Tja, maar als apple een magische eenhoorn presenteert valt het nog tegen bij het publiek.quote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar die keynotes gaan ook een beetje tegen ze werken. Iedereen verwacht altijd gouden bergen en maakt elkaar helemaal gek vantevoren maar uiteindelijk zie je dan een stock-dip na zo'n event omdat het allemaal zo tegenvalt.
Het publiek is gewoon stom.quote:Op maandag 2 september 2013 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, maar als apple een magische eenhoorn presenteert valt het nog tegen bij het publiek.
Vandaag is Labor Day in de VS, dus daar zal weinig gebeuren..quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het publiek is gewoon stom.
Maar goed ik had ook wel wat verwacht zo ondertussen. Nou moet de maandag in de VS nog goed en wel beginnen natuurlijk...
Keynotes zijn dan ook voor de pers om samengevat te worden voor het gewone publiek. Ligt net aan je bron hoe zo'n samenvatting er uit ziet. Stocks zijn ook niks meer dan onderbuikgevoelens, en daar draait de economie opquote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar die keynotes gaan ook een beetje tegen ze werken. Iedereen verwacht altijd gouden bergen en maakt elkaar helemaal gek vantevoren maar uiteindelijk zie je dan een stock-dip na zo'n event omdat het allemaal zo tegenvalt.
Meestal een week van tevoren toch? Ik gok op morgen of woensdag.quote:Op maandag 2 september 2013 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Als er vandaag geen aankondiging komt geloof ik niet zo erg meer in die 10 September eigenlijk.
Jep meestal precies een week van tevoren. The Verge had vandaag al een artikel online staan dat invites verstuurd waren maar is ineens weer snel offline gehaald.quote:Op maandag 2 september 2013 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Meestal een week van tevoren toch? Ik gok op morgen of woensdag.
Zou het überhaupt druk zijn bij die kansloze film?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lol, zou het druk zijn in de bioscoopzaal voor de film jOBS op dinsdag 10 september in de avond rond de klok van 7?
Ik hoop voor jou dattie dezelfde specs zal hebben als de i5.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:04 schreef TC03 het volgende:
Mijn 5 doet het perfect, maar zo'n kek kleurtje zou ik toch wel geinig vinden om te proberen.
Biedt wel een mooi excuus om eindelijk de iPod te kopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:04 schreef TC03 het volgende:
Mijn 5 doet het perfect, maar zo'n kek kleurtje zou ik toch wel geinig vinden om te proberen.
Uit respect voor het oude innovatieve Apple kunnen ze dat niet doen[/trolmodus]quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Gemiste kans voor die uitnodiging.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef gohan16 het volgende:
Iemand al gedacht aan "connecting the dots"?
twitter:Dexwell_ twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 18:29:33Guys... I think I've found something #connectthedots #apple #iOSChameleon http://t.co/39DT54MhsL reageer retweet
Nice man!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:33 schreef Iwanius het volgende:
Heb ik al gemeld dat ik een aloude Macintosh van weleer met de originele tas en toebehoren in deze opzet heb weten te scoren? Bij deze dan.
Nop, PowerPC Macs booten niet zo graag van USBquote:
Natuurlijk is het een stunt, check dat filmpje dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat android kitkat alleen een stunt is en het uiteindelijk toch gewoon key lemon pie gaat heten.
Vooral ook het moment van bekendmaking op de dag dat het iphone event wordt announced.
Ja die had ik al gezien, maar de techsites lijken overtuigt dat de nieuwe versie écht kitkat gaat heten.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een stunt, check dat filmpje dan.
Mjah, denk dat die er dan intrappen ofzo. Benny had een goede post in het Android-topic: DIG / [Android] #66 - De titel: Bacon.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die had ik al gezien, maar de techsites lijken overtuigt dat de nieuwe versie écht kitkat gaat heten.
ik dacht dat sl al niet meer op ppc draaidequote:Op woensdag 4 september 2013 05:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nop, PowerPC Macs booten niet zo graag van USBdan moet ik gaan klooien met al bestaande OS X installs en de harde schijf wissen volgens dat image. Dan heb ik geen echte 'clean install', dus doe ik dat toch liever via schijf
Wat Benny zegt.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat android kitkat alleen een stunt is en het uiteindelijk toch gewoon key lemon pie gaat heten.
Vooral ook het moment van bekendmaking op de dag dat het iphone event wordt announced.
Ik heb het ook over 10.5 Leopard? Da's de laatste die nog op PowerPC wil draaien inderdaadquote:Op woensdag 4 september 2013 10:09 schreef n8n het volgende:
[..]
ik dacht dat sl al niet meer op ppc draaide
Dat werkt niet. Heb bij m'n iMac iets soortgelijks meegemaakt. De eerste had een dode pixel, meteen Apple gebeld en ik kreeg een nieuwe toegestuurd. De eerste werd pas geleverd na dat de lijn geüpdate was (ivm geheugenuitbreiding, was het excuus toen).quote:Op woensdag 4 september 2013 13:11 schreef n8n het volgende:
Donderdag MacBook bestellen, in doos laten tot de 10e en retourneren als de upgrade de moeite waard is. Soms krijg je bij een bestelling vlak voor een update meteen de ge-update versie binnen
Air is imo ook niet interessant. Veel te weinig HD en de MBP is nu al veel krachtiger.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:15 schreef Dimens het volgende:
Een nieuwe Air zal er wel niet komen.
Je kunt natuurlijk gewoon de laptop bestellen en terugsturen als de update je wel bevalt en dan de nieuwe bestellen. Je hebt immers 7 dagen de tijd, vanaf het moment dat je 'm ontvangen heb, om zonder opgaaf van reden de laptop terug te sturen en de koop te ontbinden. Dat is iets anders dan wat jij schetst.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Heb bij m'n iMac iets soortgelijks meegemaakt. De eerste had een dode pixel, meteen Apple gebeld en ik kreeg een nieuwe toegestuurd. De eerste werd pas geleverd na dat de lijn geüpdate was (ivm geheugenuitbreiding, was het excuus toen).
Tijdens het garantiegesprek meteen gevraagd of ik de nieuwe iMac zou krijgen. Dat was niet het geval. Er werd gewoon de bestelde versie uitgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |