Dat bedoel ik. Jij hebt al een heel dossier van me in de kast liggenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe dan? Elke leerling uitpluizen die ooit op haar school heeft gezeten?Overigens heb ik alles van je al.
Ja op een verlaten coolsingel op zondag 07:00 is het super stoer.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stoere boy hoor. Niet iedereen durft dat...
Jouw naam mag er ook wezen. Kennelijk is de regio waarin jij woont gewoon iets te vooruitstrevend voor mij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Jij hebt al een heel dossier van me in de kast liggen
Jazeker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja op een verlaten coolsingel op zondag 07:00 is het super stoer.
Daar heb ik ook niet om gevraagd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw naam mag er ook wezen. Kennelijk is de regio waarin jij woont gewoon iets te vooruitstrevend voor mij.
Als je jezelf in die stad wil begeven vind ik je stoer ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja op een verlaten coolsingel op zondag 07:00 is het super stoer.
Lekker belangrijkquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je jezelf in die stad wil begeven vind ik je stoer ja.
Ik zei: Vak410 overal te zien. Je kent mijn mening over 410quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker.
Nu kunnen we alle verhalen van Rens een beetje inschatten...
Nee, eigenlijk niet. Maar dat hoef ik ook niet te wetenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei: Vak410 overal te zien. Je kent mijn mening over 410
Ach ik had best zijn talent willen hebben hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker belangrijkJe had ook Jizz kunnen heten.
Wat weet jij van Hornkamp? Of volg je die C'tjes niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:40 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is een goeie in de c1, ze hebben niet de minste bij PSV vandaan gehaald
Koele afmaker op 0:12. Ze hebben Wijnaldum zijn opvolger al in huis.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:40 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is een goeie in de c1, ze hebben niet de minste bij PSV vandaan gehaald
Helaas zal die nooit aan spelen toekomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Coole afmaker op 0:12. Ze hebben Wijnaldum zijn opvolger al in huis.
Nee, Eriksen is overrated.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
asjeblieft
heb jij nog een paar mooie pics
Zo denken ze bij Psv in de jeugdopleiding ook. Overigens kijkt de scouting liever helemaal niet naar mannen gezien de aankopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind het best zorgwekkend dat j0rdiiiii altijd bezig is met jongentjes van 12-14 bekijken
Onaangeraakt. Dat wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik bestel haar en stuur haar dan weer terug naar huis
Ze vertelt soms dat ze bij een klant komt met een micropenis. Die heeft Eriksen posters aan de muur hangen en vind het geil als je tijdens de seks over hem praat. Dat ben jij toch niet héquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik bestel haar en stuur haar dan weer terug naar huis
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo denken ze bij Psv in de jeugdopleiding ook. Overigens kijkt de scouting liever helemaal niet naar mannen gezien de aankopen.
[..]
Onaangeraakt. Dat wel.
nee want zoals ik al zei stuur ik haar meteen naar huisquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze vertelt soms dat ze bij een klant komt met een micropenis. Die heeft Eriksen posters aan de muur hangen en vind het geil als je tijdens de seks over hem praat. Dat ben jij toch niet hé
Ik vind het mooi, en j0rdiii was ooit een van de redenen dat ik een account op fok nam.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind het best zorgwekkend dat j0rdiiiii altijd bezig is met jongentjes van 12-14 bekijken
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, en j0rdiii was ooit een van de redenen dat ik een account op fok nam.(nee geen XTC gebruikt.)
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
als er een schaap over de dam is, volgen er meer
het regent hommos hier ineens
bedankt tyron, bedankt.........
Ik zeg alleen dat Eriksen er niks van bakt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:47 schreef Tyron het volgende:
davy ga nou niet haten, als jij ook ruzie met mij wilt dan nou
Dafuqquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, en j0rdiii was ooit een van de redenen dat ik een account op fok nam.(nee geen XTC gebruikt.)
Je krijgt zo je laatste waarschuwing.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Eriksen er niks van bakt.
sorry.
dat mag jij vinden davyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Eriksen er niks van bakt.
sorry.
Er is geen mod aanwezig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt zo je laatste waarschuwing.
We hebben de tool toch nog?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is geen mod aanwezig.
KOM WE GAAN LEKKER LOS YEAH CHCIKIES MET DUBBBEL D'S IN DE TENT
Ja, en jij bent een van de redenen dat ik er bijna mee stop,quote:
Heb ik toch nog iets bereiktquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een van de redenen dat ik er bijna mee stop,
Gr. Gr.
Stinho
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik weet niet wie ik nu een grotere kneus vind
jij of stijn
even nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |