Voor Heerenveen nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is het lastig kaarten voor uitwedstrijd?
Die vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je geen italiaanse ijsjes lekker vind hoef je eigenlijk niet meer series genomen te worden
Je krijgt een omwisselbiljet (mail) die moet je omwisselen alleen dan moet je inderdaad je seizoenskaart laten scannen en dan bekijken ze je foto.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dat checken ze net zo als bij ajakkes?
Probeer jij zonder uitregistratie maar eens in het uitvak van Cambuur te komen bij Cambuur - SCH. Of ja alleen tijdens rellen kan het door elkaar komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor Heerenveen niet
(er zijn altijd genoeg kaarten over)
Ik bedoel dat er genoeg kaartjes altijd zijn voor uitwedstrijden van Heerenveenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Probeer jij zonder uitregistratie maar eens in het uitvak van Cambuur te komen bij Cambuur - SCH. Of ja alleen tijdens rellen kan het door elkaar komen
Dat was Tjacka zijn vraag niet volgens mij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er genoeg kaartjes altijd zijn voor uitwedstrijden van Heerenveen
Zijn vraag was vaag, dit kon ook een antwoord zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was Tjacka zijn vraag niet volgens mij.
inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was Tjacka zijn vraag niet volgens mij.
mm thuisvak zal ook wel lastig worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Probeer jij zonder uitregistratie maar eens in het uitvak van Cambuur te komen bij Cambuur - SCH. Of ja alleen tijdens rellen kan het door elkaar komen
Wat wil je weten dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mm thuisvak zal ook wel lastig worden.
SLagveld na afloopquote:
Ja ik denk wel dat we moeten rennen voor ons leven daar in Leeuwardenquote:
Je bent voor Cambuur of Heerenveen dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goede sfeer en ik fap op cambuurs stadion
Doe de training dan, gewoon veel met LT + rechterstick oefenen, je hebt verschillende layups, schots etc. Gewoon timen enzquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kanjer moeilijk dat nba 2k13 mimang
Vooral als Cambuur verliestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat we moeten rennen voor ons leven daar in Leeuwarden. Serieus ik denk dat veel Friezen die mee willen gaan daar toch wel bang voor zijn
maakt mij geen reet uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent voor Cambuur of Heerenveen dan?
Als je veilig thuis wilt komen juich dan voor Cambuur.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maakt mij geen reet uit
gewoon groundhoppen
hoezoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Grappig dat Ajax voor Labyad wou gaan..
gohquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je veilig thuis wilt komen juich dan voor Cambuur.
Cambuur zijn harde kern is enorm groot, kameraad/kennis zit daar bij die harde kern (dat dorpsgenootje van je). Slaat helemaal nergens meer op. En je kan ook alleen maar door die woonwijk dus niet af te schermen voor hooliganquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vooral als Cambuur verliestTegen Roda gingen de klinkers al uit de straten
Ook een keer tegen Ado volgens mij, gingen er stenen door de busramen van de ado supporters
Echt tuig is het
Waar doe je training?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe de training dan, gewoon veel met LT + rechterstick oefenen, je hebt verschillende layups, schots etc. Gewoon timen enz
Jij gelooft de onzin van á bola? Sowieso past die gozer met 2 miljoen niet eens in het salarishuis van Ajax.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Grappig dat Ajax voor Labyad wou gaan..
moet ik hem opstarten, maar staat ergens in de menu´s, dan train je schoten, dribbels etc soort tutorialquote:
Mocro´s bij Ajax, altijd een succesquote:
Overmars heeft het gezegd, alleen wil Labyad niet inleverenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gelooft de onzin van á bola? Sowieso past die gozer met 2 miljoen niet eens in het salarishuis van Ajax.
pesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
moet ik hem opstarten, maar staat ergens in de menu´s, dan train je schoten, dribbels etc soort tutorial
Dat Stadion ligt heel raar jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Cambuur zijn harde kern is enorm groot, kameraad/kennis zit daar bij die harde kern (dat dorpsgenootje van je). Slaat helemaal nergens meer op. En je kan ook alleen maar door die woonwijk dus niet af te schermen voor hooligan![]()
Ik vind het een beetje onoverzichtelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
moet ik hem opstarten, maar staat ergens in de menu´s, dan train je schoten, dribbels etc soort tutorial
Volgens de zaakwaarnemer, niet overmars.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars heeft het gezegd, alleen wil Labyad niet inleveren
inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mocro´s bij Ajax, altijd een succes
[..]
Overmars heeft het gezegd, alleen wil Labyad niet inleveren
Het went wel, het is dat ik geen live heb anders konden we wel een potje doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onoverzichtelijk
Daarom wel leuk dat clubs als Cambuur en Eagles weer terug zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat Stadion ligt heel raar javoor het stadion een grote parkeerplaats en dan aan beide kanten een straat
Ik ken ook behoorlijk wat van Cambuur, gaan ook regelmatige met uitwedstrijden mee, zelfs naar Maastricht
Eagles met Zwolle, gaat ook gedonder opleverenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom wel leuk dat clubs als Cambuur en Eagles weer terug zijn.
HOESENquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het went wel, het is dat ik geen live heb anders konden we wel een potje doen
Dat zeg je nu al 2 of 3x in 2 topics, ik moet het nog maar zien gebeurenquote:
Het zou beter zijn voor iedereen. Het leeft veel minder dan in Deventer & Leeuwarden. Ze werken met een teringklein budget, in de VI zei de technisch directeur Janus van Gelder dat het ook beter zou zijn om een jaartje in de top van de JL te voetballen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zeg je nu al 2 of 3x in 2 topics, ik moet het nog maar zien gebeuren
en alles wat hmf en de vi zegt is waarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou beter zijn voor iedereen. Het leeft veel minder dan in Deventer & Leeuwarden. Ze werken met een teringklein budget, in de VI zei de technisch directeur Janus van Gelder dat het ook beter zou zijn om een jaartje in de top van de JL te voetballen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en alles wat hmf en de vi zegt is waar
Maar RKC is tofquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou beter zijn voor iedereen. Het leeft veel minder dan in Deventer & Leeuwarden. Ze werken met een teringklein budget, in de VI zei de technisch directeur Janus van Gelder dat het ook beter zou zijn om een jaartje in de top van de JL te voetballen.
Ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zeg je nu al 2 of 3x in 2 topics, ik moet het nog maar zien gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |