Vroeger altijd discozwemmenquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Werk.
[..]
Het scheelde niet veel. Heb gelukkig niemand aangeraakt daar.
Vertel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel. Heb gelukkig niemand aangeraakt daar.
In Rotterdam ruikt het vast veel beterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Amsterdammer zijn vies.
En het stonk daar, gadverdamme.
Voor iedereen heeft stank een andere definitiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Rotterdam ruikt het vast veel beter
Bedankt, voor deze leerzame post.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor iedereen heeft stank een andere definitie
Ik help graag de mensheid een handjequote:
De vagina van 442 zn moeder stink ook, maar dat komt omdat ze bier drink.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor iedereen heeft stank een andere definitie
En, anne frank gevonden ?quote:
Ja. Vroeger als kind één van m'n lievelingsfilm, tegenwoordig nog steeds een prima filmpje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
The Rock (1996) - IMDb
Zo maar opzetten. Iemand gezien?
Topfilm vond ik,quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
The Rock (1996) - IMDb
Aangezien wij samen zo'n goede smaak hebben neem ik jouw mening als waarheidquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Vroeger als kind één van m'n lievelingsfilm, tegenwoordig nog steeds een prima filmpje.
quote:
Strootman is overschat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aangezien wij samen zo'n goede smaak hebben neem ik jouw mening als waarheid
Vroegâh idd in de bios gezien, en net wat GGMM zegt: nog steeds een bazenfilmquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
The Rock (1996) - IMDb
Gaat de Stroot nog weg deze zomer denk je?quote:
Denk nog een jaartje in het prachtige Eindhoven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gaat de Stroot nog weg deze zomer denk je?
Ik denk 50/50 als er een mooie club komt gaat hij denk ik wel, maar i.v.m. het WK blijft hij anders liever een jaartje denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk nog een jaartje in het prachtige Eindhoven.
Gaat ook alleen weg voor de hoofdprijs. Belangrijkste speler. Vooral zonder van Bommel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk 50/50 als er een mooie club komt gaat hij denk ik wel, maar i.v.m. het WK blijft hij anders liever een jaartje denk ik.
Een groot probleem ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Als Strootman weggaat heeft PSV wel een probleem ja.
Dan moet PSV nieuwe verdedigers en een nieuw middenveld halen, dat zal een dure grap worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Als Strootman weggaat heeft PSV wel een probleem ja.
Ik denk dat het wel goed met hem komt, ik heb al een paar keer een interview met hem gezien waarin hij zelf ook kritisch is op zijn eigen gedrag en spel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat het goed is voor Strootman dat van Bommel weg is. Hij imiteert hem teveel en dat komt zijn spel niet ten goede.
Uiteraard, prima voetballer die zich op het moment teveel laat leiden door zijn geschreeuw en gewijs.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed met hem komt, ik heb al een paar keer een interview met hem gezien waarin hij zelf ook kritisch is op zijn eigen gedrag en spel.
Houd ons op de hoogte, gr gr.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh, ik ga naar Nijmegen. Daarna dan maar The Rock.
Ik moet jullie helaas in spanning houden met mijn mening over de film.
gr
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
gr
Pfffff, ik dacht dat je al aan het kijken was, nu moet ik weer laat opblijven tot je verslag, zonder dat doe ik toch geen oog dicht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
gr
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hey
Mensen die mij op Facebook hebben weten dat mijn stage nu afgerond is, dus voor de anderen mensen hier: IK HEB VAKANTIE
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hey
Mensen die mij op Facebook hebben weten dat mijn stage nu afgerond is, dus voor de anderen mensen hier: IK HEB VAKANTIE
Gefeliciteerd. Ik moet nog 2 wekenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hey
Weet wel dat ik nu heel veel ga posten op FOK!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Mooi man, nu worden het weer posts zoals:
17:35Hoi, ik kom net uit bed.
Dat zijn prima tijden voor een vakantie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet wel dat ik nu heel veel ga posten op FOK!
Mijn ritme wil ik nu zo wel een beetje houden. 02.30 slapen 10.30 opstaan ofzo.
Foppe is weg hoorde ik.quote:
quote:
Daardoor nu wel een week eerder zomervakantie en ik was sowieso vrij op Koninginnedag dus moest toen 4 dagen.quote:
Lekker.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb net een cornetto door mijn bek gekiept.
verlengd*. Eerste dag wel gelijk AZ thuis, en 3 weken later ajax thuis. Je zit gebakken rensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb mijn seizoenskaart verlengt mocht je dat enigszins interesseren.
?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Tjacka het volgende:
RENSIE OUWE RUKKER
ik ben dit weekend een autist
Succes met je autistenproject voor dit weekend.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Tjacka het volgende:
RENSIE OUWE RUKKER
ik ben dit weekend een autist
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker.
Maar ik heb meer trek in een softijsje met chocoladesaus
Ik weet niet of ik er dan wel ben, misschien ben ik dan wel op vakantie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verlengd*. Eerste dag wel gelijk AZ thuis, en 3 weken later ajax thuis. Je zit gebakken rens
Dat zou wel klote zijn, of niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er dan wel ben, misschien ben ik dan wel op vakantie.
en morgen ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja heb geen vrienden zit nu maar voor de pc
Als ik topduels mis wel ja, AZ maakt niet veel uit Ajax daarintegen wel.quote:
http://bin617-02.website-(...)zoen%202013-2014.pdfquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ik topduels mis wel ja, AZ maakt niet veel uit Ajax daarintegen wel.
Dit jaar Cambuur, Groningen, Zwolle en Eagles uitwedstrijden meepakkenWeet je ook wanneer de eerste Friese derby is?
is het lastig kaarten voor uitwedstrijd?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ik topduels mis wel ja, AZ maakt niet veel uit Ajax daarintegen wel.
Dit jaar Cambuur, Groningen, Zwolle en Eagles uitwedstrijden meepakkenWeet je ook wanneer de eerste Friese derby is?
als je geen italiaanse ijsjes lekker vind hoef je eigenlijk niet meer series genomen te wordenquote:
Ik heb een uitregistratie bij SC Heerenveen, anders is het onmogelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is het lastig kaarten voor uitwedstrijd?
en dat checken ze net zo als bij ajakkes?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een uitregistratie bij SC Heerenveen, anders is het onmogelijk.
Voor Heerenveen nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is het lastig kaarten voor uitwedstrijd?
Die vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je geen italiaanse ijsjes lekker vind hoef je eigenlijk niet meer series genomen te worden
Je krijgt een omwisselbiljet (mail) die moet je omwisselen alleen dan moet je inderdaad je seizoenskaart laten scannen en dan bekijken ze je foto.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dat checken ze net zo als bij ajakkes?
Probeer jij zonder uitregistratie maar eens in het uitvak van Cambuur te komen bij Cambuur - SCH. Of ja alleen tijdens rellen kan het door elkaar komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor Heerenveen niet
(er zijn altijd genoeg kaarten over)
Ik bedoel dat er genoeg kaartjes altijd zijn voor uitwedstrijden van Heerenveenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Probeer jij zonder uitregistratie maar eens in het uitvak van Cambuur te komen bij Cambuur - SCH. Of ja alleen tijdens rellen kan het door elkaar komen
Dat was Tjacka zijn vraag niet volgens mij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er genoeg kaartjes altijd zijn voor uitwedstrijden van Heerenveen
Zijn vraag was vaag, dit kon ook een antwoord zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was Tjacka zijn vraag niet volgens mij.
inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was Tjacka zijn vraag niet volgens mij.
mm thuisvak zal ook wel lastig worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Probeer jij zonder uitregistratie maar eens in het uitvak van Cambuur te komen bij Cambuur - SCH. Of ja alleen tijdens rellen kan het door elkaar komen
Wat wil je weten dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mm thuisvak zal ook wel lastig worden.
SLagveld na afloopquote:
Ja ik denk wel dat we moeten rennen voor ons leven daar in Leeuwardenquote:
Je bent voor Cambuur of Heerenveen dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goede sfeer en ik fap op cambuurs stadion
Doe de training dan, gewoon veel met LT + rechterstick oefenen, je hebt verschillende layups, schots etc. Gewoon timen enzquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kanjer moeilijk dat nba 2k13 mimang
Vooral als Cambuur verliestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat we moeten rennen voor ons leven daar in Leeuwarden. Serieus ik denk dat veel Friezen die mee willen gaan daar toch wel bang voor zijn
maakt mij geen reet uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent voor Cambuur of Heerenveen dan?
Als je veilig thuis wilt komen juich dan voor Cambuur.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maakt mij geen reet uit
gewoon groundhoppen
hoezoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Grappig dat Ajax voor Labyad wou gaan..
gohquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je veilig thuis wilt komen juich dan voor Cambuur.
Cambuur zijn harde kern is enorm groot, kameraad/kennis zit daar bij die harde kern (dat dorpsgenootje van je). Slaat helemaal nergens meer op. En je kan ook alleen maar door die woonwijk dus niet af te schermen voor hooliganquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vooral als Cambuur verliestTegen Roda gingen de klinkers al uit de straten
Ook een keer tegen Ado volgens mij, gingen er stenen door de busramen van de ado supporters
Echt tuig is het
Waar doe je training?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe de training dan, gewoon veel met LT + rechterstick oefenen, je hebt verschillende layups, schots etc. Gewoon timen enz
Jij gelooft de onzin van á bola? Sowieso past die gozer met 2 miljoen niet eens in het salarishuis van Ajax.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Grappig dat Ajax voor Labyad wou gaan..
moet ik hem opstarten, maar staat ergens in de menu´s, dan train je schoten, dribbels etc soort tutorialquote:
Mocro´s bij Ajax, altijd een succesquote:
Overmars heeft het gezegd, alleen wil Labyad niet inleverenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gelooft de onzin van á bola? Sowieso past die gozer met 2 miljoen niet eens in het salarishuis van Ajax.
pesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
moet ik hem opstarten, maar staat ergens in de menu´s, dan train je schoten, dribbels etc soort tutorial
Dat Stadion ligt heel raar jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Cambuur zijn harde kern is enorm groot, kameraad/kennis zit daar bij die harde kern (dat dorpsgenootje van je). Slaat helemaal nergens meer op. En je kan ook alleen maar door die woonwijk dus niet af te schermen voor hooligan![]()
Ik vind het een beetje onoverzichtelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
moet ik hem opstarten, maar staat ergens in de menu´s, dan train je schoten, dribbels etc soort tutorial
Volgens de zaakwaarnemer, niet overmars.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars heeft het gezegd, alleen wil Labyad niet inleveren
inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mocro´s bij Ajax, altijd een succes
[..]
Overmars heeft het gezegd, alleen wil Labyad niet inleveren
Het went wel, het is dat ik geen live heb anders konden we wel een potje doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onoverzichtelijk
Daarom wel leuk dat clubs als Cambuur en Eagles weer terug zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat Stadion ligt heel raar javoor het stadion een grote parkeerplaats en dan aan beide kanten een straat
Ik ken ook behoorlijk wat van Cambuur, gaan ook regelmatige met uitwedstrijden mee, zelfs naar Maastricht
Eagles met Zwolle, gaat ook gedonder opleverenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom wel leuk dat clubs als Cambuur en Eagles weer terug zijn.
HOESENquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het went wel, het is dat ik geen live heb anders konden we wel een potje doen
Dat zeg je nu al 2 of 3x in 2 topics, ik moet het nog maar zien gebeurenquote:
Het zou beter zijn voor iedereen. Het leeft veel minder dan in Deventer & Leeuwarden. Ze werken met een teringklein budget, in de VI zei de technisch directeur Janus van Gelder dat het ook beter zou zijn om een jaartje in de top van de JL te voetballen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zeg je nu al 2 of 3x in 2 topics, ik moet het nog maar zien gebeuren
en alles wat hmf en de vi zegt is waarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou beter zijn voor iedereen. Het leeft veel minder dan in Deventer & Leeuwarden. Ze werken met een teringklein budget, in de VI zei de technisch directeur Janus van Gelder dat het ook beter zou zijn om een jaartje in de top van de JL te voetballen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en alles wat hmf en de vi zegt is waar
Maar RKC is tofquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou beter zijn voor iedereen. Het leeft veel minder dan in Deventer & Leeuwarden. Ze werken met een teringklein budget, in de VI zei de technisch directeur Janus van Gelder dat het ook beter zou zijn om een jaartje in de top van de JL te voetballen.
Ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zeg je nu al 2 of 3x in 2 topics, ik moet het nog maar zien gebeuren
RKC zal nooit een stabiele club kunnen worden, GAE, Cambuur en zelfs Den Bosch zouden meer doorgroeimogelijkheden hebben.quote:
Joop scout op het niveau Jozefzoonquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Als ik Munsterman was, zou ik een poging wagen om Assaidi te halen, die is toch niks meer waard in Liverpool
RKC of Roda JC er uit, niemand via de play offs degraderen en sparta terugkeer. Teken ik wel voor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
De enige die ik eigenlijk in de eredivisie vind horen is Sparta, al die andere clubs maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Opbokken met die pauperclubquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
De enige die ik eigenlijk in de eredivisie vind horen is Sparta, al die andere clubs maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
mwa rkc was ooit een stabiele middenmoter toen ze degradeerde keek ik er van opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC zal nooit een stabiele club kunnen worden, GAE, Cambuur en zelfs Den Bosch zouden meer doorgroeimogelijkheden hebben.
Ook las ik: ''het zou beter zijn om willem II en rkc te laten fuseren''.
rkc kan neit zonder mandemakersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:19 schreef Tjacka het volgende:
met een beetje hulp van die man van die keukens
vind jij van wel dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutte. De financiële problemen van Nederland komen niet door zijn beleid. Rot toch op man
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutte. De financiële problemen van Nederland komen niet door zijn beleid. Rot toch op man
![]()
Komt door de Rabobank natuurlijkquote:
gohquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
Tevens komen de problemen door de jaren negentig.
het is de schuld van het neoliberalisme!@@!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
Tevens komen de problemen door de jaren negentig.
Inzicht hieroquote:
Hij bezuinigt Nederland kapot. Nederland moet je als economie een injectie in de arm geven door zoals Bush een aantal jaren geleden deed, de Nederlander ene budget van 2000 euro geven en dat het binnen een bepaalde tijd kapot moet. De zooi daar heeft het constant over de negatieve aspecten en ziet geen doorgroeimogelijkheden, speelt in op de Nederlander en heeft geen vertrouwen in de economie. Meer sparen, meer werkelozen, meer mensen naar de voedselbank.quote:
Het komt niet door Rutte en zijn troep. Zij moeten het oplossen maar doen dit helaas niet. ENkel een beetje schuiven doen ze. Ze verleggen het probleem.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij bezuinigt Nederland kapot. Nederland moet je als economie een injectie in de arm geven door zoals Bush een aantal jaren geleden deed, de Nederlander ene budget van 2000 euro geven en dat het binnen een bepaalde tijd kapot moet. De zooi daar heeft het constant over de negatieve aspecten en ziet geen doorgroeimogelijkheden, speelt in op de Nederlander en heeft geen vertrouwen in de economie. Meer sparen, meer werkelozen, meer mensen naar de voedselbank.
Ja en Bush heeft het goed gedaan wil je zeggen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij bezuinigt Nederland kapot. Nederland moet je als economie een injectie in de arm geven door zoals Bush een aantal jaren geleden deed, de Nederlander ene budget van 2000 euro geven en dat het binnen een bepaalde tijd kapot moet. De zooi daar heeft het constant over de negatieve aspecten en ziet geen doorgroeimogelijkheden, speelt in op de Nederlander en heeft geen vertrouwen in de economie. Meer sparen, meer werkelozen, meer mensen naar de voedselbank.
Mensen gaan dus minder consumeren en dat drijft prijzen nog verder omhoog, belasting en andere heffingen gaan weer meer stijgen etc. etc. vicieuze cirkel.quote:
Dat is toch beleid van de VVD? Komt door het beleid van Rutte.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het komt niet door Rutte en zijn troep. Zij moeten het oplossen maar doen dit helaas niet. ENkel een beetje schuiven doen ze. Ze verleggen het probleem.
hier haakte ik afquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe wil jij de economie weer stimuleren dan? Hoe moet er weer vertrouwen komen zodat de Nederlanders meer uit gaan geven?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja en Bush heeft het goed gedaan wil je zeggen?
Obama is z'n hele eerste ambtstermijn bezig geweest zijn zooi op te ruimen.
Politici verbreken altijd hun beloften. Degene die het beste en hardste kan liegen die is aan de macht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toch beleid van de VVD? Komt door het beleid van Rutte.
Tevens verbreken ze de belofte: ''Niet doorschuiven, maar aanpakken''.
Op een gegeven moment moet je dat wel afremmen, voor je een overspanning krijgt. Inflatie dus omhoog gooienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
In de jaren 90 waren ze daar ook zo fan van, geld in de economie blijven pompen.
VVD en PvdA hebben toch wel absurd veel beloftes gebroken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Politici verbreken altijd hun beloften. Degene die het beste en hardste kan liegen die is aan de macht.
Dat punt is - net als spijt - alleen altijd te laat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je dat wel afremmen, voor je een overspanning krijgt. Inflatie dus omhoog gooien
dat is politiekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVD en PvdA hebben toch wel absurd veel beloftes gebroken.
Op de verkeerde manier. Mensen mochten maar blijven lenen, veel meer lenen dan dat ze konden betalen. Volgens mij zijn zelfs grote delen van schulden kwijtgescholden en dat levert weer problemen op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
In de jaren 90 waren ze daar ook zo fan van, geld in de economie blijven pompen.
In de jaren 90 waren er economen die dachten dat we nooit meer in een recessie zouden komen, het kon niet op. Vandaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
Op de verkeerde manier. Mensen mochten maar blijven lenen, veel meer lenen dan dat ze konden betalen. Volgens mij zijn zelfs grote delen van schulden kwijtgescholden en dat levert weer problemen op.
Noem mij eens een partij die wel inzicht heeft op dat punt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel bewezen dat er bij de VVD totaal geen inzicht is in de economie.
Jan Kees de Jager (CDA)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem mij eens een partij die wel inzicht heeft op dat punt?
50+quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem mij eens een partij die wel inzicht heeft op dat punt?
Heb ooit eens gelezen dat economische voorspoed altijd wordt voorgegaan door een baanbrekende uitvinding. En dat is een bepaalde cyclus en volgens bepaalde berekeningen staan we weer vlak voor zo'n baanbrekende uitvinding. Ofzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Uiteindelijk zal de economie weer op de been worden geholpen door iets wat totaal buiten de politieke macht ligt, zoals altijd.
Beste wat er te bieden valt op het vlak van economen in de politiek.quote:
Beter dan VVD en PVDAquote:
Ja, zoals de ICT boom eind jaren 80 begin jaren 90.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef ValHallen het volgende:
Heb ooit eens gelezen dat economische voorspoed altijd wordt voorgegaan door een baanbrekende uitvinding. En dat is een bepaalde cyclus en volgens bepaalde berekeningen staan we weer vlak voor zo'n baanbrekende uitvinding. Ofzo.
Weijers, maja, die zit al bij Ajax.quote:
Ik moet het nog maar zien, tijdens Rutte I zijn er weinig moeilijke beslissingen genomen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beste wat er te bieden valt op het vlak van economen in de politiek.
(Die kerel heeft trouwens flink gestudeerd)
Haha, onwetend persoon ben jij zeg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Conservatief rechts = CDA manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
Oh jee, ik schop nu tegen de benen van de Rooie rakkers en van de Conservatieve rechtsen
Komt door het kut systeem in Nederland, moet je coalitie vormen en dus is het bijna altijd symbool politiek of van die net niet beslissingen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien, tijdens Rutte I zijn er weinig moeilijke beslissingen genomen.
Kon zichzelf goed verkopen, praatte makkelijk en had een sympathieke uitstraling, dat wel.
twee eeuwen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Politiek bedrijven vanuit een boek dat meer dan 2 eeuwen terug geschreven is
Een gedateerd sprookjesboekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Politiek bedrijven vanuit een boek dat meer dan 2 eeuwen terug geschreven is
VVD is rechtserquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
Oh jee, ik schop nu tegen de benen van de Rooie rakkers en van de Conservatieve rechtsen
quote:
Valt wel mee, rechts van het midden.quote:
En de coalitie zuigt gewoon. Allemaal van die middenwegen, nooit de knopen doorhakken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:38 schreef ValHallen het volgende:
Dit kabinet heeft gewoon de pech dat ze moeten regeren tijdens recessie, dat zijn standaard de meest impopulaire kabinetten.
Wat is jouw punt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
CDA is conservatiever. Wat is je punt?
ze moeten zich nou net gedragen als koos alberts zonder rolstoelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:38 schreef ValHallen het volgende:
Dit kabinet heeft gewoon de pech dat ze moeten regeren tijdens recessie, dat zijn standaard de meest impopulaire kabinetten.
En te veel partijen. Iedereen wil zijn eigen meuk doordrukken, overal samenwerkingen en shit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En de coalitie zuigt gewoon. Allemaal van die middenwegen, nooit de knopen doorhakken.
D66quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
CDA = aids.
Nu echt naar de stad
Idd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En te veel partijen. Iedereen wil zijn eigen meuk doordrukken, overal samenwerkingen en shit.
Jezusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd.
WW minder, ontslagrecht versoepelen, HRA uitfaseren met als compensatie belastingverlaging en zo kan ik wel doorgaan over dingen die echt MOETEN gebeuren, maar ze stellen alles maar uit.
Dat is ook mijn grootste bezwaar tegen D66 op het moment. Hij overdrijft zijn Europa liefde nogal. Als ergens het woord Europa valt weet hij niet hoe snel hij voor moet zijn.quote:
ik vind hem niet aardig omdat hij bij de bilderbergjes zatquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste bezwaar tegen D66 op het moment. Hij overdrijft zijn Europa liefde nogal. Als ergens het woord Europa valt weet hij niet hoe snel hij voor moet zijn.
Reden dat ik op moment nooit D66 zal stemmen, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste bezwaar tegen D66 op het moment. Hij overdrijft zijn Europa liefde nogal. Als ergens het woord Europa valt weet hij niet hoe snel hij voor moet zijn.
Wat Jezus, dit zijn oplossingen die voor de lange termijn structureel veel gaan opleveren.quote:
Dat heb ik precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Reden dat ik op moment nooit D66 zal stemmen, inderdaad.
En ik ben niet eens tegen de EU, maar d66 dramt er zo in door
Turkije staat op instortenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:45 schreef ValHallen het volgende:
Gelukkig krabbelt grote broer USA weer uit de crisis dus over een jaar zijn we weer rijk en doet iedereen een plas etc etc.
Zolang wij er maar van kunnen profiterenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:45 schreef ValHallen het volgende:
Gelukkig krabbelt grote broer USA weer uit de crisis dus over een jaar zijn we weer rijk en doet iedereen een plas etc etc.
Pechtold moet ook van zijn Wilders obsessie afstappen met zijn puppyogen.quote:
Cijfers die vandaag bekend werden voor volgend jaar waren juist weer slecht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:45 schreef ValHallen het volgende:
Rule 34, muggen porno.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pechtold moet ook van zijn Wilders obsessie afstappen met zijn puppyogen.
Ik heb overigens zojuist op gruwelijke wijze de hersenen van een mug ingeslagen. Zijn lichaamssappen zaten zowel op de muur als mijn hand. Ondanks alles voel ik enkel voldoening na mijn vreselijke daad.
Allemaal de schuld van Kuytquote:
Dit is overigens een melkflesje voor baby'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is overigens een melkflesje voor baby'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
Mensen die de woorden 'next level' gebruiken om aan te tonen dat iets tof is.
(Voorbeeld: 'Dit album is echt next-level)
Zijn achterlijk.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is overigens een melkflesje voor baby'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Dit smaakt naar gravelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
Zijn achterlijk.
Dat heb ik echt nog nooit ergens gelezen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
Zijn achterlijk.
Je hebt Raemon nog wel aangesproken op Twitterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
Zijn achterlijk.
Eens, ook mensen die zulke woorden gebruiken als ze een paar nieuwe animaties hebben zoals bij FIFA.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
Zijn achterlijk.
Kwam het net voor het eerst tegen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit ergens gelezen.
de PvdD neemt met afgrijzen kennis van deze post.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pechtold moet ook van zijn Wilders obsessie afstappen met zijn puppyogen.
Ik heb overigens zojuist op gruwelijke wijze de hersenen van een mug ingeslagen. Zijn lichaamssappen zaten zowel op de muur als mijn hand. Ondanks alles voel ik enkel voldoening na mijn vreselijke daad.
Raemon gebruikte het niet in deze context.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt Raemon nog wel aangesproken op Twitter
Ik deel je mening.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwam het net voor het eerst tegen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raemon gebruikte het niet in deze context.
Ik als groot Raemon-fan weet dat.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Viezerik, met jou wil ik niet meer naar Ajax.
Altijd leuk om musicmeter te lezen, al die mensen die zichzelf vreselijk interessant vindenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwam het net voor het eerst tegen.
[ afbeelding ]
Rustig he. GGMM doelde enkel op de term "The next level" hij is zelf een gedreven gebruiken op de site in kwestie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Altijd leuk om musicmeter te lezen, al die mensen die zichzelf vreselijk interessant vindenGeweldige site.
*gebruikerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig he. GGMM doelde enkel op de term "The next level" hij is zelf een gedreven gebruiken op de site in kwestie.
Ik heb het voornamelijk over de mensen bij rock albums. Vooral klassiekers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig he. GGMM doelde enkel op de term "The next level" hij is zelf een gedreven gebruiken op de site in kwestie.
Het is dat ik moe ben en teveel heb gegeten, anders had ik je nu geslagen. Ik heb Rotterdams bloed in mij hoor!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
*gebruiker
En ik neem mezelf totaal niet serieus, draak.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Die site heeft je privacy overigens wel aangetast.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Salarisplafond bij Ajax slaat ook nergens op.
Jij bent echt next-level dom.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
sukkolquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Mooi zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat had ik zelf gedaan, dat had hier ook gekund.
Kennelijk niet, anders zat je nu met Labyad als zijn verhaal klopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Wat nou, is toch zo, goede spelers mogen ook goed betaald worden, zolang de begroting maar gewoon goed blijft,quote:
Nee, Smoofie, leeuw. Je ziet het op dit gebied allemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou, is toch zo, goede spelers mogen ook goed betaald worden, zolang de begroting maar gewoon goed blijft,
Zo dachten ze bij Ajax een paar jaar terug ja. En toen kwamen er financiële problemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou, is toch zo, goede spelers mogen ook goed betaald worden, zolang de begroting maar gewoon goed blijft,
Denk aan teamverhoudingen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen gaven ze ook meer uit dan dat er binnenkwam door CL begroting.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dachten ze bij Ajax een paar jaar terug ja. En toen kwamen er financiële problemen.
Ik bedoelde dat ik hier ook per ongeluk had kunnen instellen dat m'n e-mail zichtbaar moet zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb geen idee wat je zojuist hebt gezegd. Tevens doet het quotesysteem lastig.
Dus jij wilt weer spelers een salaris van 2 miljoen geven zoals bij Sulejmani?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen gaven ze ook meer uit dan dat er binnenkwam door CL begroting.
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de beste speler meer krijgt dan de rest, is dat slecht dan?
Ik heb geen idee man. Ik moet denk ik maar stoppen met Fok!ken. Straks kan ik niet meer volhouden nooit dronken op FoK! te hebben gezeten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar komt die 'mooi zo' vandaan?
![]()
Ik bedoelde dat ik hier ook per ongeluk had kunnen instellen dat m'n e-mail zichtbaar moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |