Misschien moet je er nog watquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je gaat jailbreak installeren om de icoontjes zo neer te zetten zoals jij dat wilt?
Misnoegen. En nee, dat ga ik niet doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog wat- icoontjes bijzetten om je misgenoegen kenbaar te maken.
Nee, omdat ik al vaker tegen dingen ben aangelopen die niet kunnen omdat hij niet gejailbreakt is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je gaat jailbreak installeren om de icoontjes zo neer te zetten zoals jij dat wilt?
Dan is het beter te begrijpen. Voor enkel icoontjes zo neer te zetten als jij dat wilt, is het nogal onzin om te jailbreaken maar wil je meer vrijheid, dan zou jailbreaken wel de oplossing zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, omdat ik al vaker tegen dingen ben aangelopen die niet kunnen omdat hij niet gejailbreakt is.
Helemaal toppie man, goede keus. Veel plezier met je nieuwe laptopquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:07 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik ben toch maar gegaan voor de 256/8gb inc 3jr applecare via de apple onderwijs store(werk voor de uni, dus ben eerlijk gerechtigd). Kost wat centen, maar dan zit ik komende jaren wel goed.
Ja, heb je gelijk in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is het beter te begrijpen. Voor enkel icoontjes zo neer te zetten als jij dat wilt, is het nogal onzin om te jailbreaken maar wil je meer vrijheid, dan zou jailbreaken wel de oplossing zijn.
De toetsencombinatie is anders. Command-alt-3/4 onder OS X en Windows-PrintScreen onder Windows 8. Daarmee kan je dus kiezen lijkt me.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:11 schreef Iwanius het volgende:
Een korte vraag tussendoor:
Printscreen op een Mac als je Windows virtueel draait (W8) op een MBP. Hoe gaat deze en verschijnt deze dan op je Windows desktop of die van je Mac? En als het de laatste is hoe kun je het veranderen in dat het op je Windows desktop verschijnt in het vervolg?
http://www.mobeetechnology.com/the-magic-charger.htmlquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:52 schreef RvLaak het volgende:
Vandaag eindelijk mijn kapotte Logitec muis vervangen door een Magic Mouse... Probleem waar ik zeker weten tegen aan ga lopen is die van de batterijen... Nu heb ik hier wel eens gelezen dat daar een dock-achtige oplossing voor is. Waar kan ik die kopen en wat kost dat?
En anders gewoon oplaadbare batterijen. Ik heb 6 oplaadbare batterijen en 1 oplader en ik wissel gewoon af. Heb een wireless keyboard en trackpadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
http://www.mobeetechnology.com/the-magic-charger.html
Heb ik! Prima apparaatje
Same. Mijn keyboard en Mouse staan 24/7 aan en gaan zeker 3 à 4 weken mee op oplaadbare batterijen. Om de 3 weken vervangen is voor mij ook geen probleem, zo gepiept toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
En anders gewoon oplaadbare batterijen. Ik heb 6 oplaadbare batterijen en 1 oplader en ik wissel gewoon af. Heb een wireless keyboard en trackpad.
Waarom in godsnaam? Als je ook een muis en keyboard met een draadje kan gebruiken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Same. Mijn keyboard en Mouse staan 24/7 aan en gaan zeker 3 à 4 weken mee op oplaadbare batterijen. Om de 3 weken vervangen is voor mij ook geen probleem, zo gepiept toch?
dat is waar, 1 frame meen ik dus te verwaarlozenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef Ener-G het volgende:
Hangt ook van de input lag van je tv af, die is niet bij alle tv's hetzelfde.
Mooier uiterlijk, makkelijk te verplaatsen op een groot bureau of gewoon lekker 'hip'. Het draadloze toetsenbord is wat kleiner en slanker dan die met snoer, dat is dus al een groot punt. En de Magic Mouse en het Trackpad zijn alleen draadloos beschikbaar, en dat zijn toch twee hele fijne apparaten die de meeste mensen niet willen missen puur door die batterijenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Als je ook een muis en keyboard met een draadje kan gebruiken.
Mijn trackpad is super, alleen bij spellen pak ik nog weleens de muis te voorschijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Mooier uiterlijk, makkelijk te verplaatsen op een groot bureau of gewoon lekker 'hip'. Het draadloze toetsenbord is wat kleiner en slanker dan die met snoer, dat is dus al een groot punt. En de Magic Mouse en het Trackpad zijn alleen draadloos beschikbaar, en dat zijn toch twee hele fijne apparaten die de meeste mensen niet willen missen puur door die batterijenEn het neemt minder USB-gaten in gebruik, geen hubje meer nodig.
Het zal wel flink meer zijn dan een frame. De gemiddelde televisie heeft in de PC-modus een lag van zo'n 3Hz ( @ 60Hz ) en dan heb je ook nog eens de latentie tussen de Apple TV en de Mac. Die ligt wel hoger dan die 3Hz. In Youtube video's zo'n halve seconde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:50 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is waar, 1 frame meen ik dus te verwaarlozen
niet optimaal voor een wacom dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zal wel flink meer zijn dan een frame. De gemiddelde televisie heeft in de PC-modus een lag van zo'n 3Hz ( @ 60Hz ) en dan heb je ook nog eens de latentie tussen de Apple TV en de Mac. Die ligt wel hoger dan die 3Hz. In Youtube video's zo'n halve seconde.
Lijkt mij niet, nee. Zeker niet als je van plan was om dit op je nieuwe plasma televisie te doen. Daarmee maak je de kans op inbranding te groot.quote:
goed puntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, nee. Zeker niet als je van plan was om dit op je nieuwe plasma televisie te doen. Daarmee maak je de kans op inbranding te groot.
In mijn geval is het simpel, RSIquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Als je ook een muis en keyboard met een draadje kan gebruiken.
Dank, zal ik naar kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
http://www.mobeetechnology.com/the-magic-charger.html
Heb ik! Prima apparaatje
De reden waarom ik zo'n oplader wil hebben is omdat ik geen zin heb om met batterijen te gaan jonglerenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Same. Mijn keyboard en Mouse staan 24/7 aan en gaan zeker 3 à 4 weken mee op oplaadbare batterijen. Om de 3 weken vervangen is voor mij ook geen probleem, zo gepiept toch?
De meningen over de ergonomie van de Magic Mouse lopen uiteen, maar ikzelf vind de Magic Mouse de beste en meest comfortabele muis die ik ooit heb gebruikt; zelfs na uren intensief gebruik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 06:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de Magic Mouse ergonomisch goed werkt
Je slaat de spijker op z'n kop. Heb hier ook nog wel een Apple Wired Keyboard en Mighty Mouse liggen, maar die worden beide niet meer gebruikt dus dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Mooier uiterlijk, makkelijk te verplaatsen op een groot bureau of gewoon lekker 'hip'. Het draadloze toetsenbord is wat kleiner en slanker dan die met snoer, dat is dus al een groot punt. En de Magic Mouse en het Trackpad zijn alleen draadloos beschikbaar, en dat zijn toch twee hele fijne apparaten die de meeste mensen niet willen missen puur door die batterijenEn het neemt minder USB-gaten in gebruik, geen hubje meer nodig.
Twee hubs, aan elke kant één en je vergeet nog het nummerieke toetsenbord wat hier wel op zit in tegenstelling tot het draadloze toetsenbord.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop. Heb hier ook nog wel een Apple Wired Keyboard en Mighty Mouse liggen, maar die worden beide niet meer gebruikt dus dat zegt al genoeg.
Sowieso heeft mijn MacBook Pro de USB-aansluitingen om één of andere reden aan de linkerkant, en rechtshandig zijnde is het snoer van de Mighty Mouse veel te kort als ik hem al zo wilde gebruiken. En de kabel moet dan achter de laptop door en i.c.m. de 'hinge' (bij gebrek aan een beter woord) is dat ontzettend vervelend.
Bovendien werkt de Magic Mouse gewoon beter voor mij, en zelfs al was 'ie ook in bedrade versie beschikbaar zou ik voor de draadloze gaan want háát aan kabels.
Daarnaast heeft mijn Wireless keyboard de Lion/Mountain Lion hotkeys, net als mijn MBP, en mijn Wired keyboard heeft nog de Tiger/Leopard/Snow Leopard hotkeys
Om toch nog iets positiefs over het Wired keyboard te zeggen vind ik het trouwens wel ontzettend handig dat 't ding tevens dient als USB hub, dus je kan niet echt zeggen dat het toetsenbord USB-poorten in beslag neemt aangezien het er zelfs één toevoegt
Klopt, daarom dat ik ook zei dat het er één toevoegt; je gebruikt er één in je Mac en krijgt er twee voor terug, vandaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Twee hubs, aan elke kant één en je vergeet nog het nummerieke toetsenbord wat hier wel op zit in tegenstelling tot het draadloze toetsenbord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |