Ooh zonde. Kan ik het niet zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen bestond EL natuurlijk nog niet, had je dat kut Tele2
Was zeker een beeld van het hele uitzinnige heerenveen publiek. En dan moet het je maar net opvallen. Of weet je niet hoe Rens er uitziet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik zei net al dat ik verdomme niks gezien heb
waar is kapiteintje voor uitleg
Dat kan hij wel veranderenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: 'Een club die alleen lange ballen speelt, hoeft mij niet te nemen'
jawel maar er zat niks geen publiek inquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was zeker een beeld van het hele uitzinnige heerenveen publiek. En dan moet het je maar net opvallen. Of weet je niet hoe Rens er uitziet?
Dan was het een grapje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jawel maar er zat niks geen publiek in
In de bus toen ze over die kabel redenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al mist deze selectie wel een Enoh type. Of een Vertonghen om de schaal te laten vallen.
Is dit Tyron?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het populairste One Direction lid bij de Nederlandse fan schare. Ik vind zijn looks tegenvallen
Wat jullie?
[ afbeelding ]
Ik krijg nu allemaal foto's doorgestuurd van het concert waar mijn zusje bij was... (had haar een ticket als cadeau gedaan)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het populairste One Direction lid bij de Nederlandse fan schare. Ik vind zijn looks tegenvallen
Wat jullie?
[ afbeelding ]
Dan moet hij het daar maar bij laten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Naar het schijnt kan deze jongeman goed zingen.
Benieuwd wie dit gaat doen inderdaad....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al mist deze selectie wel een Enoh type. Of een Vertonghen om de schaal te laten vallen.
Zonde. Dat kaartje had je x100 kunnen doorverkopen. Al zou ik je om die daad wel vies aangekeken hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal foto's doorgestuurd van mijn zusje (had haar een ticket als cadeau gedaan)
Vorig jaar had Lukoki hem de hele tijd vastquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd wie dit gaat doen inderdaad....
Zo'n Lukoki kan inderdaad wel gek doen, maar dat is niet leuk gek. Maar lekker boeiend ook verderquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd wie dit gaat doen inderdaad....
Daar heb ik serieus over nagedachtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Dat kaartje had je x100 kunnen doorverkopen. Al zou ik je om die daad wel vies aangekeken hebben.
Wel meer dan dat hoor. Je had zeker wel een AH jaarloon kunnen vragenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus over nagedachtkostte 2x 40 euro kon ik omruilen voor 2 x 150 euro
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel meer dan dat hoor. Je had zeker wel een AH jaarloon kunnen vragen
Wat vind je van de terugkeer van Cambuur?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
YEAH! wat ben ik blij, seizoenskaart gekregen voor zondag. dus ik kan naar Ajax - Willem II
Ja, en het is gewoon kansloos. Als mensen het met voetbalkaartjes doen is het ook fucked up.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Maar nee, dat kon ik d'r niet aan doen.
Waar zit jij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
YEAH! wat ben ik blij, seizoenskaart gekregen voor zondag. dus ik kan naar Ajax - Willem II
Zijn ze gepromoveerd?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je van de terugkeer van Cambuur?
Ja man. Kan je volgend jaar naar de Friese derbyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn ze gepromoveerd?Hele avond weggeweest net 10 minuten thuis.
Oh ik ga geen huldiging, lekker naar het Leidse.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen de huldiging. Wedstrijdje in de kroeg kijken waarschijnlijk.
Kanker mijn avond kan niet meer stuk. Friese rellenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja man. Kan je volgend jaar naar de Friese derby
Daaaaaarom...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, en het is gewoon kansloos. Als mensen het met voetbalkaartjes doen is het ook fucked up.
Met de tractor en de hooivorkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kanker mijn avond kan niet meer stuk. Friese rellen
Lataah.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precieeeeeeeeeeees.
Sorry. Ik ben weg.
Doeiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precieeeeeeeeeeees.
Sorry. Ik ben weg.
Maar dat sowieso. Daarna nog een potje wat niet te zien is in Grunn, en dan hele lange tijd geen Ajaxquote:
moet je bellen naar eredivisie live, geven ze je een codequote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat sowieso. Daarna nog een potje wat niet te zien is in Grunn, en dan hele lange tijd geen Ajax
Ja en geld betalenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
moet je bellen naar eredivisie live, geven ze je een code
GoTquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef Tyron het volgende:
ik twijfel
aflevering game of thrones kijken of niet, ben beetje moe
Maar wou diegene van wie je die kaart gaat lenen zelf niet dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Word lastig ik zit eerste ring op Noord en hij 2e ring.
Poulsen en Sana.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar jongens, wie neemt nou de taak van Jantje Vertonghen en Enoh over?
fischer natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar jongens, wie neemt nou de taak van Jantje Vertonghen en Enoh over?
J0rdiii hoe zit dat met ajax exclusive abbonoment wanneer gaat bij hun het seizoen in?quote:
Die is in de laatste 3 jaar naar 20 wedstrijden geweest maar hij weigert zijn seizoenskaart op te zeggenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wou diegene van wie je die kaart gaat lenen zelf niet dan?
wel waarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geven ze echt niet gratis weg hoor
Zonde van zijn geld danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die is in de laatste 3 jaar naar 20 wedstrijden geweest maar hij weigert zijn seizoenskaart op te zeggen
Poulsen blijkt opeens een waar feestbeestquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Poulsen en Fischer, die kunnen wel iets denk ik.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
J0rdiii hoe zit dat met ajax exclusive abbonoment wanneer gaat bij hun het seizoen in?
Ik ben benieuwd naar het broertje van een vriend van mijn broertje hij mag weer een jaar blijven.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook maar eens aanschaffen. Ben wel benieuwd naar de jeugd enzo
het broertje van het broertje van het vriend van je broertjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het broertje van een vriend van mijn broertje hij mag weer een jaar blijven.
Ik naar iemand die ik ken uit het dorp. Ook wel eens tegen gespeeld toen. Maar weet niet of die mag blijvenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het broertje van een vriend van mijn broertje hij mag weer een jaar blijven.
Oke Tyron ik haat je weer bekijk het maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
het broertje van het broertje van het vriend van je broertje
wow oke
Ik ben ook wel benieuwd naar de broer van de vriend van je broertje en daar weer zijn broertje van. Hoe heet hij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja waar was je toen ik je nodig had, toen ze even met z'n 8en tegen mij gingen ragenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke Tyron ik haat je weer bekijk het maar.
quote:Leeuwarders zoeken confrontatie met Heerenveenfans: cel- en werkstraffen
vrijdag, 03 mei 2013 19:45 | Geschreven door CDTER |
Heerenveense Courant
Een 33-jarige Leeuwarder die hoorde bij een groepje Cambuurfans dat op 9 februari in Heerenveen naar Heerenveen was gekomen voor een confrontatie met sc Heerenveenfans werd donderdag door politierechter Monique Haisma veroordeeld tot 5,5 maanden cel. Een 36-jarige Leeuwarder kreeg 2,5 maanden cel, plus een maand voorwaardelijk. Twee verdachten kregen werkstraffen van 200 uur plus een maand cel voorwaardelijk. Twee Cambuursupporters werden vrijgesproken.
De verdachten hoorden bij een groep van 18 Leeuwarders die op 9 februari naar Heerenveen was afgereisd. De mannen beweerden dat ze geen enkele intentie hadden om herrie te trappen, ze waren naar Heerenveen gekomen om te bowlen. Toen dat niet doorging, hadden ze een biertje gedronken in café ‘t Houtsje. Op weg naar de auto zouden ze toevallig langs ‘t Skoffeltsje zijn gelopen, waar een groep Heerenveensupporters zat. De politie was op de hoogte van de komst van de groep. Aanvankelijk kon de politie de Cambuurfans niet vinden. In ‘t Houtsje werden ze door twee agenten aangesproken. Compleet met Limburgs accent deden de Cambuurfans zich voor als supporters van VVV Venlo, de club waar Heerenveen die avond tegen speelde.
Het acteertalent was kennelijk zo groot dat de Leeuwarders in eerste instantie daadwerkelijk werden aangezien voor VVV-supporters. Toen ze op weg gingen naar ‘t Skoffeltsje werden ze alsnog herkend. In de Nieuwstraat liep het bijna uit op een confrontatie met supporters van Heerenveen. De ME wist erger te voorkomen.
De Cambuurfans scandeerden leuzen en daagden de Heerenveenfans uit. De Heerenveners wilden op hun beurt de confrontatie wel aangaan. Ze bekogelden de ME’ers met bierglazen, maar werden door diezelfde ME met de wapenstok terug de kroeg in gedreven. Daarna volgden tot drie keer toe hardhandige botsingen tussen de ME en de Leeuwarders.
Uiteindelijk slaagde de politie erin de groep bij het busstation in te sluiten. Er werden negen man opgepakt. De rechter oordeelde dat de Leeuwarders maar met één doel voor ogen naar Heerenveen waren gekomen: ze wilden een robbertje vechten. ‘Het was knokken om het knokken’, aldus Haisma.
Ga je lekker hard rellen daar?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Gezellig dat Cambuur weer terug is!
[..]
Neehee ach laat ook maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar de broer van de vriend van je broertje en daar weer zijn broertje van. Hoe heet hij?
De meeste van Heerenveen zijn toch ook al 40+ ? En Rens dan erbij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die boys van Heerenveen hebben geen enkele kans tegen Cambuur..
Dan gaat het compleet los hier in het noorden. Friezen staan bekend om de rustige sfeer, geen fanatieke shit. Alleen die onderlinge haat is erger dan een NEC vs Vitesse. En dan ook nog zo lang moeten wachten op een onderlinge wedstrijd. Ja dat wordt één grote chaos.quote:
Vooral omdat Heerenveen zich als DE club van Friesland profileert. En dat gaat Cambuur niet pikken. Ik hoop trouwens dat Cambuur ook een grotere club wordt nu. Van hetzelfde formaat als Heerenveenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan gaat het compleet los hier in het noorden. Friezen staan bekend om de rustige sfeer, geen fanatieke shit. Alleen die onderlinge haat is erger dan een NEC vs Vitesse. En dan ook nog zo lang moeten wachten op een onderlinge wedstrijd. Ja dat wordt één grote chaos.
In leeuwarden zijn zo fanatiek. Kunnen weinige Eredivisie clubs tegenop, Heerenveen dus ook niet. Een harde kern die niet onder doet voor Utrecht of Den Haag.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral omdat Heerenveen zich als DE club van Friesland profileert. En dat gaat Cambuur niet pikken. Ik hoop trouwens dat Cambuur ook een grotere club wordt nu. Van hetzelfde formaat als Heerenveen
Hebben ze daar zodirect ook al gemaakte Ajax-haat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In leeuwarden zijn zo fanatiek. Kunnen weinige Eredivisie clubs tegenop, Heerenveen dus ook niet. Een harde kern die niet onder doet voor Utrecht of Den Haag.
Cambuur? Nee die hebben respect voor Ajax. Wel een grote hekel aan Utrecht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze daar zodirect ook al gemaakte Ajax-haat?![]()
Alleen Jong Ajax en de Ajax Vrouwen zijn nog elke week live momenteel. Daarbij ook de persconferentie elke vrijdagmiddag en de laatste training voorafgaand een CL duel. In de voorbereiding zijn waarschijnlijk alle wedstrijden tegen amateurploegen ook weer live.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook maar eens aanschaffen. Ben wel benieuwd naar de jeugd enzo
Mooi, dan mogen ze blijven. Hebben ze modern stadion trouwens?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Cambuur? Nee die hebben respect voor Ajax. Wel een grote hekel aan Utrecht.
C2 excuus, valt soms in bij c1.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm, niet te vinden.
Zal er laten bijgekomen zijn.
Nee zo'n ouderwetse, achter beide goals wordt door iedereen gestaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi, dan mogen ze blijven. Hebben ze modern stadion trouwens?
Engels stadionquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi, dan mogen ze blijven. Hebben ze modern stadion trouwens?
Die gaat weg...quote:AFWACHTEN - Christian Eriksen staat nog slechts tot medio 2014 onder contract bij Ajax en dus wordt de speler regelmatig in verband gebracht met andere clubs. Borussia Dortmund en Liverpool zouden concrete belangstelling hebben in de Deense middenvelder.
Eriksen heeft een aanbieding van Ajax binnen om zijn contract bij de Amsterdamse club te verlengen, maar voorlopig ziet de international daar geen brood in. 'Eerst kampioen worden, daarna kijken we verder', liet hij vrijdag weten aan AT5. Op de vraag of hij al in gesprek was met andere clubs, zoals Borussia Dortmund, had Eriksen 'geen commentaar'.
Nee van die vrouwen interesseert me alleen Anouk Hoogendijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen Jong Ajax en de Ajax Vrouwen zijn nog elke week live momenteel. Daarbij ook de persconferentie elke vrijdagmiddag en de laatste training voorafgaand een CL duel. In de voorbereiding zijn waarschijnlijk alle wedstrijden tegen amateurploegen ook weer live.
In augustus en september was er elke zaterdag ochtend nog 1 of 2 wedstrijden van de jeugd live maar dat hebben ze niet meer gedaan omdat het te duur was en dit seizoen de keuze op de Ajax Vrouwen was gevallen. Beter is dat volgend seizoen weer anders want die vrouwen interesseert niemand wat natuurlijk.
Dan is Maher ook al binnen hoop ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die gaat weg...![]()
Dortmund heeft lekker gecasht, dus Ajax moet een leuk bedragje vragen.
Hornkamp wel?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is er later bijgekomen. Hij staat nog niet op de teamfoto.
Die kwam ik meestal nog wel eens tegen op een verjaardag. Hij heeft best lekkere zus btw.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... schiet die ouders af
http://www.jizzhornkamp.nl/
Jizz, serieus
Ziet er niet uit. Al was het bij Highbury wel mooi.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van die open hoeken![]()
[ afbeelding ]
Hoe heet zij?... nee iets debielers dan Jizz kan ik niet verzinnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kwam ik meestal nog wel eens tegen op een verjaardag. Hij heeft best lekkere zus btw.
Ja maar dan is het groot. En bij Cambuur is het zo krakkemikkig. Beter zetten ze er een mooi nieuw stadion neer als ze willen doorgroeien. Zijn daar plannen voor?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ziet er niet uit. Al was het bij Highbury wel mooi.
[ afbeelding ]
Boquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe heet zij?... nee iets debielers dan Jizz kan ik niet verzinnen.
Bo en Jizzquote:
Cambuur heeft net hun 1000ste faillissement in 10 jaar tijd afgewend. Over 40 jaar wellicht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het groot. En bij Cambuur is het zo krakkemikkig. Beter zetten ze er een mooi nieuw stadion neer als ze willen doorgroeien. Zijn daar plannen voor?
Gaf best sfeerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas krijgen we dus die gast met zijn trommeltje niet op het podium.
Jizz is een lekkere hippe naamquote:
Dan mogen ze weer oprotten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Cambuur heeft net hun 1000 faillissement in 10 jaar tijd afgewend. Over 40 jaar wellicht.
Dat was zo triest dat het geweldig werdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[b]Helaas krijgen we dus die gast met zijn trommeltje niet op het podium.[/b]
Uh...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jizz is een lekkere hippe naamHoe zou jij je kids noemen?
[..]
Dan mogen ze weer oprotten.
Gaf best sfeer. Al is dat niet moeilijk op een huldiging. Zet er een clown neer en je hebt sfeerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was zo triest dat het geweldig werd
Ja, ze zat ook bij mij op schoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, ze zat ook bij mij op school
Hoe dan? Elke leerling uitpluizen die ooit op haar school heeft gezeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens heb ik alles van je al.
Dat bedoel ik. Jij hebt al een heel dossier van me in de kast liggenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe dan? Elke leerling uitpluizen die ooit op haar school heeft gezeten?Overigens heb ik alles van je al.
Ja op een verlaten coolsingel op zondag 07:00 is het super stoer.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stoere boy hoor. Niet iedereen durft dat...
Jouw naam mag er ook wezen. Kennelijk is de regio waarin jij woont gewoon iets te vooruitstrevend voor mij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Jij hebt al een heel dossier van me in de kast liggen
Jazeker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja op een verlaten coolsingel op zondag 07:00 is het super stoer.
Daar heb ik ook niet om gevraagd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw naam mag er ook wezen. Kennelijk is de regio waarin jij woont gewoon iets te vooruitstrevend voor mij.
Als je jezelf in die stad wil begeven vind ik je stoer ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja op een verlaten coolsingel op zondag 07:00 is het super stoer.
Lekker belangrijkquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je jezelf in die stad wil begeven vind ik je stoer ja.
Ik zei: Vak410 overal te zien. Je kent mijn mening over 410quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker.
Nu kunnen we alle verhalen van Rens een beetje inschatten...
Nee, eigenlijk niet. Maar dat hoef ik ook niet te wetenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei: Vak410 overal te zien. Je kent mijn mening over 410
Ach ik had best zijn talent willen hebben hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker belangrijkJe had ook Jizz kunnen heten.
Wat weet jij van Hornkamp? Of volg je die C'tjes niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:40 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is een goeie in de c1, ze hebben niet de minste bij PSV vandaan gehaald
Koele afmaker op 0:12. Ze hebben Wijnaldum zijn opvolger al in huis.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:40 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is een goeie in de c1, ze hebben niet de minste bij PSV vandaan gehaald
Helaas zal die nooit aan spelen toekomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Coole afmaker op 0:12. Ze hebben Wijnaldum zijn opvolger al in huis.
Nee, Eriksen is overrated.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
asjeblieft
heb jij nog een paar mooie pics
Zo denken ze bij Psv in de jeugdopleiding ook. Overigens kijkt de scouting liever helemaal niet naar mannen gezien de aankopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind het best zorgwekkend dat j0rdiiiii altijd bezig is met jongentjes van 12-14 bekijken
Onaangeraakt. Dat wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik bestel haar en stuur haar dan weer terug naar huis
Ze vertelt soms dat ze bij een klant komt met een micropenis. Die heeft Eriksen posters aan de muur hangen en vind het geil als je tijdens de seks over hem praat. Dat ben jij toch niet héquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik bestel haar en stuur haar dan weer terug naar huis
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo denken ze bij Psv in de jeugdopleiding ook. Overigens kijkt de scouting liever helemaal niet naar mannen gezien de aankopen.
[..]
Onaangeraakt. Dat wel.
nee want zoals ik al zei stuur ik haar meteen naar huisquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze vertelt soms dat ze bij een klant komt met een micropenis. Die heeft Eriksen posters aan de muur hangen en vind het geil als je tijdens de seks over hem praat. Dat ben jij toch niet hé
Ik vind het mooi, en j0rdiii was ooit een van de redenen dat ik een account op fok nam.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind het best zorgwekkend dat j0rdiiiii altijd bezig is met jongentjes van 12-14 bekijken
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, en j0rdiii was ooit een van de redenen dat ik een account op fok nam.(nee geen XTC gebruikt.)
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
als er een schaap over de dam is, volgen er meer
het regent hommos hier ineens
bedankt tyron, bedankt.........
Ik zeg alleen dat Eriksen er niks van bakt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:47 schreef Tyron het volgende:
davy ga nou niet haten, als jij ook ruzie met mij wilt dan nou
Dafuqquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, en j0rdiii was ooit een van de redenen dat ik een account op fok nam.(nee geen XTC gebruikt.)
Je krijgt zo je laatste waarschuwing.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Eriksen er niks van bakt.
sorry.
dat mag jij vinden davyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Eriksen er niks van bakt.
sorry.
Er is geen mod aanwezig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt zo je laatste waarschuwing.
We hebben de tool toch nog?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is geen mod aanwezig.
KOM WE GAAN LEKKER LOS YEAH CHCIKIES MET DUBBBEL D'S IN DE TENT
Ja, en jij bent een van de redenen dat ik er bijna mee stop,quote:
Heb ik toch nog iets bereiktquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een van de redenen dat ik er bijna mee stop,
Gr. Gr.
Stinho
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik weet niet wie ik nu een grotere kneus vind
jij of stijn
even nadenken
Hoezo moet je daarover nadenken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik weet niet wie ik nu een grotere kneus vind
jij of stijn
even nadenken
dat krijg je als je backfiredquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat het zo moest lopen tussen ons Tyron
sommige mensen verdienen het om keihard gepest te wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus ga je maar naar doen. Je bent wel een echte pestkop hè
Ja zoals jij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
sommige mensen verdienen het om keihard gepest te worden
dacht je maar echt zo over jezelfquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben te goed voor deze wereld.
Dat zegt mijn moeder ook altijd en die is onzeker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben te goed voor deze wereld.
andere spits in die lichting(sierhuis) vind ik completer en meer een ajax spits, zit ook op stand-by voor oranje O15 volgens mij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat weet jij van Hornkamp? Of volg je die C'tjes niet?
hoezo dat danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zal er wel bij horen dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook altijd en die is onzeker.
Je weet veel over de jeugd vond ik leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
andere spits in die lichting(sierhuis) vind ik completer en meer een ajax spits, zit ook op stand-by voor oranje O15 volgens mij.
[..]
hoezo dat dan
Misschien had ik toch beter moeten natrappen. Had hij dat beter kunnen ontwijken enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
andere spits in die lichting(sierhuis) vind ik completer en meer een ajax spits, zit ook op stand-by voor oranje O15 volgens mij.
Mooie ogen jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Goede ogen/lippen combinatie, niks mis mee.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat de zus van Frank en Ronald?
je had eerst toch een ander account of nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je weet veel over de jeugd vond ik leuk om te lezen.
speelt wel gewoon in de spits, wisselt zich wel af in de jeugdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien had ik toch beter moeten natrappen. Had hij dat beter kunnen ontwijken enzo. Maar niks voor op de vleugels die jongen?
Ey dat is dingesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Even met de TwenteFC tool, anders is ze er binnen no-time weer... maar ze is toch wel erg knap....
[ afbeelding ]
Hoop dat hij zich goed ontwikkelt. Zou het wel lachen vinden als hij het haalt. Maar ik zie nooit echt positieve verhalen over hem op ajaxnetwerk ofzo, dus zal wel nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
speelt wel gewoon in de spits, wisselt zich wel af in de jeugd
Wie is dit dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Even met de TwenteFC tool, anders is ze er binnen no-time weer... maar ze is toch wel erg knap....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je had eerst toch een ander account of niet
[..]
speelt wel gewoon in de spits, wisselt zich wel af in de jeugd
bij het WK begon ik op dit account, daarvoor verschillende accounts alleen maar in klb en onz maar ik kreeg steeds perm ban omdat ik niks toevoegdequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]in 2011 aangemeld toen postte jij al lang al toch?
damn. wie is dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Goede ogen/lippen combinatie, niks mis mee.
Moeten users iets toevoegen aan FOK! dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bij het WK begon ik op dit account, daarvoor verschillende accounts alleen maar in klb en onz maar ik kreeg steeds perm ban omdat ik niks toevoegde
Oh ik net na het wk zie ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bij het WK begon ik op dit account, daarvoor verschillende accounts alleen maar in klb en onz maar ik kreeg steeds perm ban omdat ik niks toevoegde
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn account voor Tjacka aangemaakt. Zijn passie voor Celine Dion sprak mij aan
.... Geld?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens haar info heeft ze met
[ afbeelding ]
FUUUUUUquote:
Is er al een topic in muz?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn account voor Tjacka aangemaakt. Zijn passie voor Celine Dion sprak mij aan
Meen je dit serieus?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:14 schreef Tyron het volgende:
wel zielig voor jullie, allemaal naar plaatjes van mooie vrouwen kijken met de gedachte dat je nooit zo iemand zal krijgen
We maken blijkbaar kans als ik die gast net zie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:14 schreef Tyron het volgende:
wel zielig voor jullie, allemaal naar plaatjes van mooie vrouwen kijken met de gedachte dat je nooit zo iemand zal krijgen
Ja, want als je op straat loopt en je ziet Cheryl lopen, dan mag je niet kijken omdat je haar toch niet kan krijgen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:14 schreef Tyron het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We maken blijkbaar kans als ik die gast net zie.
hapquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, want als je op straat loopt en je ziet Cheryl lopen, dan mag je niet kijken omdat je haar toch niet kan krijgen?
Mn droomvrouw is inmiddels al binnen, maar deze dame waarvan ik de naam niet weet mag bij mij zo in de badkamerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:14 schreef Tyron het volgende:
is je moeder bij je ingetrokken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Mn droomvrouw is inmiddels al binnen, maar deze dame waarvan ik de naam niet weet mag bij mij zo in de badkamer
Nee je vader, hij was het zo zat elke week 20 km te moeten reizen om het zwembad schoon te poetsenquote:
oke apart die is al 20 jaar doodquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee je vader, hij was het zo zat elke week 20 km te moeten reizen om het zwembad schoon te poetsen
Klopt het zwembad was te diepquote:
Wie de fuck ligt er dan dood in mn zwembadquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
klopt helemaal niet hij leeft gewoon
whahahahahahaha sukkel je weet niks
Komen er nog mensen op je feestje?quote:
Oh snapquote:
Omdat je jarig bent!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |