Mwa, ik kijk liever ijshockey.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:59 schreef Insomnia_ het volgende:
zit hier rugby te kijken op youtube
blijft zieke sport
denk een van leukste sporten om te doen die er is
ook nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ik kijk liever ijshockey.
Zie editquote:
beetje beuken beetje vechtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tenzij je dat eckte Welshe geweld op het veld bedoelt, da's wel bruut ja
"Bescherming is voor pussies"quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben er vandoor.
Trusten alvast lads
Je merkt het voor zover ik geproefd heb eigenlijk alleen bij brood en bami (de laatste is gemaakt van rijst, smaakt heel... nouja, nergens naarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg goed geïnformeerd maar zit bijna overal gluten in en proeft het anders als het er niet in zit?
Omgquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig heb je glutenvrije spaghetti, macaroni en lasagnebladen, want pasta zou ik niet willen missen
Absurd random feit: de appie heijn plakte "Glutenvrij!"-stickers op appels en peren enzo, terwijl die shit altijd glutenvrij is. Zorgde voor heel wat commotie in de winkels omdat mensen vreesden dat appels zonder sticker wel gluten bevatten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:12 schreef RensAjacied het volgende:
Thanks voor je reactie Drizzt!
Ik ga nu wel pitten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig heb je glutenvrije spaghetti, macaroni en lasagnebladen, want pasta zou ik niet willen missen
Absurd random feit: de appie heijn plakte "Glutenvrij!"-stickers op appels en peren enzo, terwijl die shit altijd glutenvrij is. Zorgde voor heel wat commotie in de winkels omdat mensen vreesden dat appels zonder sticker wel gluten bevatten
Ga je nog die ramen proberen in Amsterdam? (als je het zo leest kan je het ook anders opvatten)quote:
Ik kan me ook geen andere manier bedenken om hem op te vatten eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga je nog die ramen proberen in Amsterdam? (als je het zo leest kan je het ook anders opvatten)
Ik hoop t wel ja. Zo op weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga je nog die ramen proberen in Amsterdam? (als je het zo leest kan je het ook anders opvatten)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan me ook geen andere manier bedenken om hem op te vatten eigenlijk
Tevens, schraal weer
Aaahh had ik kunnen wetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ging om de onderste
Wat naar zeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Want als ik nu een wedstrijd start gaat het spel de meest recente opstellingen downloaden, zonder de spelers die ik getransfereerd heb.
Godverdomme veel moeite godverdomme. Ik wil vanavond wel kunnen bazen met Armenteros natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:13 schreef Typisch het volgende:
Zet je internet even uit Sjaak.Enige oplossing die ik zo kan bedenken. Al zul je wel gewoon iets verkeerd doen.
Pelle is echt kanjer goed met de winter update.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Godverdomme veel moeite godverdomme. Ik wil vanavond wel kunnen bazen met Armenteros natuurlijk.
Boetius en Vilhena ook. Immersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pelle is echt kanjer goed met de winter update.
Waarom maar klein beetje? Is toch gewoon waardeloos joh. Je krijgt er 88x reclame doorheen en Gerard Joling vliegt door je scherm.quote:
Omdat ik films die ik op tv kijk toch allemaal al heb gezien en dus vaak ook niet serieus oplet maar het op de achtergrond aan zet.. Dus dan stoor ik me niet zo aan reclames en dat soort toelie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maar klein beetje? Is toch gewoon waardeloos joh. Je krijgt er 88x reclame doorheen en Gerard Joling vliegt door je scherm.
0-2quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:51 schreef FL_Freak het volgende:
Geo wat denk jij vanavond? Ik denk een nipte 1-2
Aha. Dan zet ik wel muziek aan op de achtergrond.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik films die ik op tv kijk toch allemaal al heb gezien en dus vaak ook niet serieus oplet maar het op de achtergrond aan zet.. Dus dan stoor ik me niet zo aan reclames en dat soort toelie.
0-3quote:
Dat had ik eerst ingedachte maar het is na europees voetbal.. ze hebben met krachten gesmeten in die wedstrijd, kunstgras.. dus 0-2 kies ikquote:
Heracles uit was altijd wel een lastig potje. Weet niet goed hoe ik ze nu moet inschatten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ingedachte maar het is na europees voetbal.. ze hebben met krachten gesmeten in die wedstrijd, kunstgras.. dus 0-2 kies ik
Mmm daar zit wel wat in, kunstgras is ook altijd erg kut. Maar ze scoren wel makkelijk, daarom ben ik toch maar voor de 3 doelpunten gegaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ingedachte maar het is na europees voetbal.. ze hebben met krachten gesmeten in die wedstrijd, kunstgras.. dus 0-2 kies ik
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mmm daar zit wel wat in, kunstgras is ook altijd erg kut. Maar ze scoren wel makkelijk, daarom ben ik toch maar voor de 3 doelpunten gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |