Mjah, denk dat die er dan intrappen ofzo. Benny had een goede post in het Android-topic: DIG / [Android] #66 - De titel: Bacon.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die had ik al gezien, maar de techsites lijken overtuigt dat de nieuwe versie écht kitkat gaat heten.
ik dacht dat sl al niet meer op ppc draaidequote:Op woensdag 4 september 2013 05:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nop, PowerPC Macs booten niet zo graag van USBdan moet ik gaan klooien met al bestaande OS X installs en de harde schijf wissen volgens dat image. Dan heb ik geen echte 'clean install', dus doe ik dat toch liever via schijf
Wat Benny zegt.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat android kitkat alleen een stunt is en het uiteindelijk toch gewoon key lemon pie gaat heten.
Vooral ook het moment van bekendmaking op de dag dat het iphone event wordt announced.
Ik heb het ook over 10.5 Leopard? Da's de laatste die nog op PowerPC wil draaien inderdaadquote:Op woensdag 4 september 2013 10:09 schreef n8n het volgende:
[..]
ik dacht dat sl al niet meer op ppc draaide
Dat werkt niet. Heb bij m'n iMac iets soortgelijks meegemaakt. De eerste had een dode pixel, meteen Apple gebeld en ik kreeg een nieuwe toegestuurd. De eerste werd pas geleverd na dat de lijn geüpdate was (ivm geheugenuitbreiding, was het excuus toen).quote:Op woensdag 4 september 2013 13:11 schreef n8n het volgende:
Donderdag MacBook bestellen, in doos laten tot de 10e en retourneren als de upgrade de moeite waard is. Soms krijg je bij een bestelling vlak voor een update meteen de ge-update versie binnen
Air is imo ook niet interessant. Veel te weinig HD en de MBP is nu al veel krachtiger.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:15 schreef Dimens het volgende:
Een nieuwe Air zal er wel niet komen.
Je kunt natuurlijk gewoon de laptop bestellen en terugsturen als de update je wel bevalt en dan de nieuwe bestellen. Je hebt immers 7 dagen de tijd, vanaf het moment dat je 'm ontvangen heb, om zonder opgaaf van reden de laptop terug te sturen en de koop te ontbinden. Dat is iets anders dan wat jij schetst.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Heb bij m'n iMac iets soortgelijks meegemaakt. De eerste had een dode pixel, meteen Apple gebeld en ik kreeg een nieuwe toegestuurd. De eerste werd pas geleverd na dat de lijn geüpdate was (ivm geheugenuitbreiding, was het excuus toen).
Tijdens het garantiegesprek meteen gevraagd of ik de nieuwe iMac zou krijgen. Dat was niet het geval. Er werd gewoon de bestelde versie uitgeleverd.
Koop ongedaan maken = inleveren van die 80 euro AppStore tegoed. Is nl onderdeel van de koopovereenkomstquote:Op woensdag 4 september 2013 14:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon de laptop bestellen en terugsturen als de update je wel bevalt en dan de nieuwe bestellen. Je hebt immers 7 dagen de tijd, vanaf het moment dat je 'm ontvangen heb, om zonder opgaaf van reden de laptop terug te sturen en de koop te ontbinden. Dat is iets anders dan wat jij schetst.
Je twijfelt toch tussen de eventuele update en de actie? Op deze manier kun je dus kiezen tussen beiden. Je gaat ze in ieder geval niet allebei krijgen. als die actie niet meer loopt op het moment dat er een update komt.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Koop ongedaan maken = inleveren van die 80 euro AppStore tegoed. Is nl onderdeel van de koopovereenkomst
Lol, dat had ik ook kunnen bedenkenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je twijfelt toch tussen de eventuele update en de actie? Op deze manier kun je dus kiezen tussen beiden. Je gaat ze in ieder geval niet allebei krijgen. als die actie niet meer loopt op het moment dat er een update komt.
Ik zie sowieso niet gebeuren dat de huidige lijn MBP geupgrade gaat worden. Die zal wel verdwijnen en de MBPR zal het wel overnemen. De Air is al ontzettend krachtig.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Air is imo ook niet interessant. Veel te weinig HD en de MBP is nu al veel krachtiger.
Via surfspot welquote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En geen korting op een eventueel nieuw model...
Dat hoop ik toch niet. De MBP ligt heerlijk tussen de Air en de retina in. Zowel qua specs als prijs.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet gebeuren dat de huidige lijn MBP geupgrade gaat worden. Die zal wel verdwijnen en de MBPR zal het wel overnemen. De Air is al ontzettend krachtig.
Dat was met de witte MacBook ook zo. Die lag tussen de Air en de Pro in en die is toen verdwenen. Ik denk dat hetzelfde zal gebeuren met de Pro.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef RvLaak het volgende:
Dat hoop ik toch niet. De MBP ligt heerlijk tussen de Air en de retina in. Zowel qua specs als prijs.
quote:
En daar is de Air voor in de plaats gekomen. Ik geloof echt niet dat Apple het middensegment van hun producten gaat laten verdwijnen. Kost ze veel te veel klanten (zoals ons). De Air heeft een paar nadelen imo en de retina is voor ons het geld niet waard.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was met de witte MacBook ook zo. Die lag tussen de Air en de Pro in en die is toen verdwenen. Ik denk dat hetzelfde zal gebeuren met de Pro.
dat bedoelde ikquote:Op woensdag 4 september 2013 14:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon de laptop bestellen en terugsturen als de update je wel bevalt en dan de nieuwe bestellen. Je hebt immers 7 dagen de tijd, vanaf het moment dat je 'm ontvangen heb, om zonder opgaaf van reden de laptop terug te sturen en de koop te ontbinden. Dat is iets anders dan wat jij schetst.
mag eerst de prijs van de retina omlaagquote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was met de witte MacBook ook zo. Die lag tussen de Air en de Pro in en die is toen verdwenen. Ik denk dat hetzelfde zal gebeuren met de Pro.
Zoals? Het verschil is tegenwoordig niet zo groot meer.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:20 schreef RvLaak het volgende:
De Air heeft een paar nadelen imo en de retina is voor ons het geld niet waard.
Dat zal dan ook wel direct gebeuren. Het verschil nu is maar ¤ 300,- euro en dan is het niet alleen het scherm wat beter is.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:22 schreef n8n het volgende:
[..]
mag eerst de prijs van de retina omlaag
300 euro is voor veel mensen een behoorlijk bedrag. Niet per se voor onsquote:Op woensdag 4 september 2013 14:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoals? Het verschil is tegenwoordig niet zo groot meer.
[..]
Dat zal dan ook wel direct gebeuren. Het verschil nu is maar ¤ 300,- euro en dan is het niet alleen het scherm wat beter is.
Voor de mensen die dat niet willen, is er een MacBook Air. Volgens mij is dat wat Apple ook denkt.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
300 euro is voor veel mensen een behoorlijk bedrag. Niet per se voor ons, maar we vinden de meerprijs niet opwegen tegen de extra's die je krijgt.
Om met het laatste te beginnen, ja. Dat zijn voor ons cruciale nadelen van het apparaat. Ook de imo zeer beperkte opslagruimte is een groot nadeel.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor de mensen die dat niet willen, is er een MacBook Air. Volgens mij is dat wat Apple ook denkt.
Qua prestaties doet de MacBook Air niet onder tot de MacBook Pro. Op een aantal punten presteert de Air zelfs beter zoals het scherm en de SSD, is het lichter en dunner en is het tevens ook nog eens goedkoper.
Mja, wat zijn de nadelen tegenwoordig nog? Of is het verliezen van de optische drive of ethernetpoort echt een nadeel?
zit je dan met 300 duurder. HD4000 voor 2560x1600, 4gb ram en 128gb opslag. Wil je die laatste 2 verdubbelen zit je vast tegen de 1800 aanquote:Op woensdag 4 september 2013 14:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoals? Het verschil is tegenwoordig niet zo groot meer.
[..]
Dat zal dan ook wel direct gebeuren. Het verschil nu is maar ¤ 300,- euro en dan is het niet alleen het scherm wat beter is.
Hopelijk is die een stuk betaalbaarder dan de vorige versie... Aan de andere kant, betaalbaarder houdt waarschijnlijk ook in mindere specs. En de vorige was nou juist zo bruut (toen 'ie uit kwam)quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef n8n het volgende:
Zou 'everyone' naast de vermeende goedkopere iPhone ook op de pro's doelen met de onthulling van de nieuwe Mac Pro. Benieuwd wat dat ding gaat kosten
Speciaal (duur) geheugen, waarschijnlijk Xeon (duur) processoren en dual GPU (duur) in een kleine kast (ultraduur). 3500 entree zou me niks verbazenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk is die een stuk betaalbaarder dan de vorige versie... Aan de andere kant, betaalbaarder houdt waarschijnlijk ook in mindere specs. En de vorige was nou juist zo bruut (toen 'ie uit kwam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |