Joop scout op het niveau Jozefzoonquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Als ik Munsterman was, zou ik een poging wagen om Assaidi te halen, die is toch niks meer waard in Liverpool
RKC of Roda JC er uit, niemand via de play offs degraderen en sparta terugkeer. Teken ik wel voor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
De enige die ik eigenlijk in de eredivisie vind horen is Sparta, al die andere clubs maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Opbokken met die pauperclubquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
De enige die ik eigenlijk in de eredivisie vind horen is Sparta, al die andere clubs maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
mwa rkc was ooit een stabiele middenmoter toen ze degradeerde keek ik er van opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC zal nooit een stabiele club kunnen worden, GAE, Cambuur en zelfs Den Bosch zouden meer doorgroeimogelijkheden hebben.
Ook las ik: ''het zou beter zijn om willem II en rkc te laten fuseren''.
rkc kan neit zonder mandemakersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:19 schreef Tjacka het volgende:
met een beetje hulp van die man van die keukens
vind jij van wel dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutte. De financiële problemen van Nederland komen niet door zijn beleid. Rot toch op man
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutte. De financiële problemen van Nederland komen niet door zijn beleid. Rot toch op man
![]()
Komt door de Rabobank natuurlijkquote:
gohquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
Tevens komen de problemen door de jaren negentig.
het is de schuld van het neoliberalisme!@@!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
Tevens komen de problemen door de jaren negentig.
Inzicht hieroquote:
Hij bezuinigt Nederland kapot. Nederland moet je als economie een injectie in de arm geven door zoals Bush een aantal jaren geleden deed, de Nederlander ene budget van 2000 euro geven en dat het binnen een bepaalde tijd kapot moet. De zooi daar heeft het constant over de negatieve aspecten en ziet geen doorgroeimogelijkheden, speelt in op de Nederlander en heeft geen vertrouwen in de economie. Meer sparen, meer werkelozen, meer mensen naar de voedselbank.quote:
Het komt niet door Rutte en zijn troep. Zij moeten het oplossen maar doen dit helaas niet. ENkel een beetje schuiven doen ze. Ze verleggen het probleem.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij bezuinigt Nederland kapot. Nederland moet je als economie een injectie in de arm geven door zoals Bush een aantal jaren geleden deed, de Nederlander ene budget van 2000 euro geven en dat het binnen een bepaalde tijd kapot moet. De zooi daar heeft het constant over de negatieve aspecten en ziet geen doorgroeimogelijkheden, speelt in op de Nederlander en heeft geen vertrouwen in de economie. Meer sparen, meer werkelozen, meer mensen naar de voedselbank.
Ja en Bush heeft het goed gedaan wil je zeggen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij bezuinigt Nederland kapot. Nederland moet je als economie een injectie in de arm geven door zoals Bush een aantal jaren geleden deed, de Nederlander ene budget van 2000 euro geven en dat het binnen een bepaalde tijd kapot moet. De zooi daar heeft het constant over de negatieve aspecten en ziet geen doorgroeimogelijkheden, speelt in op de Nederlander en heeft geen vertrouwen in de economie. Meer sparen, meer werkelozen, meer mensen naar de voedselbank.
Mensen gaan dus minder consumeren en dat drijft prijzen nog verder omhoog, belasting en andere heffingen gaan weer meer stijgen etc. etc. vicieuze cirkel.quote:
Dat is toch beleid van de VVD? Komt door het beleid van Rutte.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het komt niet door Rutte en zijn troep. Zij moeten het oplossen maar doen dit helaas niet. ENkel een beetje schuiven doen ze. Ze verleggen het probleem.
hier haakte ik afquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |