Je weet veel over de jeugd vond ik leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
andere spits in die lichting(sierhuis) vind ik completer en meer een ajax spits, zit ook op stand-by voor oranje O15 volgens mij.
[..]
hoezo dat dan
Misschien had ik toch beter moeten natrappen. Had hij dat beter kunnen ontwijken enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
andere spits in die lichting(sierhuis) vind ik completer en meer een ajax spits, zit ook op stand-by voor oranje O15 volgens mij.
Mooie ogen jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Goede ogen/lippen combinatie, niks mis mee.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat de zus van Frank en Ronald?
je had eerst toch een ander account of nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je weet veel over de jeugd vond ik leuk om te lezen.
speelt wel gewoon in de spits, wisselt zich wel af in de jeugdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien had ik toch beter moeten natrappen. Had hij dat beter kunnen ontwijken enzo. Maar niks voor op de vleugels die jongen?
Ey dat is dingesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Even met de TwenteFC tool, anders is ze er binnen no-time weer... maar ze is toch wel erg knap....
[ afbeelding ]
Hoop dat hij zich goed ontwikkelt. Zou het wel lachen vinden als hij het haalt. Maar ik zie nooit echt positieve verhalen over hem op ajaxnetwerk ofzo, dus zal wel nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
speelt wel gewoon in de spits, wisselt zich wel af in de jeugd
Wie is dit dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Even met de TwenteFC tool, anders is ze er binnen no-time weer... maar ze is toch wel erg knap....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je had eerst toch een ander account of niet
[..]
speelt wel gewoon in de spits, wisselt zich wel af in de jeugd
bij het WK begon ik op dit account, daarvoor verschillende accounts alleen maar in klb en onz maar ik kreeg steeds perm ban omdat ik niks toevoegdequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]in 2011 aangemeld toen postte jij al lang al toch?
damn. wie is dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Goede ogen/lippen combinatie, niks mis mee.
Moeten users iets toevoegen aan FOK! dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bij het WK begon ik op dit account, daarvoor verschillende accounts alleen maar in klb en onz maar ik kreeg steeds perm ban omdat ik niks toevoegde
Oh ik net na het wk zie ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bij het WK begon ik op dit account, daarvoor verschillende accounts alleen maar in klb en onz maar ik kreeg steeds perm ban omdat ik niks toevoegde
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn account voor Tjacka aangemaakt. Zijn passie voor Celine Dion sprak mij aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |