ajax heeft niet gewonnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Waar heb je last van ?
Mooi potjequote:
o kom maar eens kijken wie er in het weiland ligt...quote:
had ik maar ergens last vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Waar heb je last van ?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan wil ik het bewijs wel eens zien.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan gaat het compleet los hier in het noorden. Friezen staan bekend om de rustige sfeer, geen fanatieke shit. Alleen die onderlinge haat is erger dan een NEC vs Vitesse. En dan ook nog zo lang moeten wachten op een onderlinge wedstrijd. Ja dat wordt één grote chaos.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas moeten we eerlijk tegen elkaar zijn, de VI Hooligans scene is bijna helemaal in elkaar gezakt en ik zie niet snel een verandering komen. Nieuwe aanwas is nodig en de oude garde moet zich weer actief gaan inzetten. En niet praten tijdens livetopics, dat boeit niet super veel het gaat om het rellen of course.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Probeer jij zonder uitregistratie maar eens in het uitvak van Cambuur te komen bij Cambuur - SCH. Of ja alleen tijdens rellen kan het door elkaar komen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:36 schreef RensAjacied het volgende:
Rellen in Leeuwarden bij Cambuur - Groningen.
nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:16 schreef RensAjacied het volgende:
Tjacka er is vandaag weer een bekende F-sider overleden.
Waar je zin in hebt. Ga je alleen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, jouw gedachten![]()
Nee man, backpacken daar
die zat bij noord op de rolstoelside maar is al paar dagen doodquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:16 schreef RensAjacied het volgende:
Tjacka er is vandaag weer een bekende F-sider overleden.
Yes. Singapore, Maleisië, Thailandquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt. Ga je alleen?
Oeh spannend avontuur. Waarom heb je daar zin in?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes. Singapore, Maleisië, Thailand
Tof tochquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oeh spannend avontuur. Waarom heb je daar zin in?
Ik ook. Maar ik ga het goed compenserenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben net als Gijp, ik moet weinig prikkels krijgen.
van volgend jaar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:18 schreef Tjacka het volgende:
ik ben al bijna klaar met mijn zomervakantie planning
Ik zou het eten daar niet vertrouwen in die bananenrepubliekenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof tochBeetje reizen,lekker eten, beetje relaxen op die onbewoonde eilandjes daar
Ik zou het al een heel avontuur vinden als ik op vakantie moet naar de Eemhof.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ga het goed compenseren
je vind rellen blijkbaar heel leuk hier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar zijn mijn ambities hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |