.... Geld?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens haar info heeft ze met
[ afbeelding ]
FUUUUUUquote:
Is er al een topic in muz?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn account voor Tjacka aangemaakt. Zijn passie voor Celine Dion sprak mij aan
Meen je dit serieus?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:14 schreef Tyron het volgende:
wel zielig voor jullie, allemaal naar plaatjes van mooie vrouwen kijken met de gedachte dat je nooit zo iemand zal krijgen
We maken blijkbaar kans als ik die gast net zie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:14 schreef Tyron het volgende:
wel zielig voor jullie, allemaal naar plaatjes van mooie vrouwen kijken met de gedachte dat je nooit zo iemand zal krijgen
Ja, want als je op straat loopt en je ziet Cheryl lopen, dan mag je niet kijken omdat je haar toch niet kan krijgen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:14 schreef Tyron het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We maken blijkbaar kans als ik die gast net zie.
hapquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, want als je op straat loopt en je ziet Cheryl lopen, dan mag je niet kijken omdat je haar toch niet kan krijgen?
Mn droomvrouw is inmiddels al binnen, maar deze dame waarvan ik de naam niet weet mag bij mij zo in de badkamerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:14 schreef Tyron het volgende:
is je moeder bij je ingetrokken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Mn droomvrouw is inmiddels al binnen, maar deze dame waarvan ik de naam niet weet mag bij mij zo in de badkamer
Nee je vader, hij was het zo zat elke week 20 km te moeten reizen om het zwembad schoon te poetsenquote:
oke apart die is al 20 jaar doodquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee je vader, hij was het zo zat elke week 20 km te moeten reizen om het zwembad schoon te poetsen
Klopt het zwembad was te diepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |