is die een stuk betaalbaarder dan de vorige versie... Aan de andere kant, betaalbaarder houdt waarschijnlijk ook in mindere specs. En de vorige was nou juist zo bruut (toen 'ie uit kwam)
Zo speciaal een ECC niet hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 15:09 schreef n8n het volgende:
[..]
Speciaal (duur) geheugen, waarschijnlijk Xeon (duur) processoren en dual GPU (duur) in een kleine kast (ultraduur). 3500 entree zou me niks verbazen
prijskaartje is speciaalquote:Op woensdag 4 september 2013 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo speciaal een ECC niet hoor. Bestaat al aardig wat jaren, zo niet decennia. Is puur bedoelt voor data bescherming en het voorkomen van geheugen fouten. Is vooral bedoelt voor server-toepassingen. Gezien de doelgroep van de Mac Pro's, is het logisch dat die met ECC werken.
Ik neem aan dat het tegen die tijd HD5000 is met een Haswell processor en misschien net als de MacBook Air dubbel het aantal opslag tegen dezelfde prijs of nog mooier, dat hele ding goedkoper.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef n8n het volgende:
[..]
zit je dan met 300 duurder. HD4000 voor 2560x1600, 4gb ram en 128gb opslag.
voor 1400 met die specs overweeg ik 'm, voor 1300 bestel ik m meteen (nee grapje ben blut).quote:Op woensdag 4 september 2013 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het tegen die tijd HD5000 is met een Haswell processor en misschien net als de MacBook Air dubbel het aantal opslag tegen dezelfde prijs of nog mooier, dat hele ding goedkoper.
Mac Pro zal dan ook door Apple geproduceerd wordenquote:
Ik denk dat beiden, de optische drive en de HDD, in korte tijd zullen verdwijnen. Maar we krijgen het vast wel te zien, aankomende dinsdag.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om met het laatste te beginnen, ja. Dat zijn voor ons cruciale nadelen van het apparaat. Ook de imo zeer beperkte opslagruimte is een groot nadeel.
Voor een productie laptop (school, etc) zou ik nooit kiezen voor een Air. Teveel nadelen die het werken in de praktijk voor mij te lastig maken.
Zodra ik klaar ben met school, wordt het een ander verhaal. Mijn werkstation zal altijd een vaste computer blijven. Maw: een iMac. Zodra deze aan vervanging toe is, zal ik er ook meteen een superdrive bijkopen. Heb nog veel teveel optische media die ik regelmatig gebruik. Mijn vrouw gebruikt bijna exclusief haar iPad. De laptop is voor haar niets meer dan een veredelde boekhoudmachine geworden. Dus dan zal een Air wel aan de eisen voldoen.
tr00 thatquote:Op woensdag 4 september 2013 15:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Mac Pro zal dan ook door Apple geproduceerd worden
Hoop het niet. En zo wel, dan wordt het een marktplaats MBP voor ons.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat beiden, de optische drive en de HDD, in korte tijd zullen verdwijnen. Maar we krijgen het vast wel te zien, aankomende dinsdag.
De terugkeer van "one more thing"?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:22 schreef Dimens het volgende:
Maar uiteindelijk ben ik zeer benieuwd naar die televisie, de iWatch. Als het natuurlijk een televisie is.
Hoogstwaarschijnlijk zal het dan ook geen plasma of OLED gaan worden maar LCD en dan ben ik zeer benieuwd waar Apple mee komt om motion blur tegen te gaan. Het is niet iets voor Apple om zoiets als beeld interpolatie toe te gaan passen.
Ik vind het wel iets voor Apple om het raadsel van de trage responstijd op te lossen. Mocht Apple er echt mee komen, dan kun je mij echt opvegen.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De terugkeer van "one more thing"?
Ik zou het vooral geniaal vinden als Apple eindelijk weer eens een onverwacht product te tonen. Maw: dat ze eindelijk de lekken eens onder controle weten te houden.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets voor Apple om het raadsel van de trage responstijd op te lossen. Mocht Apple er echt mee komen, dan kun je mij echt opvegen.
Wat?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maw: dat ze eindelijk de lekken eens onder controle weten te houden.
Ah, daar staat die C dus voorquote:Op woensdag 4 september 2013 15:34 schreef gohan16 het volgende:
misschien dan toch de iPhone 5C(hina)
Zoals deze dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef J.Appleseed het volgende:
Nice man!
Ik heb vanmiddag een 15" PowerBook G4 binnengekregenin erg mooie conditie voor een 10 jaar oude laptop.
[knip]
horloge natuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2013 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz...
http://appleinsider.com/a(...)new-17w-power-supply
Van de televisie is ook een en ander al gelekt. Zoals paneelformaat en type (55" en 65" LG IPS LCD). Verder nog niet zoveel.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle specs van zowel de 4s als de 5 waren al bekend voor de keynote
preciesquote:Op woensdag 4 september 2013 17:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... die gebruiken meer dan een ipad.
Klopt! Alleen is de jouwe een meer luxe uitvoering met o.a. toetsenbordverlichting zie ik.quote:
Loewe is inmiddels door Chinezen overgenomen. Wat niet meteen wil zeggen dat Apple helemaal niks meer met Loewe doet, maar toch.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:38 schreef ook_gek het volgende:
Enige tijd geleden was Apple in gesprek met Loewe over mogelijke / deels overname van het bedrijf. Natuurlijk meteen iedereen blij want een TV van Apple. Nu is Loewe failliet en hoor je niks meer. Je zal dan toch gaan denken dat JUIST Apple interesse heeft om de technische kennis voor een prikje over te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |