Zo denken ze bij Psv in de jeugdopleiding ook. Overigens kijkt de scouting liever helemaal niet naar mannen gezien de aankopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind het best zorgwekkend dat j0rdiiiii altijd bezig is met jongentjes van 12-14 bekijken
Onaangeraakt. Dat wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik bestel haar en stuur haar dan weer terug naar huis
Ze vertelt soms dat ze bij een klant komt met een micropenis. Die heeft Eriksen posters aan de muur hangen en vind het geil als je tijdens de seks over hem praat. Dat ben jij toch niet héquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik bestel haar en stuur haar dan weer terug naar huis
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo denken ze bij Psv in de jeugdopleiding ook. Overigens kijkt de scouting liever helemaal niet naar mannen gezien de aankopen.
[..]
Onaangeraakt. Dat wel.
nee want zoals ik al zei stuur ik haar meteen naar huisquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze vertelt soms dat ze bij een klant komt met een micropenis. Die heeft Eriksen posters aan de muur hangen en vind het geil als je tijdens de seks over hem praat. Dat ben jij toch niet hé
Ik vind het mooi, en j0rdiii was ooit een van de redenen dat ik een account op fok nam.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind het best zorgwekkend dat j0rdiiiii altijd bezig is met jongentjes van 12-14 bekijken
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, en j0rdiii was ooit een van de redenen dat ik een account op fok nam.(nee geen XTC gebruikt.)
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
als er een schaap over de dam is, volgen er meer
het regent hommos hier ineens
bedankt tyron, bedankt.........
Ik zeg alleen dat Eriksen er niks van bakt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:47 schreef Tyron het volgende:
davy ga nou niet haten, als jij ook ruzie met mij wilt dan nou
Dafuqquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, en j0rdiii was ooit een van de redenen dat ik een account op fok nam.(nee geen XTC gebruikt.)
Je krijgt zo je laatste waarschuwing.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Eriksen er niks van bakt.
sorry.
dat mag jij vinden davyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Eriksen er niks van bakt.
sorry.
Er is geen mod aanwezig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt zo je laatste waarschuwing.
We hebben de tool toch nog?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is geen mod aanwezig.
KOM WE GAAN LEKKER LOS YEAH CHCIKIES MET DUBBBEL D'S IN DE TENT
Ja, en jij bent een van de redenen dat ik er bijna mee stop,quote:
Heb ik toch nog iets bereiktquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een van de redenen dat ik er bijna mee stop,
Gr. Gr.
Stinho
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik weet niet wie ik nu een grotere kneus vind
jij of stijn
even nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |