GoTquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef Tyron het volgende:
ik twijfel
aflevering game of thrones kijken of niet, ben beetje moe
Maar wou diegene van wie je die kaart gaat lenen zelf niet dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Word lastig ik zit eerste ring op Noord en hij 2e ring.
Poulsen en Sana.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar jongens, wie neemt nou de taak van Jantje Vertonghen en Enoh over?
fischer natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar jongens, wie neemt nou de taak van Jantje Vertonghen en Enoh over?
J0rdiii hoe zit dat met ajax exclusive abbonoment wanneer gaat bij hun het seizoen in?quote:
Die is in de laatste 3 jaar naar 20 wedstrijden geweest maar hij weigert zijn seizoenskaart op te zeggenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wou diegene van wie je die kaart gaat lenen zelf niet dan?
wel waarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geven ze echt niet gratis weg hoor
Zonde van zijn geld danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die is in de laatste 3 jaar naar 20 wedstrijden geweest maar hij weigert zijn seizoenskaart op te zeggen
Poulsen blijkt opeens een waar feestbeestquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Poulsen en Fischer, die kunnen wel iets denk ik.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
J0rdiii hoe zit dat met ajax exclusive abbonoment wanneer gaat bij hun het seizoen in?
Ik ben benieuwd naar het broertje van een vriend van mijn broertje hij mag weer een jaar blijven.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook maar eens aanschaffen. Ben wel benieuwd naar de jeugd enzo
het broertje van het broertje van het vriend van je broertjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het broertje van een vriend van mijn broertje hij mag weer een jaar blijven.
Ik naar iemand die ik ken uit het dorp. Ook wel eens tegen gespeeld toen. Maar weet niet of die mag blijvenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het broertje van een vriend van mijn broertje hij mag weer een jaar blijven.
Oke Tyron ik haat je weer bekijk het maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
het broertje van het broertje van het vriend van je broertje
wow oke
Ik ben ook wel benieuwd naar de broer van de vriend van je broertje en daar weer zijn broertje van. Hoe heet hij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja waar was je toen ik je nodig had, toen ze even met z'n 8en tegen mij gingen ragenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke Tyron ik haat je weer bekijk het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |