echt kut dat daar auto huren zo duur is als je jong bentquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
VS lijkt me ook tof maar ik kan niet rijden dus dat is kut
En OV te duurquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt kut dat daar auto huren zo duur is als je jong bent
weet niet manquote:
ik ga ook niet snel doen. misschien later als ik ooit wat geld heb ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik dit jaar geld kan sparen doe ik dit zo snel mogelijk
maarja had paar maatschappijen gevonden die wel wat lakser daar in warenquote:
kloptquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef Tjacka het volgende:
ik ben soms heel,serieus vraag maar aan inso
Ik heb mijn rijbewijs wel, maar ik kan niet goed rijdenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat vind je niet een te grote onderneming?VS lijkt me ook tof maar ik kan niet rijden dus dat is kut
nog iets wat we gemeen hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben soms heel,serieus vraag maar aan inso
meestal niet
Maar jij mag nog geen auto huren in VS toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maarja had paar maatschappijen gevonden die wel wat lakser daar in waren
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nog iets wat we gemeen hebben.
Ik ben heel vaak serieus.
jawel toch kost alleen veel extra geld geloof ik vaakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij mag nog geen auto huren in VS toch?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs wel, maar ik kan niet goed rijden. Maar ik was ook niet van plan daar alleen te gaan. Dan raak ik verdwaald denk ik.
Meeste doen daar echt moeilijk over inderdaadquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel toch kost alleen veel extra geld geloof ik vaak
Ik loop altijd de verkeerde mensen tegen het lijfquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je hebt ook mensen waar je tegen kan praten en dingen kan vragen he?
had wel paar gevonden maar dan echt voor dubbele prijs ivm verzekeringenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste doen daar echt moeilijk over inderdaadvaak 23+
mwa beetje zo'n land als Frankrijk lijkt mij.quote:
Soort zoekt soort zeggen ze wel eensquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop altijd de verkeerde mensen tegen het lijf
Sowieso mag je meestal toch pas rijden in het buitenland als je 21 bent?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij mag nog geen auto huren in VS toch?
watquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:29 schreef Tjacka het volgende:
mwa beetje zo'n land als Frankrijk lijkt mij.
Volgens mij zijn ze daar best chill over het algemeen. Ook heel behulpzaam enzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop altijd de verkeerde mensen tegen het lijf
Ik zou nooit iemand beroven hoor?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soort zoekt soort zeggen ze wel eens
doe ik mn kruisje om de nek dan mogen ze sowiesoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar best chill over het algemeen. Ook heel behulpzaam enzo
Geen idee. Ik ken Amerikanen alleen uit films eigenlijk. Zo direct loop je een figuur als Stifler tegen het lijfquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar best chill over het algemeen. Ook heel behulpzaam enzo
ben je ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, jij insinueer dat ik autist ben
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe ik mn kruisje om de nek dan mogen ze sowieso
white anglo-saxon protestant
Juist enorm vriendelijk en behulpzaam volk hoor ik van iedereen die er is geweest eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Amerikanen alleen uit films eigenlijk. Zo direct loop je een figuur als Stifler tegen het lijf
Hoor ik ook hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist enorm vriendelijk en behulpzaam volk hoor ik van iedereen die er is geweest eigenlijk
in een camper slapenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon met camper er doorheen rijden is wel vet toch. Alleen dan niet alleen.
oh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist enorm vriendelijk en behulpzaam volk hoor ik van iedereen die er is geweest eigenlijk
Mijn zus had wel eens een Amerikaanse vriendin hier, en die was best aardig. Maar voor de rest moet ik het maar zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat zeggen ze daar dus ook: Iedereen kent Amerikanen altijd alleen uit films en als je daar dan bent vallen je zoveel dingen op. Ze rijden bijvoorbeeld ook niet idioot hard maar heel erg netjes. Hoor ik dan uit verhalen he
Maar geloof ik wel
nee hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh.
ja maar dat zeg jij over rotterdammers ook, en daar ga ik ook niet heen.
Waarom zou je er niet een keer heen gaan? je krijgt niet gelijk een mes in je ribben hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh.
ja maar dat zeg jij over rotterdammers ook, en daar ga ik ook niet heen.
Zo'n dikke Amerikaanse camper hčquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in een camper slapen
ik ga dan gewoon motels
ik ben trots op jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
straks vliegen ze ook lekker weer in gebouwen net als jij er bent.
mij niet gezien.
Dat gebeurde de afgelopen 10 jaar ook zovaakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
mij niet gezien.
Maak je nog eens wat mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
mij niet gezien.
Is hier toch ook?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus had wel eens een Amerikaanse vriendin hier, en die was best aardig. Maar voor de rest moet ik het maar zien. In die grote steden zal er wel veel criminaliteit zijn.
Denken dat ik dat denk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet een keer heen gaan? je krijgt niet gelijk een mes in je ribben hoor
Wat hebben auto's ermee te maken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka kijkt teveel in BNW volgens mij
Ik bedoel Rotterdamquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denken dat ik dat denk.
ik heb gewoon niks met dat land, sorry kan het ook niet helpen dat ik een andere mening heb dan jij.
Dat wil ik ook wel jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso in amerika dat ik daar ga schieten op zo'n ziek grote baan
verander land in dorp en klaar.quote:
gewoon beetje hamburgers kanen daarzo. toerist uithangenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso in amerika dat ik daar ga schieten op zo'n ziek grote baan
heart attack grillquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon beetje hamburgers kanen daarzo. toerist uithangen
zal best.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka kijkt teveel in BNW volgens mij
Hm oke.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
verander land in dorp en klaar.
al krijg ik de baan van mijn leven en die is in Amerika of Rotterdam dan doe ik het niet.
Sowieso extra large coke bestellen bij Maccie daar en als een baas 2 liter wegwerkenquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso extra large coke bestellen bij Maccie daar en als een baas 2 liter wegwerken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso extra large coke bestellen bij Maccie daar en als een baas 2 liter wegwerken
McDonalds? Hebben ze die daar ook al?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
McDonals in Amerika is niet heel raar toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
McDonalds? Hebben ze die daar ook al?
Die docu was ook gruwelijk jaquote:
gewoon vooroordelen en die zitten altijd fout bij mij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke.![]()
nee ik vind het gewoon apart dat je zo`n uitgesproken mening kan hebben over een plek waar je nog nooit geweest bent. maar soit.
Jij hebt nooit Flodder gezien?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
McDonals in Amerika is niet heel raar toch?
Jij gaat volgend jaar toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga sowieso kilo of 10 kg aankomen als ik in us ben
Ik veroordeel je er ook niet om hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon vooroordelen en die zitten altijd fout bij mij.
maar misschien verandert het ooit hoor fokieo
Flodderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt nooit Flodder gezien?
ik kan mij niet voorstellen dat mensen bananenrepublieken als Syrië en shit veroordelen maar wel naar Amerika gaan,quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik veroordeel je er ook niet om hoorSnap het opzich wel
Amerika is lang niet zo conservatief als Syriëquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kan mij niet voorstellen dat mensen bananenrepublieken als Syrië en shit veroordelen maar wel naar Amerika gaan,
Zeker niet. Maar dat heb ik met elk landquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen lijkt me niet echt chill in US
o sommige landen zou ik prima alleen kunnen denk ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar dat heb ik met elk land
Paar afleveringen is wel leukquote:
gaat mij meer om het veroordelen van "Alahu akbar" en het "O my Gawd" wel accepteren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerika is lang niet zo conservatief als Syrië
Ja het is wel erg groot. Maarja dat heb ik ook bij Azië hoor. En daar kan je echt helemaal niks lezenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o sommige landen zou ik prima alleen kunnen denk ik
maar US zit je dan wel veel alleen als je echt veel het land door wil snap je
Tatjanaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar afleveringen is wel leuk![]()
Flodder in Amerika kan ik me nog wel herinneren trouwens, met die blonde met die dikke tetten in bad
Elke georganiseerde religie is in de regel vrij achterlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat mij meer om het veroordelen van "Alahu akbar" en het "O my Gawd" wel accepteren.
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat mij meer om het veroordelen van "Alahu akbar" en het "O my Gawd" wel accepteren.
dat is ook niet mijn reden maar ik irriteer mij aan dat soort figuren die daar heen gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke georganiseerde religie is in de regel vrij achterlijk.
Om daarom niet naar een land te gaan is onmogelijk, aangezien het grootste deel van de wereld nog religieus is helaasch.
Dat vraag ik me ten zeerste af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
`Religie''![]()
Zitten ook wel positieve dingen aan
Echt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
mwa, ziet vanavond toch gewoon in de kerk dus ik heb weinig praten.
Ga je de beelden slopen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
Waaromquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
Ja om die mensen die in die onzin geloven uit te lachen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
`Religie''![]()
Zitten ook wel positieve dingen aan
zijn je ouders streng gelovig?quote:
Nah, als ze mij er niet al te veel mee lastig vallen gun ik ze de hoop en steun die het hun geeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja om die mensen die in die onzin geloven uit te lachen.
Ze vallen de mensheid lastig. Met bombardementen omdat het zo moet van onze Lieve Heerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, als ze mij er niet al te veel mee lastig vallen gun ik ze de hoop en steun die het hun geeft.
nee man, mis voor opa en oom.quote:
Dat is zeker mooi. ook al ben je niet gelovig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee man, mis voor opa en oom.
elk jaar doen we dat, zijn een hechte en kleine familie en drinken daarna borrel bij mijn oma.
ik vind het wel mooi opzich, ook al heb ik vrijwel niks met het geloof.
Dat wat op het nieuws te zien is is niet altijd de meerderheid van een groep.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze vallen de mensheid lastig. Met bombardementen omdat het zo moet van onze Lieve Heer
Nee maar ze zijn er wel. En ik vind dat soort mensen gewoon vermoeiend. Maar het zal er wel bij horen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wat op het nieuws te zien is is niet altijd de meerderheid van een groep.
kijk jij eens naar Joris Luyendijk svpquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn er wel. En ik vind dat soort mensen gewoon vermoeiend. Maar het zal er wel bij horen.
Wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kijk jij eens naar Joris Luyendijk svp
Behalve dat ze de laatste tijd nog wel eens moslims afslachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
Daarbij hoor je nooit wat negatiefs over boeddhisten
is 1 uurtje per jaar afzien maar maak tante, oma, en ma er blij mee dan vind ik het al genoeg reden om te gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zeker mooi. ook al ben je niet gelovig.
[..]
Dat wat op het nieuws te zien is is niet altijd de meerderheid van een groep.
en docusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/het-zijn-net-mensen/1001004002412120/
Uit Burma komen verhalen over met messen bewapende monniken, die jacht maken op moslims. Boeddhistische geestelijken nemen het voortouw in de pogroms tegen islamitische minderheden, geheel tegen het centrale principe van hun religie in.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve dat ze de laatste tijd nog wel eens moslims afslachten.
Zo iemand mogen ze wat mij betreft een jaar of wat opsluiten.quote:
Gewoon die kerkjes van ze volproppen met die mongolen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo iemand mogen ze wat mij betreft een jaar of wat opsluiten.
tupacquote:If the churches took half the money that they was making and gave it back to the community, we'd be alright. If they took half the buildings that they use to "praise God" and gave it to motherfuckers who need God, we'd be alright. Have you seen some of these god damn churches lately? There's one's that take up the whole block in New York. There's homeless people out here. Why ain't God lettin' them stay there? Why these niggas got gold ceilings and shit? Why God need gold ceilings to talk to me?
over half uurtje nog even wat rijden om wat mensen te taxi'enquote:
Ze weten waarschijnlijk dat jij toch nog wel wakker bentquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over half uurtje nog even wat rijden om wat mensen te taxi'en
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze weten waarschijnlijk dat jij toch nog wel wakker bent
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over half uurtje nog even wat rijden om wat mensen te taxi'en
zuupnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Waar gingen die mensen heen?
Nachtbrakertjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nog wakker. Heb net ff stevig Morrowind zitten spelen en kijk nu Band of Brothers
Wat mis je er aan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb al bijna 2 weken niet gedronken en het bevalt eigenlijk totaal niet.
Ik heb 3 jaar geleden voor de eerste en laatste keer alcohol gedronken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb al bijna 2 weken niet gedronken en het bevalt eigenlijk totaal niet.
Weekend, weetzellufquote:
dat eerste en niet verslaafd maar af en toe moet je gewoon even pauze nemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Geen geld of verslaafd aan drank ofzo?
Geen die-hard uitgaander?quote:
Ik neem al jaren een pauze.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat eerste en niet verslaafd maar af en toe moet je gewoon even pauze nemen
Hm, geen last vanquote:
Laatste jaren niet meer.quote:
Oh, ik ook wel. Maar kan niet echt zeggen dat ik het als positief ervaar zoals sommige zeggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, geen last vanKan makkelijk paar maanden zonder
How come?quote:
Nee, ik ga nooit meer alcohol drinken heb ik me voorgenomen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had je nog wel intenties om te gaan drinken dan
Dan is het ook geen pauze.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ik ga nooit meer alcohol drinken heb ik me voorgenomen.
Biertje kan ik inderdaad wel waarderen met lekker weer of tijdens het eten. Maar sterke drank geef ik echt niks om.quote:
Niet te zuipen allemaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat goede gevoel bij een goed glas wijn bij het eten
Dat goede gevoel bij een glas whisky tijdens een film
Dat goede gevoel bij een halve liter bier in het zonnetje
Nee, ik mis het wel.
Dankzij een ziekte genaamd neurologische coeliakiequote:
Wijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat goede gevoel bij een goed glas wijn bij het eten
Dat goede gevoel bij een glas whisky tijdens een film
Dat goede gevoel bij een halve liter bier in het zonnetje
Nee, ik mis het wel.
Wat voor brood eet jij eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dankzij een ziekte genaamd neurologische coeliakieKan geen lawaai, drukte en dingen meer aan.
Klinkt wel fucked upquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dankzij een ziekte genaamd neurologische coeliakieKan geen lawaai, drukte en dingen meer aan.
Meestal brood van Schär, soms bak ik het zelf. Best te nassenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voor brood eet jij eigenlijk
ik nam laatst perongeluk speltbrood mee van de supermarkt.. dat is best smerig
Is het ookquote:
maar moet je dan voor de rest van je leven glutenvrij blijven eten of niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meestal brood van Schär, soms bak ik het zelf. Best te nassenBen de smaak van gewoon brood al compleet vergeten...
[..]
Is het ook
rustig rustigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje moe... zo maar slapen denk ik. Jij?
Je bent in Engeland toch? Daar is het een uurtje vroeger maar toch aardig laat man, waarom ben jij nog op?quote:
standaard, nog niet echt moe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent in Engeland toch? Daar is het een uurtje vroeger maar toch aardig laat man, waarom ben jij nog op?
Naar Heerenveen tegen Ajax geweest en toen eigenlijk beetje FOK!en, televisie kijken en shit. Niet veel bijzonders maar dit is ook mijn standaard ritme ga dat wel een beetje aanpassen voor het komend schooljaar (maar of dat doel ook realistisch isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
standaard, nog niet echt moe.
zo nog even taxi spelen, daarna slapen i guess
jij?
Yup. Is niet heel erg, behalve dat ik niet zomaar even uit eten kan gaan of terrasje kan pakken voor bier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar moet je dan voor de rest van je leven glutenvrij blijven eten of niet?
Ik ben niet heel erg goed geīnformeerd maar zit bijna overal gluten in en proeft het anders als het er niet in zit?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup. Is niet heel erg, behalve dat ik niet zomaar even uit eten kan gaan of terrasje kan pakken voor bier.
da's wel jammer dan jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup. Is niet heel erg, behalve dat ik niet zomaar even uit eten kan gaan of terrasje kan pakken voor bier.
Mwa, ik kijk liever ijshockey.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:59 schreef Insomnia_ het volgende:
zit hier rugby te kijken op youtube
blijft zieke sport
denk een van leukste sporten om te doen die er is
ook nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ik kijk liever ijshockey.
Zie editquote:
beetje beuken beetje vechtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tenzij je dat eckte Welshe geweld op het veld bedoelt, da's wel bruut ja
"Bescherming is voor pussies"quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben er vandoor.
Trusten alvast lads
Je merkt het voor zover ik geproefd heb eigenlijk alleen bij brood en bami (de laatste is gemaakt van rijst, smaakt heel... nouja, nergens naarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg goed geīnformeerd maar zit bijna overal gluten in en proeft het anders als het er niet in zit?
Omgquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig heb je glutenvrije spaghetti, macaroni en lasagnebladen, want pasta zou ik niet willen missen
Absurd random feit: de appie heijn plakte "Glutenvrij!"-stickers op appels en peren enzo, terwijl die shit altijd glutenvrij is. Zorgde voor heel wat commotie in de winkels omdat mensen vreesden dat appels zonder sticker wel gluten bevatten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:12 schreef RensAjacied het volgende:
Thanks voor je reactie Drizzt!
Ik ga nu wel pitten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig heb je glutenvrije spaghetti, macaroni en lasagnebladen, want pasta zou ik niet willen missen
Absurd random feit: de appie heijn plakte "Glutenvrij!"-stickers op appels en peren enzo, terwijl die shit altijd glutenvrij is. Zorgde voor heel wat commotie in de winkels omdat mensen vreesden dat appels zonder sticker wel gluten bevatten
Ga je nog die ramen proberen in Amsterdam? (als je het zo leest kan je het ook anders opvatten)quote:
Ik kan me ook geen andere manier bedenken om hem op te vatten eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga je nog die ramen proberen in Amsterdam? (als je het zo leest kan je het ook anders opvatten)
Ik hoop t wel ja. Zo op weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga je nog die ramen proberen in Amsterdam? (als je het zo leest kan je het ook anders opvatten)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan me ook geen andere manier bedenken om hem op te vatten eigenlijk
Tevens, schraal weer
Aaahh had ik kunnen wetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ging om de onderste
Wat naar zeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Want als ik nu een wedstrijd start gaat het spel de meest recente opstellingen downloaden, zonder de spelers die ik getransfereerd heb.
Godverdomme veel moeite godverdomme. Ik wil vanavond wel kunnen bazen met Armenteros natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:13 schreef Typisch het volgende:
Zet je internet even uit Sjaak.Enige oplossing die ik zo kan bedenken. Al zul je wel gewoon iets verkeerd doen.
Pelle is echt kanjer goed met de winter update.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Godverdomme veel moeite godverdomme. Ik wil vanavond wel kunnen bazen met Armenteros natuurlijk.
Boetius en Vilhena ook. Immersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pelle is echt kanjer goed met de winter update.
Waarom maar klein beetje? Is toch gewoon waardeloos joh. Je krijgt er 88x reclame doorheen en Gerard Joling vliegt door je scherm.quote:
Omdat ik films die ik op tv kijk toch allemaal al heb gezien en dus vaak ook niet serieus oplet maar het op de achtergrond aan zet.. Dus dan stoor ik me niet zo aan reclames en dat soort toelie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maar klein beetje? Is toch gewoon waardeloos joh. Je krijgt er 88x reclame doorheen en Gerard Joling vliegt door je scherm.
0-2quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:51 schreef FL_Freak het volgende:
Geo wat denk jij vanavond? Ik denk een nipte 1-2
Aha. Dan zet ik wel muziek aan op de achtergrond.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik films die ik op tv kijk toch allemaal al heb gezien en dus vaak ook niet serieus oplet maar het op de achtergrond aan zet.. Dus dan stoor ik me niet zo aan reclames en dat soort toelie.
0-3quote:
Dat had ik eerst ingedachte maar het is na europees voetbal.. ze hebben met krachten gesmeten in die wedstrijd, kunstgras.. dus 0-2 kies ikquote:
Heracles uit was altijd wel een lastig potje. Weet niet goed hoe ik ze nu moet inschatten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ingedachte maar het is na europees voetbal.. ze hebben met krachten gesmeten in die wedstrijd, kunstgras.. dus 0-2 kies ik
Mmm daar zit wel wat in, kunstgras is ook altijd erg kut. Maar ze scoren wel makkelijk, daarom ben ik toch maar voor de 3 doelpunten gegaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ingedachte maar het is na europees voetbal.. ze hebben met krachten gesmeten in die wedstrijd, kunstgras.. dus 0-2 kies ik
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mmm daar zit wel wat in, kunstgras is ook altijd erg kut. Maar ze scoren wel makkelijk, daarom ben ik toch maar voor de 3 doelpunten gegaan.
Knoei je zoveel?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Logitech draadloos afwasbare.
Ik erger me daar alleen maar aan, en zet het eigenlijk bij elk toetsenbord uitquote:
Ik ergerde me op het werk altijd kapot aan het numlocklampjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik erger me daar alleen maar aan, en zet het eigenlijk bij elk toetsenbord uit
Jij hebt iets tegen Lambiek heb ik het idee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon omdat het kan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt iets tegen Lambiek heb ik het idee.
Zoveel loopt hij daar niet meer rond hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Grootste eikel die er op het moment rondloopt in het Nederlandse voetbal.
Iedere dag met eredivisiewedstrijden loopt hij rond een veld met zijn onzinanalyses.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel loopt hij daar niet meer rond hoor. Staat meestal achter zijn iPadje.
Ach die mis ik toch meestalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedere dag met eredivisiewedstrijden loopt hij rond een veld met zijn onzinanalyses.
Ik ookquote:
En ik kijk meestal nog niet eens alles.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ookIk kijk de wedstrijden en vind het verder wel best.
Ik ga vanavond denk ik wel de eerste helft van NEC - RKC kijken. Als die leuk genoeg is skip ik Heracles - PSV en doe daarna PEC - Cambuurquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik kijk meestal nog niet eens alles.
NEC-RKC gaat me echt te ver. PSV pak ik wel mee, en PEC is belangrijk voor de managerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga vanavond denk ik wel de eerste helft van NEC - RKC kijken. Als die leuk genoeg is skip ik Heracles - PSV en doe daarna PEC - Cambuur
Het ligt meestal ook een beetje aan de stand waar ik naar kijk, als een wedstrijd beslist is schakel ik vaak om.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga vanavond denk ik wel de eerste helft van NEC - RKC kijken. Als die leuk genoeg is skip ik Heracles - PSV en doe daarna PEC - Cambuur
Ligt er gewoon aan welke ploegen het zijn. Een topploeg of een ploeg die leuk voetbal wil spelen zoals Heerenveen, Heracles enzo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het ligt meestal ook een beetje aan de stand waar ik naar kijk, als een wedstrijd beslist is schakel ik vaak om.
FMquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tuurlijk, als NEC - RKC geen hol aan is ga ik wat anders doen tot Heracles - PSV begint
Ik heb alleen de stand in beeld.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hey Duitser, ik hoopte nog dat je niet online zou zijn en de Derksen-toto zou missen
Met ouders. Heeft ook niet zin om de hele dag buiten te zijn. Gisteren ook op een brak streampje Ajax gekeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha. Ben je alleen met je ouders op stap? Of met hele familie ?
Mquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
M
[..]
Met ouders. Heeft ook niet zin om de hele dag buiten te zijn. Gisteren ook op een brak streampje Ajax gekeken.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
M
[..]
Met ouders. Heeft ook niet zin om de hele dag buiten te zijn. Gisteren ook op een brak streampje Ajax gekeken.
Aha. Ach ik kijk elke week Ajax op een stream, en ik kan het prima zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
M
[..]
Ik heb me alleen groen en geel zitten ergeren aan Vermeer en Van Rhijn, ouderwets drama.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat had je beter over kunnen slaan.
jij vond die knuppel goed?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me alleen groen en geel zitten ergeren aan Vermeer en Van Rhijn, ouderwets drama.
Daar kan je Alderweireld, Poulsen, Schöne, Fischer en Bojan aan toevoegen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me alleen groen en geel zitten ergeren aan Vermeer en Van Rhijn, ouderwets drama.
je vergeet siggyquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je Alderweireld, Poulsen, Schöne, Fischer en Bojan aan toevoegen.
De bron van de ellende bij Fischer, Schöne en Bojan blijft Sigthorsson.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je Alderweireld, Poulsen, Schöne, Fischer en Bojan aan toevoegen.
Ik heb Eriksen er ook inquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Finnbogason, Eikrem hebben het goed gedaan voor den manager.
Fischer maar 3 en van Anholt 0.
Weet al wel welke aanpassingen ik ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |