Vroeger altijd discozwemmenquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Werk.
[..]
Het scheelde niet veel. Heb gelukkig niemand aangeraakt daar.
Vertel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel. Heb gelukkig niemand aangeraakt daar.
In Rotterdam ruikt het vast veel beterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Amsterdammer zijn vies.
En het stonk daar, gadverdamme.
Voor iedereen heeft stank een andere definitiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Rotterdam ruikt het vast veel beter
Bedankt, voor deze leerzame post.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor iedereen heeft stank een andere definitie
Ik help graag de mensheid een handjequote:
De vagina van 442 zn moeder stink ook, maar dat komt omdat ze bier drink.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor iedereen heeft stank een andere definitie
En, anne frank gevonden ?quote:
Ja. Vroeger als kind één van m'n lievelingsfilm, tegenwoordig nog steeds een prima filmpje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
The Rock (1996) - IMDb
Zo maar opzetten. Iemand gezien?
Topfilm vond ik,quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
The Rock (1996) - IMDb
Aangezien wij samen zo'n goede smaak hebben neem ik jouw mening als waarheidquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Vroeger als kind één van m'n lievelingsfilm, tegenwoordig nog steeds een prima filmpje.
quote:
Strootman is overschat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aangezien wij samen zo'n goede smaak hebben neem ik jouw mening als waarheid
Vroegâh idd in de bios gezien, en net wat GGMM zegt: nog steeds een bazenfilmquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
The Rock (1996) - IMDb
Gaat de Stroot nog weg deze zomer denk je?quote:
Denk nog een jaartje in het prachtige Eindhoven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gaat de Stroot nog weg deze zomer denk je?
Ik denk 50/50 als er een mooie club komt gaat hij denk ik wel, maar i.v.m. het WK blijft hij anders liever een jaartje denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk nog een jaartje in het prachtige Eindhoven.
Gaat ook alleen weg voor de hoofdprijs. Belangrijkste speler. Vooral zonder van Bommel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk 50/50 als er een mooie club komt gaat hij denk ik wel, maar i.v.m. het WK blijft hij anders liever een jaartje denk ik.
Een groot probleem ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Als Strootman weggaat heeft PSV wel een probleem ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |