echt kut dat daar auto huren zo duur is als je jong bentquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
VS lijkt me ook tof maar ik kan niet rijden dus dat is kut
En OV te duurquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt kut dat daar auto huren zo duur is als je jong bent
weet niet manquote:
ik ga ook niet snel doen. misschien later als ik ooit wat geld heb ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik dit jaar geld kan sparen doe ik dit zo snel mogelijk
maarja had paar maatschappijen gevonden die wel wat lakser daar in warenquote:
kloptquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef Tjacka het volgende:
ik ben soms heel,serieus vraag maar aan inso
Ik heb mijn rijbewijs wel, maar ik kan niet goed rijdenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat vind je niet een te grote onderneming?VS lijkt me ook tof maar ik kan niet rijden dus dat is kut
nog iets wat we gemeen hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben soms heel,serieus vraag maar aan inso
meestal niet
Maar jij mag nog geen auto huren in VS toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maarja had paar maatschappijen gevonden die wel wat lakser daar in waren
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nog iets wat we gemeen hebben.
Ik ben heel vaak serieus.
jawel toch kost alleen veel extra geld geloof ik vaakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij mag nog geen auto huren in VS toch?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs wel, maar ik kan niet goed rijden. Maar ik was ook niet van plan daar alleen te gaan. Dan raak ik verdwaald denk ik.
Meeste doen daar echt moeilijk over inderdaadquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel toch kost alleen veel extra geld geloof ik vaak
Ik loop altijd de verkeerde mensen tegen het lijfquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je hebt ook mensen waar je tegen kan praten en dingen kan vragen he?
had wel paar gevonden maar dan echt voor dubbele prijs ivm verzekeringenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste doen daar echt moeilijk over inderdaadvaak 23+
mwa beetje zo'n land als Frankrijk lijkt mij.quote:
Soort zoekt soort zeggen ze wel eensquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop altijd de verkeerde mensen tegen het lijf
Sowieso mag je meestal toch pas rijden in het buitenland als je 21 bent?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij mag nog geen auto huren in VS toch?
watquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:29 schreef Tjacka het volgende:
mwa beetje zo'n land als Frankrijk lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |