Koop ongedaan maken = inleveren van die 80 euro AppStore tegoed. Is nl onderdeel van de koopovereenkomstquote:Op woensdag 4 september 2013 14:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon de laptop bestellen en terugsturen als de update je wel bevalt en dan de nieuwe bestellen. Je hebt immers 7 dagen de tijd, vanaf het moment dat je 'm ontvangen heb, om zonder opgaaf van reden de laptop terug te sturen en de koop te ontbinden. Dat is iets anders dan wat jij schetst.
Je twijfelt toch tussen de eventuele update en de actie? Op deze manier kun je dus kiezen tussen beiden. Je gaat ze in ieder geval niet allebei krijgen. als die actie niet meer loopt op het moment dat er een update komt.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Koop ongedaan maken = inleveren van die 80 euro AppStore tegoed. Is nl onderdeel van de koopovereenkomst
Lol, dat had ik ook kunnen bedenkenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je twijfelt toch tussen de eventuele update en de actie? Op deze manier kun je dus kiezen tussen beiden. Je gaat ze in ieder geval niet allebei krijgen. als die actie niet meer loopt op het moment dat er een update komt.
Ik zie sowieso niet gebeuren dat de huidige lijn MBP geupgrade gaat worden. Die zal wel verdwijnen en de MBPR zal het wel overnemen. De Air is al ontzettend krachtig.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Air is imo ook niet interessant. Veel te weinig HD en de MBP is nu al veel krachtiger.
Via surfspot welquote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En geen korting op een eventueel nieuw model...
Dat hoop ik toch niet. De MBP ligt heerlijk tussen de Air en de retina in. Zowel qua specs als prijs.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet gebeuren dat de huidige lijn MBP geupgrade gaat worden. Die zal wel verdwijnen en de MBPR zal het wel overnemen. De Air is al ontzettend krachtig.
Dat was met de witte MacBook ook zo. Die lag tussen de Air en de Pro in en die is toen verdwenen. Ik denk dat hetzelfde zal gebeuren met de Pro.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef RvLaak het volgende:
Dat hoop ik toch niet. De MBP ligt heerlijk tussen de Air en de retina in. Zowel qua specs als prijs.
quote:
En daar is de Air voor in de plaats gekomen. Ik geloof echt niet dat Apple het middensegment van hun producten gaat laten verdwijnen. Kost ze veel te veel klanten (zoals ons). De Air heeft een paar nadelen imo en de retina is voor ons het geld niet waard.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was met de witte MacBook ook zo. Die lag tussen de Air en de Pro in en die is toen verdwenen. Ik denk dat hetzelfde zal gebeuren met de Pro.
dat bedoelde ikquote:Op woensdag 4 september 2013 14:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon de laptop bestellen en terugsturen als de update je wel bevalt en dan de nieuwe bestellen. Je hebt immers 7 dagen de tijd, vanaf het moment dat je 'm ontvangen heb, om zonder opgaaf van reden de laptop terug te sturen en de koop te ontbinden. Dat is iets anders dan wat jij schetst.
mag eerst de prijs van de retina omlaagquote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was met de witte MacBook ook zo. Die lag tussen de Air en de Pro in en die is toen verdwenen. Ik denk dat hetzelfde zal gebeuren met de Pro.
Zoals? Het verschil is tegenwoordig niet zo groot meer.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:20 schreef RvLaak het volgende:
De Air heeft een paar nadelen imo en de retina is voor ons het geld niet waard.
Dat zal dan ook wel direct gebeuren. Het verschil nu is maar ¤ 300,- euro en dan is het niet alleen het scherm wat beter is.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:22 schreef n8n het volgende:
[..]
mag eerst de prijs van de retina omlaag
300 euro is voor veel mensen een behoorlijk bedrag. Niet per se voor onsquote:Op woensdag 4 september 2013 14:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoals? Het verschil is tegenwoordig niet zo groot meer.
[..]
Dat zal dan ook wel direct gebeuren. Het verschil nu is maar ¤ 300,- euro en dan is het niet alleen het scherm wat beter is.
Voor de mensen die dat niet willen, is er een MacBook Air. Volgens mij is dat wat Apple ook denkt.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
300 euro is voor veel mensen een behoorlijk bedrag. Niet per se voor ons, maar we vinden de meerprijs niet opwegen tegen de extra's die je krijgt.
Om met het laatste te beginnen, ja. Dat zijn voor ons cruciale nadelen van het apparaat. Ook de imo zeer beperkte opslagruimte is een groot nadeel.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor de mensen die dat niet willen, is er een MacBook Air. Volgens mij is dat wat Apple ook denkt.
Qua prestaties doet de MacBook Air niet onder tot de MacBook Pro. Op een aantal punten presteert de Air zelfs beter zoals het scherm en de SSD, is het lichter en dunner en is het tevens ook nog eens goedkoper.
Mja, wat zijn de nadelen tegenwoordig nog? Of is het verliezen van de optische drive of ethernetpoort echt een nadeel?
zit je dan met 300 duurder. HD4000 voor 2560x1600, 4gb ram en 128gb opslag. Wil je die laatste 2 verdubbelen zit je vast tegen de 1800 aanquote:Op woensdag 4 september 2013 14:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoals? Het verschil is tegenwoordig niet zo groot meer.
[..]
Dat zal dan ook wel direct gebeuren. Het verschil nu is maar ¤ 300,- euro en dan is het niet alleen het scherm wat beter is.
Hopelijk is die een stuk betaalbaarder dan de vorige versie... Aan de andere kant, betaalbaarder houdt waarschijnlijk ook in mindere specs. En de vorige was nou juist zo bruut (toen 'ie uit kwam)quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef n8n het volgende:
Zou 'everyone' naast de vermeende goedkopere iPhone ook op de pro's doelen met de onthulling van de nieuwe Mac Pro. Benieuwd wat dat ding gaat kosten
Speciaal (duur) geheugen, waarschijnlijk Xeon (duur) processoren en dual GPU (duur) in een kleine kast (ultraduur). 3500 entree zou me niks verbazenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk is die een stuk betaalbaarder dan de vorige versie... Aan de andere kant, betaalbaarder houdt waarschijnlijk ook in mindere specs. En de vorige was nou juist zo bruut (toen 'ie uit kwam)
Zo speciaal een ECC niet hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 15:09 schreef n8n het volgende:
[..]
Speciaal (duur) geheugen, waarschijnlijk Xeon (duur) processoren en dual GPU (duur) in een kleine kast (ultraduur). 3500 entree zou me niks verbazen
prijskaartje is speciaalquote:Op woensdag 4 september 2013 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo speciaal een ECC niet hoor. Bestaat al aardig wat jaren, zo niet decennia. Is puur bedoelt voor data bescherming en het voorkomen van geheugen fouten. Is vooral bedoelt voor server-toepassingen. Gezien de doelgroep van de Mac Pro's, is het logisch dat die met ECC werken.
Ik neem aan dat het tegen die tijd HD5000 is met een Haswell processor en misschien net als de MacBook Air dubbel het aantal opslag tegen dezelfde prijs of nog mooier, dat hele ding goedkoper.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef n8n het volgende:
[..]
zit je dan met 300 duurder. HD4000 voor 2560x1600, 4gb ram en 128gb opslag.
voor 1400 met die specs overweeg ik 'm, voor 1300 bestel ik m meteen (nee grapje ben blut).quote:Op woensdag 4 september 2013 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het tegen die tijd HD5000 is met een Haswell processor en misschien net als de MacBook Air dubbel het aantal opslag tegen dezelfde prijs of nog mooier, dat hele ding goedkoper.
Mac Pro zal dan ook door Apple geproduceerd wordenquote:
Ik denk dat beiden, de optische drive en de HDD, in korte tijd zullen verdwijnen. Maar we krijgen het vast wel te zien, aankomende dinsdag.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om met het laatste te beginnen, ja. Dat zijn voor ons cruciale nadelen van het apparaat. Ook de imo zeer beperkte opslagruimte is een groot nadeel.
Voor een productie laptop (school, etc) zou ik nooit kiezen voor een Air. Teveel nadelen die het werken in de praktijk voor mij te lastig maken.
Zodra ik klaar ben met school, wordt het een ander verhaal. Mijn werkstation zal altijd een vaste computer blijven. Maw: een iMac. Zodra deze aan vervanging toe is, zal ik er ook meteen een superdrive bijkopen. Heb nog veel teveel optische media die ik regelmatig gebruik. Mijn vrouw gebruikt bijna exclusief haar iPad. De laptop is voor haar niets meer dan een veredelde boekhoudmachine geworden. Dus dan zal een Air wel aan de eisen voldoen.
tr00 thatquote:Op woensdag 4 september 2013 15:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Mac Pro zal dan ook door Apple geproduceerd worden
Hoop het niet. En zo wel, dan wordt het een marktplaats MBP voor ons.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat beiden, de optische drive en de HDD, in korte tijd zullen verdwijnen. Maar we krijgen het vast wel te zien, aankomende dinsdag.
De terugkeer van "one more thing"?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:22 schreef Dimens het volgende:
Maar uiteindelijk ben ik zeer benieuwd naar die televisie, de iWatch. Als het natuurlijk een televisie is.
Hoogstwaarschijnlijk zal het dan ook geen plasma of OLED gaan worden maar LCD en dan ben ik zeer benieuwd waar Apple mee komt om motion blur tegen te gaan. Het is niet iets voor Apple om zoiets als beeld interpolatie toe te gaan passen.
Ik vind het wel iets voor Apple om het raadsel van de trage responstijd op te lossen. Mocht Apple er echt mee komen, dan kun je mij echt opvegen.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De terugkeer van "one more thing"?
Ik zou het vooral geniaal vinden als Apple eindelijk weer eens een onverwacht product te tonen. Maw: dat ze eindelijk de lekken eens onder controle weten te houden.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets voor Apple om het raadsel van de trage responstijd op te lossen. Mocht Apple er echt mee komen, dan kun je mij echt opvegen.
Wat?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maw: dat ze eindelijk de lekken eens onder controle weten te houden.
Ah, daar staat die C dus voorquote:Op woensdag 4 september 2013 15:34 schreef gohan16 het volgende:
misschien dan toch de iPhone 5C(hina)
Zoals deze dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef J.Appleseed het volgende:
Nice man!
Ik heb vanmiddag een 15" PowerBook G4 binnengekregenin erg mooie conditie voor een 10 jaar oude laptop.
[knip]
horloge natuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2013 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz...
http://appleinsider.com/a(...)new-17w-power-supply
Van de televisie is ook een en ander al gelekt. Zoals paneelformaat en type (55" en 65" LG IPS LCD). Verder nog niet zoveel.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle specs van zowel de 4s als de 5 waren al bekend voor de keynote
preciesquote:Op woensdag 4 september 2013 17:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... die gebruiken meer dan een ipad.
Klopt! Alleen is de jouwe een meer luxe uitvoering met o.a. toetsenbordverlichting zie ik.quote:
Loewe is inmiddels door Chinezen overgenomen. Wat niet meteen wil zeggen dat Apple helemaal niks meer met Loewe doet, maar toch.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:38 schreef ook_gek het volgende:
Enige tijd geleden was Apple in gesprek met Loewe over mogelijke / deels overname van het bedrijf. Natuurlijk meteen iedereen blij want een TV van Apple. Nu is Loewe failliet en hoor je niks meer. Je zal dan toch gaan denken dat JUIST Apple interesse heeft om de technische kennis voor een prikje over te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |