Knoei je zoveel?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Logitech draadloos afwasbare.
Ik erger me daar alleen maar aan, en zet het eigenlijk bij elk toetsenbord uitquote:
Ik ergerde me op het werk altijd kapot aan het numlocklampjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik erger me daar alleen maar aan, en zet het eigenlijk bij elk toetsenbord uit
Jij hebt iets tegen Lambiek heb ik het idee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon omdat het kan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt iets tegen Lambiek heb ik het idee.
Zoveel loopt hij daar niet meer rond hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Grootste eikel die er op het moment rondloopt in het Nederlandse voetbal.
Iedere dag met eredivisiewedstrijden loopt hij rond een veld met zijn onzinanalyses.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel loopt hij daar niet meer rond hoor. Staat meestal achter zijn iPadje.
Ach die mis ik toch meestalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedere dag met eredivisiewedstrijden loopt hij rond een veld met zijn onzinanalyses.
Ik ookquote:
En ik kijk meestal nog niet eens alles.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ookIk kijk de wedstrijden en vind het verder wel best.
Ik ga vanavond denk ik wel de eerste helft van NEC - RKC kijken. Als die leuk genoeg is skip ik Heracles - PSV en doe daarna PEC - Cambuurquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik kijk meestal nog niet eens alles.
NEC-RKC gaat me echt te ver. PSV pak ik wel mee, en PEC is belangrijk voor de managerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga vanavond denk ik wel de eerste helft van NEC - RKC kijken. Als die leuk genoeg is skip ik Heracles - PSV en doe daarna PEC - Cambuur
Het ligt meestal ook een beetje aan de stand waar ik naar kijk, als een wedstrijd beslist is schakel ik vaak om.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga vanavond denk ik wel de eerste helft van NEC - RKC kijken. Als die leuk genoeg is skip ik Heracles - PSV en doe daarna PEC - Cambuur
Ligt er gewoon aan welke ploegen het zijn. Een topploeg of een ploeg die leuk voetbal wil spelen zoals Heerenveen, Heracles enzo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het ligt meestal ook een beetje aan de stand waar ik naar kijk, als een wedstrijd beslist is schakel ik vaak om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |