Terechte klacht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
Mensen die de woorden 'next level' gebruiken om aan te tonen dat iets tof is.
(Voorbeeld: 'Dit album is echt next-level)
Zijn achterlijk.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is overigens een melkflesje voor baby'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Dit smaakt naar gravelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
Zijn achterlijk.
Dat heb ik echt nog nooit ergens gelezen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
Zijn achterlijk.
Je hebt Raemon nog wel aangesproken op Twitterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
Zijn achterlijk.
Eens, ook mensen die zulke woorden gebruiken als ze een paar nieuwe animaties hebben zoals bij FIFA.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
Zijn achterlijk.
Kwam het net voor het eerst tegen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit ergens gelezen.
de PvdD neemt met afgrijzen kennis van deze post.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pechtold moet ook van zijn Wilders obsessie afstappen met zijn puppyogen.
Ik heb overigens zojuist op gruwelijke wijze de hersenen van een mug ingeslagen. Zijn lichaamssappen zaten zowel op de muur als mijn hand. Ondanks alles voel ik enkel voldoening na mijn vreselijke daad.
Raemon gebruikte het niet in deze context.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt Raemon nog wel aangesproken op Twitter
Ik deel je mening.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwam het net voor het eerst tegen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raemon gebruikte het niet in deze context.
Ik als groot Raemon-fan weet dat.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Viezerik, met jou wil ik niet meer naar Ajax.
Altijd leuk om musicmeter te lezen, al die mensen die zichzelf vreselijk interessant vindenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwam het net voor het eerst tegen.
[ afbeelding ]
Rustig he. GGMM doelde enkel op de term "The next level" hij is zelf een gedreven gebruiken op de site in kwestie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Altijd leuk om musicmeter te lezen, al die mensen die zichzelf vreselijk interessant vindenGeweldige site.
*gebruikerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig he. GGMM doelde enkel op de term "The next level" hij is zelf een gedreven gebruiken op de site in kwestie.
Ik heb het voornamelijk over de mensen bij rock albums. Vooral klassiekers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig he. GGMM doelde enkel op de term "The next level" hij is zelf een gedreven gebruiken op de site in kwestie.
Het is dat ik moe ben en teveel heb gegeten, anders had ik je nu geslagen. Ik heb Rotterdams bloed in mij hoor!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
*gebruiker
En ik neem mezelf totaal niet serieus, draak.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Die site heeft je privacy overigens wel aangetast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |