rellen niet leuk vindenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je vind rellen blijkbaar heel leuk hier.
bananenrepublieken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het eten daar niet vertrouwen in die bananenrepublieken. Zou niks voor mij zijn in elk geval.
Zucht... ambities JR?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je vind rellen blijkbaar heel leuk hier.
Ga je ook nooit op vakantie dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het al een heel avontuur vinden als ik op vakantie moet naar de Eemhof.
Rellen is toch kut man. Als een stel mongolen vechten om niksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rellen niet leuk vinden
geen thrill willen af en toe
Het hele leven gaat om niks, point being?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rellen is toch kut man. Als een stel mongolen vechten om niks
Krijg je dan alleen maar rijst ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
bananenrepublieken?Singapore is nog westerser dan Nederland. Maleisie en Thailand zijn goed betrouwbaar qua eten. En al ga je in restaurantjes ben je nog 5 euro kwijt voor 3-gangen menu
Jij hebt toch een wat apart beeld bij veel dingen die buiten je zolderkamer gebeuren JR.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je dan alleen maar rijst ?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dan verplicht auschwitz enzo.
nah liever niet
Indiaas, Thais, Maleis, Indisch. Is wel meeste qua keukens dus ja meestal rijstquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je dan alleen maar rijst ?
Dat vechten alleen maar kut is, en totaal niet leuk. Dus waarom zou je jezelf expres in een penibele situatie manoeuvreren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het hele leven gaat om niks, point being?
Krakau ook veel toeristen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben 4 x polen geweest nooit auzwitchz man
Waarom zou je dat niet doen als je het wel leuk vindquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vechten alleen maar kut is, en totaal niet leuk. Dus waarom zou je jezelf expres in een penibele situatie manoeuvreren.
Jullie nemen mij soms iets te serieusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt toch een wat apart beeld bij veel dingen die buiten je zolderkamer gebeuren JR.
Ik zie mij niet op afspraak gaan rellen of erop uit zijn bij een potje voetbal. Maar als in een café zit met allemaal voetbalfans en er komt vechterij met andere fans loop ik niet weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lees je wel tussen de regels door met je enthousiaste gedoe over dat rellen
ik niet jij bent een trollquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie nemen mij soms iets te serieus
Maarja is wel leuk dat te doen ja. Ik wil wel een keer een rondreis maken door de VS.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indiaas, Thais, Maleis, Indisch. Is wel meeste qua keukens dus ja meestal rijstMaar ook heel veel fruit. En als je het echt wilt heb je ook wel andere dingen, zeker in grote steden
ik snap niet waarom iemand dat leuk kan vinden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen als je het wel leuk vind
als ik dit jaar geld kan sparen doe ik dit zo snel mogelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja is wel leuk dat te doen ja. Ik wil wel een keer een rondreis maken door de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |