Dan moet PSV nieuwe verdedigers en een nieuw middenveld halen, dat zal een dure grap worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Als Strootman weggaat heeft PSV wel een probleem ja.
Ik denk dat het wel goed met hem komt, ik heb al een paar keer een interview met hem gezien waarin hij zelf ook kritisch is op zijn eigen gedrag en spel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat het goed is voor Strootman dat van Bommel weg is. Hij imiteert hem teveel en dat komt zijn spel niet ten goede.
Uiteraard, prima voetballer die zich op het moment teveel laat leiden door zijn geschreeuw en gewijs.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed met hem komt, ik heb al een paar keer een interview met hem gezien waarin hij zelf ook kritisch is op zijn eigen gedrag en spel.
Houd ons op de hoogte, gr gr.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh, ik ga naar Nijmegen. Daarna dan maar The Rock.
Ik moet jullie helaas in spanning houden met mijn mening over de film.
gr
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
gr
Pfffff, ik dacht dat je al aan het kijken was, nu moet ik weer laat opblijven tot je verslag, zonder dat doe ik toch geen oog dicht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
gr
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hey
Mensen die mij op Facebook hebben weten dat mijn stage nu afgerond is, dus voor de anderen mensen hier: IK HEB VAKANTIE
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hey
Mensen die mij op Facebook hebben weten dat mijn stage nu afgerond is, dus voor de anderen mensen hier: IK HEB VAKANTIE
Gefeliciteerd. Ik moet nog 2 wekenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hey
Weet wel dat ik nu heel veel ga posten op FOK!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Mooi man, nu worden het weer posts zoals:
17:35Hoi, ik kom net uit bed.
Dat zijn prima tijden voor een vakantie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet wel dat ik nu heel veel ga posten op FOK!
Mijn ritme wil ik nu zo wel een beetje houden. 02.30 slapen 10.30 opstaan ofzo.
Foppe is weg hoorde ik.quote:
quote:
Daardoor nu wel een week eerder zomervakantie en ik was sowieso vrij op Koninginnedag dus moest toen 4 dagen.quote:
Lekker.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb net een cornetto door mijn bek gekiept.
verlengd*. Eerste dag wel gelijk AZ thuis, en 3 weken later ajax thuis. Je zit gebakken rensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb mijn seizoenskaart verlengt mocht je dat enigszins interesseren.
?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Tjacka het volgende:
RENSIE OUWE RUKKER
ik ben dit weekend een autist
Succes met je autistenproject voor dit weekend.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Tjacka het volgende:
RENSIE OUWE RUKKER
ik ben dit weekend een autist
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker.
Maar ik heb meer trek in een softijsje met chocoladesaus
Ik weet niet of ik er dan wel ben, misschien ben ik dan wel op vakantie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verlengd*. Eerste dag wel gelijk AZ thuis, en 3 weken later ajax thuis. Je zit gebakken rens
Dat zou wel klote zijn, of niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er dan wel ben, misschien ben ik dan wel op vakantie.
en morgen ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja heb geen vrienden zit nu maar voor de pc
Als ik topduels mis wel ja, AZ maakt niet veel uit Ajax daarintegen wel.quote:
http://bin617-02.website-(...)zoen%202013-2014.pdfquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ik topduels mis wel ja, AZ maakt niet veel uit Ajax daarintegen wel.
Dit jaar Cambuur, Groningen, Zwolle en Eagles uitwedstrijden meepakkenWeet je ook wanneer de eerste Friese derby is?
is het lastig kaarten voor uitwedstrijd?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ik topduels mis wel ja, AZ maakt niet veel uit Ajax daarintegen wel.
Dit jaar Cambuur, Groningen, Zwolle en Eagles uitwedstrijden meepakkenWeet je ook wanneer de eerste Friese derby is?
als je geen italiaanse ijsjes lekker vind hoef je eigenlijk niet meer series genomen te wordenquote:
Ik heb een uitregistratie bij SC Heerenveen, anders is het onmogelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is het lastig kaarten voor uitwedstrijd?
en dat checken ze net zo als bij ajakkes?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een uitregistratie bij SC Heerenveen, anders is het onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |