aan beide kleven voor/nadelen.. ik zou wachten tot netflix NL er is, kijken wat dat gaat doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet niet of het hier mag. Maar we hebben hier een discussie over het volgende, Apple TV 2 met jailbreak of laptop en films downloaden. Wat is de beste oplossing voor een alleenstaande dame van 35 zonder ervaring met downloaden.
Volgens mij is het geen óf maar én. Een ATV2 download niets.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet niet of het hier mag. Maar we hebben hier een discussie over het volgende, Apple TV 2 met jailbreak of laptop en films downloaden. Wat is de beste oplossing voor een alleenstaande dame van 35 zonder ervaring met downloaden.
Hier maak je een groot merk als Samsung toch helemaal belachelijk mee?quote:
mjah, ik sloeg vandaag het krantje van de MediaMarkt open.. ongelofelijk hoeveel van die laptops je zietquote:
Je kan gewoon films downloaden op je laptop en zonder jailbreak afspelen op je Apple TVquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Geen idee maar die verlichte toetsen zijn gewoon heerlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah, ik sloeg vandaag het krantje van de MediaMarkt open.. ongelofelijk hoeveel van die laptops je ziet
wat ik me wel afvraag, mijn MBP heeft verlichte toetsen, hebben die copieeen dat ook? of zit daar een patent op?
De vraag is of ze een Mac heeft....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je kan gewoon films downloaden op je laptop en zonder jailbreak afspelen op je Apple TVDoor middel van Plex bijvoorbeeld
Wil je tips voor torrent site's en programma's?
ja idd, vooral savonds als het wat donkerder wordtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idee maar die verlichte toetsen zijn gewoon heerlijk
Ja, je kan gewoon zonder jailbreak films downloaden en op je Apple TV kijken ^^ Maar als je geen macbook hebt dan zou ik niet weten hoe het dan werkt...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je kan gewoon films downloaden op je laptop en zonder jailbreak afspelen op je Apple TVDoor middel van Plex bijvoorbeeld
Wil je tips voor torrent site's en programma's?
Edit: Hm, ik zal het even aan mijn zus vragen of ze gejailbreaked heeft of niet. Momentje...
Je kan vanuit een windows bak via itunes wel streamen naar een ATV (maar dan moet t wel een formaat zijn wat iTunes slikt)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon zonder jailbreak films downloaden en op je Apple TV kijken ^^ Maar als je geen macbook hebt dan zou ik niet weten hoe het dan werkt...
Als ze toch moet investeren in een nieuw iets dan kan ze beter een Macbook nemen en een ATV.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou ze heeft alleen een iPad en een discutabele internetverbinding, waarvan ze de snelheid niet weet. Ze moet investeren in een computer of iets dergelijks om films te kunnen kijken. Downloaden red ze nooit volgens mij da's veel te complex met welk formaat enz enz en een gejailbreakte Apple TV is goedkoper en véél makkelijker te bedienen. We hebben thuis een Apple TV 3 en mijn dochters bedienen die ook gewoon. Bij ons kunnen ze films afspelen in iTunes op de iMac. Ook relaxed, maar thuis zorg ik dat de films in iTunes komen.
Inderdaad, tweedehands is er genoeg te vinden dus het is niet dat je perse meer dan ¤1000,- uit moet gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ze toch moet investeren in een nieuw iets dan kan ze beter een Macbook nemen en een ATV.
Ach ja, Apple heeft ook zo vaak ideeën gestolen. Voor de consument eigenlijk ook alleen maar een voordeel. Dan heb je meer keuze.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Dit is geen idee stelen, dit is een complete copy/paste.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach ja, Apple heeft ook zo vaak ideeën gestolen. Voor de consument eigenlijk ook alleen maar een voordeel. Dan heb je meer keuze.
Die Samsung ultrabook wel, die Logitech muis niet. Die ziet er toch echt wel heel anders uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit is geen idee stelen, dit is een complete copy/paste.
Echt niet. Net als de Samsung Galaxy S1 geen copy/paste van de iPhone 3GS was. Oh wacht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit is geen idee stelen, dit is een complete copy/paste.
Downloaden?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Bij ons op het werk staat een oudere iMac, die nog draait op Leopard. We willen deze upgraden naar Snow Leopard en zo door upgraden naar Mountain Lion. Hiervoor hebben we een dvd nodig met Snow Leopard. Maar die is niet in de winkels te krijgen.
We hebben de dvd maandag nodig. We kunnen de dvd alleen bestelling via de Apple website, blijkbaar. Maar als ik dat zodadelijk doe, is de dvd er dan maandag, denken jullie? Wat is jullie ervaring met de Apple website?
Ik dacht hem gewoon even snel in de winkel te kopen, maar die vlieger gaat mooi niet op...
Downloaden via een torrent en vervolgens met een USB-stick installeren. Na het installeren via de App Store de nieuwste versie aanschaffen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Bij ons op het werk staat een oudere iMac, die nog draait op Leopard. We willen deze upgraden naar Snow Leopard en zo door upgraden naar Mountain Lion. Hiervoor hebben we een dvd nodig met Snow Leopard. Maar die is niet in de winkels te krijgen.
We hebben de dvd maandag nodig. We kunnen de dvd alleen bestelling via de Apple website, blijkbaar. Maar als ik dat zodadelijk doe, is de dvd er dan maandag, denken jullie? Wat is jullie ervaring met de Apple website?
Ik dacht hem gewoon even snel in de winkel te kopen, maar die vlieger gaat mooi niet op...
Really?? Dus ik zou mijn eigen dvd hiervoor kunnen gebruiken?? Ik heb hier een origineel liggen van m'n eigen Macquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef TwyLight het volgende:
OS X heeft geen copy beveiliging en/of serial key. je kan gewoon installeren
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Really?? Dus ik zou mijn eigen dvd hiervoor kunnen gebruiken?? Ik heb hier een origineel liggen van m'n eigen Mac
Tenzij het zo'n installatie-dvd is die bij een gekochte Mac werd geleverd. Die werkt als het goed is alleen op dat specifieke model.quote:
Heldquote:
Scherpquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tenzij het zo'n installatie-dvd is die bij een gekochte Mac werd geleverd. Die werkt als het goed is alleen op dat specifieke model.
ik heb een losse dvd, ooit gekocht om m'n eigen iMac thuis een upgrade te gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tenzij het zo'n installatie-dvd is die bij een gekochte Mac werd geleverd. Die werkt als het goed is alleen op dat specifieke model.
Lijkt mij sterk aangezien ik met zo'n DVD een keer Hackingtosh heb geïnstalleerd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |