quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Salarisplafond bij Ajax slaat ook nergens op.
Jij bent echt next-level dom.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
sukkolquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Mooi zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat had ik zelf gedaan, dat had hier ook gekund.
Kennelijk niet, anders zat je nu met Labyad als zijn verhaal klopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Wat nou, is toch zo, goede spelers mogen ook goed betaald worden, zolang de begroting maar gewoon goed blijft,quote:
Nee, Smoofie, leeuw. Je ziet het op dit gebied allemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou, is toch zo, goede spelers mogen ook goed betaald worden, zolang de begroting maar gewoon goed blijft,
Zo dachten ze bij Ajax een paar jaar terug ja. En toen kwamen er financiële problemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou, is toch zo, goede spelers mogen ook goed betaald worden, zolang de begroting maar gewoon goed blijft,
Denk aan teamverhoudingen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen gaven ze ook meer uit dan dat er binnenkwam door CL begroting.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dachten ze bij Ajax een paar jaar terug ja. En toen kwamen er financiële problemen.
Ik bedoelde dat ik hier ook per ongeluk had kunnen instellen dat m'n e-mail zichtbaar moet zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb geen idee wat je zojuist hebt gezegd. Tevens doet het quotesysteem lastig.
Dus jij wilt weer spelers een salaris van 2 miljoen geven zoals bij Sulejmani?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen gaven ze ook meer uit dan dat er binnenkwam door CL begroting.
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de beste speler meer krijgt dan de rest, is dat slecht dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |