quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Idd. Schaamteloosquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Ik las laatst van iemand dat Apple maar een copycat was. Op basis van? De all in ones van HP die zo'n beetje een kopie zijn van de iMacquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Al die merken die nu "Apple achtige" producten op de markt brengen. Zag laatst een notebook van Asus geloof ik, en die leek sprekend op een MacBook Air.
Mijn HP laptop is ook een slechte MBP kopie. Zilveren look, zwarte toetsen, etc, etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las laatst van iemand dat Apple maar een copycat was. Op basis van? De all in ones van HP die zo'n beetje een kopie zijn van de iMac
Klopt, HP is een slechte copycat geworden, jammer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mijn HP laptop is ook een slechte MBP kopie. Zilveren look, zwarte toetsen, etc, etc.
Ach, als 'ie beter werkt dan dat ding van Apple mogen ze van mij...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Dat ding van Apple werkt primaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach, als 'ie beter werkt dan dat ding van Apple mogen ze van mij...
moet je hand er plat op leggen en niet proberen beet te pakken zoals bij de meeste muizenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ergonomische nachtmerrie. Je krijgt al handtyfus als je er naar kijkt.
P'sies, like so.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:47 schreef n8n het volgende:
[..]
moet je hand er plat op leggen en niet proberen beet te pakken zoals bij de meeste muizen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Al die merken die nu "Apple achtige" producten op de markt brengen. Zag laatst een notebook van Asus geloof ik, en die leek sprekend op een MacBook Air.
aan beide kleven voor/nadelen.. ik zou wachten tot netflix NL er is, kijken wat dat gaat doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet niet of het hier mag. Maar we hebben hier een discussie over het volgende, Apple TV 2 met jailbreak of laptop en films downloaden. Wat is de beste oplossing voor een alleenstaande dame van 35 zonder ervaring met downloaden.
Volgens mij is het geen óf maar én. Een ATV2 download niets.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet niet of het hier mag. Maar we hebben hier een discussie over het volgende, Apple TV 2 met jailbreak of laptop en films downloaden. Wat is de beste oplossing voor een alleenstaande dame van 35 zonder ervaring met downloaden.
Hier maak je een groot merk als Samsung toch helemaal belachelijk mee?quote:
mjah, ik sloeg vandaag het krantje van de MediaMarkt open.. ongelofelijk hoeveel van die laptops je zietquote:
Je kan gewoon films downloaden op je laptop en zonder jailbreak afspelen op je Apple TVquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Geen idee maar die verlichte toetsen zijn gewoon heerlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah, ik sloeg vandaag het krantje van de MediaMarkt open.. ongelofelijk hoeveel van die laptops je ziet
wat ik me wel afvraag, mijn MBP heeft verlichte toetsen, hebben die copieeen dat ook? of zit daar een patent op?
De vraag is of ze een Mac heeft....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je kan gewoon films downloaden op je laptop en zonder jailbreak afspelen op je Apple TVDoor middel van Plex bijvoorbeeld
Wil je tips voor torrent site's en programma's?
ja idd, vooral savonds als het wat donkerder wordtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idee maar die verlichte toetsen zijn gewoon heerlijk
Ja, je kan gewoon zonder jailbreak films downloaden en op je Apple TV kijken ^^ Maar als je geen macbook hebt dan zou ik niet weten hoe het dan werkt...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je kan gewoon films downloaden op je laptop en zonder jailbreak afspelen op je Apple TVDoor middel van Plex bijvoorbeeld
Wil je tips voor torrent site's en programma's?
Edit: Hm, ik zal het even aan mijn zus vragen of ze gejailbreaked heeft of niet. Momentje...
Je kan vanuit een windows bak via itunes wel streamen naar een ATV (maar dan moet t wel een formaat zijn wat iTunes slikt)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon zonder jailbreak films downloaden en op je Apple TV kijken ^^ Maar als je geen macbook hebt dan zou ik niet weten hoe het dan werkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |