Voor Heerenveen nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is het lastig kaarten voor uitwedstrijd?
Die vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je geen italiaanse ijsjes lekker vind hoef je eigenlijk niet meer series genomen te worden
Je krijgt een omwisselbiljet (mail) die moet je omwisselen alleen dan moet je inderdaad je seizoenskaart laten scannen en dan bekijken ze je foto.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dat checken ze net zo als bij ajakkes?
Probeer jij zonder uitregistratie maar eens in het uitvak van Cambuur te komen bij Cambuur - SCH. Of ja alleen tijdens rellen kan het door elkaar komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor Heerenveen niet
(er zijn altijd genoeg kaarten over)
Ik bedoel dat er genoeg kaartjes altijd zijn voor uitwedstrijden van Heerenveenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Probeer jij zonder uitregistratie maar eens in het uitvak van Cambuur te komen bij Cambuur - SCH. Of ja alleen tijdens rellen kan het door elkaar komen
Dat was Tjacka zijn vraag niet volgens mij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er genoeg kaartjes altijd zijn voor uitwedstrijden van Heerenveen
Zijn vraag was vaag, dit kon ook een antwoord zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was Tjacka zijn vraag niet volgens mij.
inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was Tjacka zijn vraag niet volgens mij.
mm thuisvak zal ook wel lastig worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Probeer jij zonder uitregistratie maar eens in het uitvak van Cambuur te komen bij Cambuur - SCH. Of ja alleen tijdens rellen kan het door elkaar komen
Wat wil je weten dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mm thuisvak zal ook wel lastig worden.
SLagveld na afloopquote:
Ja ik denk wel dat we moeten rennen voor ons leven daar in Leeuwardenquote:
Je bent voor Cambuur of Heerenveen dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goede sfeer en ik fap op cambuurs stadion
Doe de training dan, gewoon veel met LT + rechterstick oefenen, je hebt verschillende layups, schots etc. Gewoon timen enzquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kanjer moeilijk dat nba 2k13 mimang
Vooral als Cambuur verliestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat we moeten rennen voor ons leven daar in Leeuwarden. Serieus ik denk dat veel Friezen die mee willen gaan daar toch wel bang voor zijn
maakt mij geen reet uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent voor Cambuur of Heerenveen dan?
Als je veilig thuis wilt komen juich dan voor Cambuur.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maakt mij geen reet uit
gewoon groundhoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |