iPhoto is inderdaad niet helemaal geweldig. Je kan je folders gewoon overzetten (met usb, dropbox of externe HD en gewoon slepen naar bureaublad/documenten/afbeeldingen) en je kan ze gewoon in mapjes houden en dan via voorvertoning bekijken. iPhoto is handig voor grote dia's of als je kleine bewerkingen wilt doen. Ik gebruik het eigenlijk alleen maar omdat de foto's zo minder ruimte in beslag nemen en voor het syncen met mijn iPhone. Gebruik gewoon lekker mapjes als je dat prettig vind en genoeg ruimte hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:41 schreef fespo het volgende:
k ben net over gestapt naar Apple en ik moet heel erg wennen aan iPhoto.
ik heb het gevoel volledig de controle kwijt te zijn over mijn foto's.
veel liever zou ik mijn foto's gewoon in mappen zetten in de pictures folder.
is het heel vreemd als ik dit doe, en zijn deze folders gewoon van mijn Windows computer over te zetten?
Die aanknop op het keyboard, is die voor het keyboard of voor de iMac?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:47 schreef Iwanius het volgende:
Als iemand een werkende Bondi Blue G3 iMac nog ergens weet,dan houd ik mij aanbevolen.
Het liefst in originele staat = toetsenbord en puk.
Voor de iMacquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die aanknop op het keyboard, is die voor het keyboard of voor de iMac?
Damn, dat is wel geniaal. Ik zou het enorm handig vinden als ik mijn MacBook zou kunnen aanzetten met mijn draadloos toetsenbord, heb 'm namelijk vaak in clamshell mode staanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:58 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Voor de iMacZo een heb ik nog op mijn kamer gehad, heerlijk ding ^^ Alleen geen wifi, dus ik gebruikte hem alleen maar om films op te kijken e.d. Helaas al jaren geleden verkocht
Flinke deukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Meh. Deukje.
Zal de verzekering iets mee kunnen doen (inboedel)?
Waarom zet je hem uit dan? Je kunt hem wel wakker maken met een draadloos toetsenbord.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Damn, dat is wel geniaal. Ik zou het enorm handig vinden als ik mijn MacBook zou kunnen aanzetten met mijn draadloos toetsenbord, heb 'm namelijk vaak in clamshell mode staan
Zonder te weten welke verzekering en wat de oorzaak is: vast niet. Maar lees gerust even wat je verzekerd hebt, dat weet jij beter dan wij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Meh. Deukje.
Zal de verzekering er iets mee kunnen doen (inboedel)?
Ik zet hem ook niet uit, en zo doe ik dat nu ook, alleen als 'ie uit is en hij staat er al in is het heel vervelend om 'm er weer uit te moeten halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom zet je hem uit dan? Je kunt hem wel wakker maken met een draadloos toetsenbord.
Ja welke verzekering weet ik niet precies, morgen maar even langs Unive.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zonder te weten welke verzekering en wat de oorzaak is: vast niet. Maar lees gerust even wat je verzekerd hebt, dat weet jij beter dan wij.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Idd. Schaamteloosquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Ik las laatst van iemand dat Apple maar een copycat was. Op basis van? De all in ones van HP die zo'n beetje een kopie zijn van de iMacquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Al die merken die nu "Apple achtige" producten op de markt brengen. Zag laatst een notebook van Asus geloof ik, en die leek sprekend op een MacBook Air.
Mijn HP laptop is ook een slechte MBP kopie. Zilveren look, zwarte toetsen, etc, etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las laatst van iemand dat Apple maar een copycat was. Op basis van? De all in ones van HP die zo'n beetje een kopie zijn van de iMac
Klopt, HP is een slechte copycat geworden, jammer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mijn HP laptop is ook een slechte MBP kopie. Zilveren look, zwarte toetsen, etc, etc.
Ach, als 'ie beter werkt dan dat ding van Apple mogen ze van mij...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Dat ding van Apple werkt primaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach, als 'ie beter werkt dan dat ding van Apple mogen ze van mij...
moet je hand er plat op leggen en niet proberen beet te pakken zoals bij de meeste muizenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ergonomische nachtmerrie. Je krijgt al handtyfus als je er naar kijkt.
P'sies, like so.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:47 schreef n8n het volgende:
[..]
moet je hand er plat op leggen en niet proberen beet te pakken zoals bij de meeste muizen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Al die merken die nu "Apple achtige" producten op de markt brengen. Zag laatst een notebook van Asus geloof ik, en die leek sprekend op een MacBook Air.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |