Joop scout op het niveau Jozefzoonquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Als ik Munsterman was, zou ik een poging wagen om Assaidi te halen, die is toch niks meer waard in Liverpool
RKC of Roda JC er uit, niemand via de play offs degraderen en sparta terugkeer. Teken ik wel voor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
De enige die ik eigenlijk in de eredivisie vind horen is Sparta, al die andere clubs maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Opbokken met die pauperclubquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
De enige die ik eigenlijk in de eredivisie vind horen is Sparta, al die andere clubs maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
mwa rkc was ooit een stabiele middenmoter toen ze degradeerde keek ik er van opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC zal nooit een stabiele club kunnen worden, GAE, Cambuur en zelfs Den Bosch zouden meer doorgroeimogelijkheden hebben.
Ook las ik: ''het zou beter zijn om willem II en rkc te laten fuseren''.
rkc kan neit zonder mandemakersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:19 schreef Tjacka het volgende:
met een beetje hulp van die man van die keukens
vind jij van wel dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutte. De financiële problemen van Nederland komen niet door zijn beleid. Rot toch op man
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutte. De financiële problemen van Nederland komen niet door zijn beleid. Rot toch op man
![]()
Komt door de Rabobank natuurlijkquote:
gohquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
Tevens komen de problemen door de jaren negentig.
het is de schuld van het neoliberalisme!@@!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
Tevens komen de problemen door de jaren negentig.
Inzicht hieroquote:
Hij bezuinigt Nederland kapot. Nederland moet je als economie een injectie in de arm geven door zoals Bush een aantal jaren geleden deed, de Nederlander ene budget van 2000 euro geven en dat het binnen een bepaalde tijd kapot moet. De zooi daar heeft het constant over de negatieve aspecten en ziet geen doorgroeimogelijkheden, speelt in op de Nederlander en heeft geen vertrouwen in de economie. Meer sparen, meer werkelozen, meer mensen naar de voedselbank.quote:
Het komt niet door Rutte en zijn troep. Zij moeten het oplossen maar doen dit helaas niet. ENkel een beetje schuiven doen ze. Ze verleggen het probleem.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij bezuinigt Nederland kapot. Nederland moet je als economie een injectie in de arm geven door zoals Bush een aantal jaren geleden deed, de Nederlander ene budget van 2000 euro geven en dat het binnen een bepaalde tijd kapot moet. De zooi daar heeft het constant over de negatieve aspecten en ziet geen doorgroeimogelijkheden, speelt in op de Nederlander en heeft geen vertrouwen in de economie. Meer sparen, meer werkelozen, meer mensen naar de voedselbank.
Ja en Bush heeft het goed gedaan wil je zeggen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij bezuinigt Nederland kapot. Nederland moet je als economie een injectie in de arm geven door zoals Bush een aantal jaren geleden deed, de Nederlander ene budget van 2000 euro geven en dat het binnen een bepaalde tijd kapot moet. De zooi daar heeft het constant over de negatieve aspecten en ziet geen doorgroeimogelijkheden, speelt in op de Nederlander en heeft geen vertrouwen in de economie. Meer sparen, meer werkelozen, meer mensen naar de voedselbank.
Mensen gaan dus minder consumeren en dat drijft prijzen nog verder omhoog, belasting en andere heffingen gaan weer meer stijgen etc. etc. vicieuze cirkel.quote:
Dat is toch beleid van de VVD? Komt door het beleid van Rutte.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het komt niet door Rutte en zijn troep. Zij moeten het oplossen maar doen dit helaas niet. ENkel een beetje schuiven doen ze. Ze verleggen het probleem.
hier haakte ik afquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe wil jij de economie weer stimuleren dan? Hoe moet er weer vertrouwen komen zodat de Nederlanders meer uit gaan geven?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja en Bush heeft het goed gedaan wil je zeggen?
Obama is z'n hele eerste ambtstermijn bezig geweest zijn zooi op te ruimen.
Politici verbreken altijd hun beloften. Degene die het beste en hardste kan liegen die is aan de macht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toch beleid van de VVD? Komt door het beleid van Rutte.
Tevens verbreken ze de belofte: ''Niet doorschuiven, maar aanpakken''.
Op een gegeven moment moet je dat wel afremmen, voor je een overspanning krijgt. Inflatie dus omhoog gooienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
In de jaren 90 waren ze daar ook zo fan van, geld in de economie blijven pompen.
VVD en PvdA hebben toch wel absurd veel beloftes gebroken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Politici verbreken altijd hun beloften. Degene die het beste en hardste kan liegen die is aan de macht.
Dat punt is - net als spijt - alleen altijd te laat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je dat wel afremmen, voor je een overspanning krijgt. Inflatie dus omhoog gooien
dat is politiekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVD en PvdA hebben toch wel absurd veel beloftes gebroken.
Op de verkeerde manier. Mensen mochten maar blijven lenen, veel meer lenen dan dat ze konden betalen. Volgens mij zijn zelfs grote delen van schulden kwijtgescholden en dat levert weer problemen op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
In de jaren 90 waren ze daar ook zo fan van, geld in de economie blijven pompen.
In de jaren 90 waren er economen die dachten dat we nooit meer in een recessie zouden komen, het kon niet op. Vandaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
Op de verkeerde manier. Mensen mochten maar blijven lenen, veel meer lenen dan dat ze konden betalen. Volgens mij zijn zelfs grote delen van schulden kwijtgescholden en dat levert weer problemen op.
Noem mij eens een partij die wel inzicht heeft op dat punt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel bewezen dat er bij de VVD totaal geen inzicht is in de economie.
Jan Kees de Jager (CDA)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem mij eens een partij die wel inzicht heeft op dat punt?
50+quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem mij eens een partij die wel inzicht heeft op dat punt?
Heb ooit eens gelezen dat economische voorspoed altijd wordt voorgegaan door een baanbrekende uitvinding. En dat is een bepaalde cyclus en volgens bepaalde berekeningen staan we weer vlak voor zo'n baanbrekende uitvinding. Ofzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Uiteindelijk zal de economie weer op de been worden geholpen door iets wat totaal buiten de politieke macht ligt, zoals altijd.
Beste wat er te bieden valt op het vlak van economen in de politiek.quote:
Beter dan VVD en PVDAquote:
Ja, zoals de ICT boom eind jaren 80 begin jaren 90.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef ValHallen het volgende:
Heb ooit eens gelezen dat economische voorspoed altijd wordt voorgegaan door een baanbrekende uitvinding. En dat is een bepaalde cyclus en volgens bepaalde berekeningen staan we weer vlak voor zo'n baanbrekende uitvinding. Ofzo.
Weijers, maja, die zit al bij Ajax.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |