Eh dat ding is toch nog maar 99 euro in de winkel?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef DaMook het volgende:
Misschien hier nog liefhebbers voor een apple tv 2? 125 euro
Nee dat is de 3.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Eh dat ding is toch nog maar 99 euro in de winkel?
Jij snapt hemquote:
Aha op die fiets.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
En ter verduidelijking voor DannyDeko, de 2 is meer waard geworden omdat die nog te jailbreaken is.
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Ik weet dat je op een gejailbreakte apple tv xbmc kan draaien ofzoietsquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Aha op die fiets.
Ik zat er eerst aan te twijfelen om een apple TV te halen en daarop via de Ziggo app TV te kijken, maar dat kan dus niet
Weet iemand hier toevallig een alternatief hiervoor? Ik heb/kan namelijk geen coax kabel meer naar mn tv liggen.
Klopt de ATV2 kan je jailbreaken en XBMC op draaien. De ATV3 kan je niet jailbreaken en dus geen XBMC op draaien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Ik weet dat je op een gejailbreakte apple tv xbmc kan draaien ofzoiets. Heb me er nooit zo in verdiept eigenlijk.
http://buyersguide.macrumors.com/#Apple_TVquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt de ATV2 kan je jailbreaken en XBMC op draaien. De ATV3 kan je niet jailbreaken en dus geen XBMC op draaien.
Dat brengt me direct op onderstaande vraag,
Iemand een idee wat de verloop geweest is van de apple tv. Ik wil inschatten of er een nieuwe versie komt of dat het bij de 3 blijftAppel heeft enige tijd geleden aangekondigd dat er een hoop verschillende nieuwe mooie producten dit jaar komen. Ik lees echter niks over geruchten of verwijzingen naar "onbekende" IOS apparaten zoals BV een apple tv.
TOP dank je wel! Handige site trouwens ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://buyersguide.macrumors.com/#Apple_TV
Ik wacht wel even danquote:RecommendationDon't Buy - Updates soonLast ReleaseMarch 07, 2012Days Since Update536 (Avg = 377)
Het klopt inderdaad dat die MacBook momenteel 1249 kost bij Dixons, dit is inclusief de 80 euro korting de Dixons dit weekend op Apple geeft. De actie is morgen voor bij maar is aanstaande donderdag weer opnieuw (tot en met zondag). Echter zijn CTO mac's uitgesloten van deze actie. Een CTO Mac is een mac op maat, dus een MacBook Air 13" met 256GB en 8GB werkgeheugen. De prijs bij Dixons is exact hetzelfde als bij Apple (1429 euro, zie http://store.apple.com/nl/configure/MD761N/A? )quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik heb je nodig voor inside infoWeet je of ik de MBA 13inch 256 met 8gb kan bestellen bij jullie? Op de site staat alleen de 4gb voor 1249 en hoeveel wordt de 8gb?
1. Wacht 20 15 daagjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef brambus het volgende:
HOE ZET JE IOS 7 op iphone 4 graag duidelijke uitleg
Bvd![]()
![]()
Hoe zet e die inbeciele hineindelijke afgewerkte versie op mn foonquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
1. Wacht 20 15 daagjes
2. Zet de officiële, uiteindelijke, afgewerkte versie van iOS 7 op je foon. Die update krijg je vanzelf
3. ???
4. Profit
Als je dat moet vragen raad ik je aan niet met bètaversies te beginnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef brambus het volgende:
[..]
Hoe zet e die inbeciele hineindelijke afgewerkte versie op mn foon![]()
https://developer.apple.com/programs/ios/quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef brambus het volgende:
[..]
Hoe zet e die inbeciele hineindelijke afgewerkte versie op mn foon![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef brambus het volgende:
Bvd![]()
![]()
iOS 7 beta is bedoeld voor developers om hun Apps voor te bereiden op de nieuwe update en om bugs aan Apple te melden, niet voor leken die al moeite hebben het uberhaupt op hun iPhone te krijgen. En dan vervolgens ook nog zeuren als iets niet goed werkt zeker?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef brambus het volgende:
Bvd![]()
![]()
Ik heb de 4gb versie maar gereserveerd voor 1249. Kan ik m deze week waarschijnlijk bij m'n locale dixons ophalen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat die MacBook momenteel 1249 kost bij Dixons, dit is inclusief de 80 euro korting de Dixons dit weekend op Apple geeft. De actie is morgen voor bij maar is aanstaande donderdag weer opnieuw (tot en met zondag). Echter zijn CTO mac's uitgesloten van deze actie. Een CTO Mac is een mac op maat, dus een MacBook Air 13" met 256GB en 8GB werkgeheugen. De prijs bij Dixons is exact hetzelfde als bij Apple (1429 euro, zie http://store.apple.com/nl/configure/MD761N/A? )
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:10 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik heb de 4gb versie maar gereserveerd voor 1249. Kan ik m deze week waarschijnlijk bij m'n locale dixons ophalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door gohan16 op 26-08-2013 07:40:07 ]I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:08 schreef gohan16 het volgende:
1249 Inc 3 jr. garantie of 1429. Verschil is me iets teveel helaas. Ik kan me nog bedenkenBinnen een aantal jaar, wanneer je wil/moet upgraden omdat je geheugen tekort komt, leg je die 200 euro ook bij, misschien wel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien is dat de Apple-taks die je betaalt bij niet-uitbreidbare Macs, helaas. Vind het zelf ook ridicuul, vandaar dat ik voor de "reguliere" MacBook Pro ben gegaan![]()
Zonder Jailbreak niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn iPhone rangschikt de ocoontjes van mijn apps automatisch van links naar rechts en van boven naar beneden. Nu heb ik gister Pimp your Screen geïnstalleerd en kun je allemaal van die mooie plankjes als achtergrond instellen. Mijn vraag is nu: is het mogelijk om die icoontjes gewoon over je scherm te verspreiden in plaats van dat ze allemaal van links naar rechts en van boven naar beneden lopen (dus dat er bijvoorbeeld op de bovenste rij twee staan en op de onderste rij drie)?
Zijn er mensen die dat voor je kunnen doen? Ik heb weleens gezien hoe je dat meot doen maar ik zie mezelf dat niet doen (te technische/ingewikkeld).quote:
Gewoon inlezen en er kan niks mis gaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat voor je kunnen doen? Ik heb weleens gezien hoe je dat meot doen maar ik zie mezelf dat niet doen (te technische/ingewikkeld).
Ik ben toch maar gegaan voor de 256/8gb inc 3jr applecare via de apple onderwijs store(werk voor de uni, dus ben eerlijk gerechtigdquote:Op maandag 26 augustus 2013 07:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Binnen een aantal jaar, wanneer je wil/moet upgraden omdat je geheugen tekort komt, leg je die 200 euro ook bij, misschien wel meer
Bovendien is dat de Apple-taks die je betaalt bij niet-uitbreidbare Macs, helaas. Vind het zelf ook ridicuul, vandaar dat ik voor de "reguliere" MacBook Pro ben gegaan
Je gaat jailbreak installeren om de icoontjes zo neer te zetten zoals jij dat wilt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat voor je kunnen doen? Ik heb weleens gezien hoe je dat meot doen maar ik zie mezelf dat niet doen (te technische/ingewikkeld).
Misschien moet je er nog watquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je gaat jailbreak installeren om de icoontjes zo neer te zetten zoals jij dat wilt?
Misnoegen. En nee, dat ga ik niet doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog wat- icoontjes bijzetten om je misgenoegen kenbaar te maken.
Nee, omdat ik al vaker tegen dingen ben aangelopen die niet kunnen omdat hij niet gejailbreakt is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je gaat jailbreak installeren om de icoontjes zo neer te zetten zoals jij dat wilt?
Dan is het beter te begrijpen. Voor enkel icoontjes zo neer te zetten als jij dat wilt, is het nogal onzin om te jailbreaken maar wil je meer vrijheid, dan zou jailbreaken wel de oplossing zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, omdat ik al vaker tegen dingen ben aangelopen die niet kunnen omdat hij niet gejailbreakt is.
Helemaal toppie man, goede keus. Veel plezier met je nieuwe laptopquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:07 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik ben toch maar gegaan voor de 256/8gb inc 3jr applecare via de apple onderwijs store(werk voor de uni, dus ben eerlijk gerechtigd). Kost wat centen, maar dan zit ik komende jaren wel goed.
Ja, heb je gelijk in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is het beter te begrijpen. Voor enkel icoontjes zo neer te zetten als jij dat wilt, is het nogal onzin om te jailbreaken maar wil je meer vrijheid, dan zou jailbreaken wel de oplossing zijn.
De toetsencombinatie is anders. Command-alt-3/4 onder OS X en Windows-PrintScreen onder Windows 8. Daarmee kan je dus kiezen lijkt me.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:11 schreef Iwanius het volgende:
Een korte vraag tussendoor:
Printscreen op een Mac als je Windows virtueel draait (W8) op een MBP. Hoe gaat deze en verschijnt deze dan op je Windows desktop of die van je Mac? En als het de laatste is hoe kun je het veranderen in dat het op je Windows desktop verschijnt in het vervolg?
http://www.mobeetechnology.com/the-magic-charger.htmlquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:52 schreef RvLaak het volgende:
Vandaag eindelijk mijn kapotte Logitec muis vervangen door een Magic Mouse... Probleem waar ik zeker weten tegen aan ga lopen is die van de batterijen... Nu heb ik hier wel eens gelezen dat daar een dock-achtige oplossing voor is. Waar kan ik die kopen en wat kost dat?
En anders gewoon oplaadbare batterijen. Ik heb 6 oplaadbare batterijen en 1 oplader en ik wissel gewoon af. Heb een wireless keyboard en trackpadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
http://www.mobeetechnology.com/the-magic-charger.html
Heb ik! Prima apparaatje
Same. Mijn keyboard en Mouse staan 24/7 aan en gaan zeker 3 à 4 weken mee op oplaadbare batterijen. Om de 3 weken vervangen is voor mij ook geen probleem, zo gepiept toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
En anders gewoon oplaadbare batterijen. Ik heb 6 oplaadbare batterijen en 1 oplader en ik wissel gewoon af. Heb een wireless keyboard en trackpad.
Waarom in godsnaam? Als je ook een muis en keyboard met een draadje kan gebruiken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Same. Mijn keyboard en Mouse staan 24/7 aan en gaan zeker 3 à 4 weken mee op oplaadbare batterijen. Om de 3 weken vervangen is voor mij ook geen probleem, zo gepiept toch?
dat is waar, 1 frame meen ik dus te verwaarlozenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef Ener-G het volgende:
Hangt ook van de input lag van je tv af, die is niet bij alle tv's hetzelfde.
Mooier uiterlijk, makkelijk te verplaatsen op een groot bureau of gewoon lekker 'hip'. Het draadloze toetsenbord is wat kleiner en slanker dan die met snoer, dat is dus al een groot punt. En de Magic Mouse en het Trackpad zijn alleen draadloos beschikbaar, en dat zijn toch twee hele fijne apparaten die de meeste mensen niet willen missen puur door die batterijenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Als je ook een muis en keyboard met een draadje kan gebruiken.
Mijn trackpad is super, alleen bij spellen pak ik nog weleens de muis te voorschijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Mooier uiterlijk, makkelijk te verplaatsen op een groot bureau of gewoon lekker 'hip'. Het draadloze toetsenbord is wat kleiner en slanker dan die met snoer, dat is dus al een groot punt. En de Magic Mouse en het Trackpad zijn alleen draadloos beschikbaar, en dat zijn toch twee hele fijne apparaten die de meeste mensen niet willen missen puur door die batterijenEn het neemt minder USB-gaten in gebruik, geen hubje meer nodig.
Het zal wel flink meer zijn dan een frame. De gemiddelde televisie heeft in de PC-modus een lag van zo'n 3Hz ( @ 60Hz ) en dan heb je ook nog eens de latentie tussen de Apple TV en de Mac. Die ligt wel hoger dan die 3Hz. In Youtube video's zo'n halve seconde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:50 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is waar, 1 frame meen ik dus te verwaarlozen
niet optimaal voor een wacom dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zal wel flink meer zijn dan een frame. De gemiddelde televisie heeft in de PC-modus een lag van zo'n 3Hz ( @ 60Hz ) en dan heb je ook nog eens de latentie tussen de Apple TV en de Mac. Die ligt wel hoger dan die 3Hz. In Youtube video's zo'n halve seconde.
Lijkt mij niet, nee. Zeker niet als je van plan was om dit op je nieuwe plasma televisie te doen. Daarmee maak je de kans op inbranding te groot.quote:
goed puntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, nee. Zeker niet als je van plan was om dit op je nieuwe plasma televisie te doen. Daarmee maak je de kans op inbranding te groot.
In mijn geval is het simpel, RSIquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Als je ook een muis en keyboard met een draadje kan gebruiken.
Dank, zal ik naar kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
http://www.mobeetechnology.com/the-magic-charger.html
Heb ik! Prima apparaatje
De reden waarom ik zo'n oplader wil hebben is omdat ik geen zin heb om met batterijen te gaan jonglerenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Same. Mijn keyboard en Mouse staan 24/7 aan en gaan zeker 3 à 4 weken mee op oplaadbare batterijen. Om de 3 weken vervangen is voor mij ook geen probleem, zo gepiept toch?
De meningen over de ergonomie van de Magic Mouse lopen uiteen, maar ikzelf vind de Magic Mouse de beste en meest comfortabele muis die ik ooit heb gebruikt; zelfs na uren intensief gebruik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 06:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de Magic Mouse ergonomisch goed werkt
Je slaat de spijker op z'n kop. Heb hier ook nog wel een Apple Wired Keyboard en Mighty Mouse liggen, maar die worden beide niet meer gebruikt dus dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Mooier uiterlijk, makkelijk te verplaatsen op een groot bureau of gewoon lekker 'hip'. Het draadloze toetsenbord is wat kleiner en slanker dan die met snoer, dat is dus al een groot punt. En de Magic Mouse en het Trackpad zijn alleen draadloos beschikbaar, en dat zijn toch twee hele fijne apparaten die de meeste mensen niet willen missen puur door die batterijenEn het neemt minder USB-gaten in gebruik, geen hubje meer nodig.
Twee hubs, aan elke kant één en je vergeet nog het nummerieke toetsenbord wat hier wel op zit in tegenstelling tot het draadloze toetsenbord.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop. Heb hier ook nog wel een Apple Wired Keyboard en Mighty Mouse liggen, maar die worden beide niet meer gebruikt dus dat zegt al genoeg.
Sowieso heeft mijn MacBook Pro de USB-aansluitingen om één of andere reden aan de linkerkant, en rechtshandig zijnde is het snoer van de Mighty Mouse veel te kort als ik hem al zo wilde gebruiken. En de kabel moet dan achter de laptop door en i.c.m. de 'hinge' (bij gebrek aan een beter woord) is dat ontzettend vervelend.
Bovendien werkt de Magic Mouse gewoon beter voor mij, en zelfs al was 'ie ook in bedrade versie beschikbaar zou ik voor de draadloze gaan want háát aan kabels.
Daarnaast heeft mijn Wireless keyboard de Lion/Mountain Lion hotkeys, net als mijn MBP, en mijn Wired keyboard heeft nog de Tiger/Leopard/Snow Leopard hotkeys
Om toch nog iets positiefs over het Wired keyboard te zeggen vind ik het trouwens wel ontzettend handig dat 't ding tevens dient als USB hub, dus je kan niet echt zeggen dat het toetsenbord USB-poorten in beslag neemt aangezien het er zelfs één toevoegt
Klopt, daarom dat ik ook zei dat het er één toevoegt; je gebruikt er één in je Mac en krijgt er twee voor terug, vandaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Twee hubs, aan elke kant één en je vergeet nog het nummerieke toetsenbord wat hier wel op zit in tegenstelling tot het draadloze toetsenbord.
iPhoto is inderdaad niet helemaal geweldig. Je kan je folders gewoon overzetten (met usb, dropbox of externe HD en gewoon slepen naar bureaublad/documenten/afbeeldingen) en je kan ze gewoon in mapjes houden en dan via voorvertoning bekijken. iPhoto is handig voor grote dia's of als je kleine bewerkingen wilt doen. Ik gebruik het eigenlijk alleen maar omdat de foto's zo minder ruimte in beslag nemen en voor het syncen met mijn iPhone. Gebruik gewoon lekker mapjes als je dat prettig vind en genoeg ruimte hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:41 schreef fespo het volgende:
k ben net over gestapt naar Apple en ik moet heel erg wennen aan iPhoto.
ik heb het gevoel volledig de controle kwijt te zijn over mijn foto's.
veel liever zou ik mijn foto's gewoon in mappen zetten in de pictures folder.
is het heel vreemd als ik dit doe, en zijn deze folders gewoon van mijn Windows computer over te zetten?
Die aanknop op het keyboard, is die voor het keyboard of voor de iMac?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:47 schreef Iwanius het volgende:
Als iemand een werkende Bondi Blue G3 iMac nog ergens weet,dan houd ik mij aanbevolen.
Het liefst in originele staat = toetsenbord en puk.
Voor de iMacquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die aanknop op het keyboard, is die voor het keyboard of voor de iMac?
Damn, dat is wel geniaal. Ik zou het enorm handig vinden als ik mijn MacBook zou kunnen aanzetten met mijn draadloos toetsenbord, heb 'm namelijk vaak in clamshell mode staanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:58 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Voor de iMacZo een heb ik nog op mijn kamer gehad, heerlijk ding ^^ Alleen geen wifi, dus ik gebruikte hem alleen maar om films op te kijken e.d. Helaas al jaren geleden verkocht
Flinke deukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Meh. Deukje.
Zal de verzekering iets mee kunnen doen (inboedel)?
Waarom zet je hem uit dan? Je kunt hem wel wakker maken met een draadloos toetsenbord.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Damn, dat is wel geniaal. Ik zou het enorm handig vinden als ik mijn MacBook zou kunnen aanzetten met mijn draadloos toetsenbord, heb 'm namelijk vaak in clamshell mode staan
Zonder te weten welke verzekering en wat de oorzaak is: vast niet. Maar lees gerust even wat je verzekerd hebt, dat weet jij beter dan wij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Meh. Deukje.
Zal de verzekering er iets mee kunnen doen (inboedel)?
Ik zet hem ook niet uit, en zo doe ik dat nu ook, alleen als 'ie uit is en hij staat er al in is het heel vervelend om 'm er weer uit te moeten halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom zet je hem uit dan? Je kunt hem wel wakker maken met een draadloos toetsenbord.
Ja welke verzekering weet ik niet precies, morgen maar even langs Unive.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zonder te weten welke verzekering en wat de oorzaak is: vast niet. Maar lees gerust even wat je verzekerd hebt, dat weet jij beter dan wij.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Idd. Schaamteloosquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Ik las laatst van iemand dat Apple maar een copycat was. Op basis van? De all in ones van HP die zo'n beetje een kopie zijn van de iMacquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Al die merken die nu "Apple achtige" producten op de markt brengen. Zag laatst een notebook van Asus geloof ik, en die leek sprekend op een MacBook Air.
Mijn HP laptop is ook een slechte MBP kopie. Zilveren look, zwarte toetsen, etc, etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las laatst van iemand dat Apple maar een copycat was. Op basis van? De all in ones van HP die zo'n beetje een kopie zijn van de iMac
Klopt, HP is een slechte copycat geworden, jammer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mijn HP laptop is ook een slechte MBP kopie. Zilveren look, zwarte toetsen, etc, etc.
Ach, als 'ie beter werkt dan dat ding van Apple mogen ze van mij...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Magic Mouse:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Dat ding van Apple werkt primaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach, als 'ie beter werkt dan dat ding van Apple mogen ze van mij...
moet je hand er plat op leggen en niet proberen beet te pakken zoals bij de meeste muizenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ergonomische nachtmerrie. Je krijgt al handtyfus als je er naar kijkt.
P'sies, like so.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:47 schreef n8n het volgende:
[..]
moet je hand er plat op leggen en niet proberen beet te pakken zoals bij de meeste muizen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Al die merken die nu "Apple achtige" producten op de markt brengen. Zag laatst een notebook van Asus geloof ik, en die leek sprekend op een MacBook Air.
aan beide kleven voor/nadelen.. ik zou wachten tot netflix NL er is, kijken wat dat gaat doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet niet of het hier mag. Maar we hebben hier een discussie over het volgende, Apple TV 2 met jailbreak of laptop en films downloaden. Wat is de beste oplossing voor een alleenstaande dame van 35 zonder ervaring met downloaden.
Volgens mij is het geen óf maar én. Een ATV2 download niets.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet niet of het hier mag. Maar we hebben hier een discussie over het volgende, Apple TV 2 met jailbreak of laptop en films downloaden. Wat is de beste oplossing voor een alleenstaande dame van 35 zonder ervaring met downloaden.
Hier maak je een groot merk als Samsung toch helemaal belachelijk mee?quote:
mjah, ik sloeg vandaag het krantje van de MediaMarkt open.. ongelofelijk hoeveel van die laptops je zietquote:
Je kan gewoon films downloaden op je laptop en zonder jailbreak afspelen op je Apple TVquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Geen idee maar die verlichte toetsen zijn gewoon heerlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah, ik sloeg vandaag het krantje van de MediaMarkt open.. ongelofelijk hoeveel van die laptops je ziet
wat ik me wel afvraag, mijn MBP heeft verlichte toetsen, hebben die copieeen dat ook? of zit daar een patent op?
De vraag is of ze een Mac heeft....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je kan gewoon films downloaden op je laptop en zonder jailbreak afspelen op je Apple TVDoor middel van Plex bijvoorbeeld
Wil je tips voor torrent site's en programma's?
ja idd, vooral savonds als het wat donkerder wordtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idee maar die verlichte toetsen zijn gewoon heerlijk
Ja, je kan gewoon zonder jailbreak films downloaden en op je Apple TV kijken ^^ Maar als je geen macbook hebt dan zou ik niet weten hoe het dan werkt...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je kan gewoon films downloaden op je laptop en zonder jailbreak afspelen op je Apple TVDoor middel van Plex bijvoorbeeld
Wil je tips voor torrent site's en programma's?
Edit: Hm, ik zal het even aan mijn zus vragen of ze gejailbreaked heeft of niet. Momentje...
Je kan vanuit een windows bak via itunes wel streamen naar een ATV (maar dan moet t wel een formaat zijn wat iTunes slikt)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon zonder jailbreak films downloaden en op je Apple TV kijken ^^ Maar als je geen macbook hebt dan zou ik niet weten hoe het dan werkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |