quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over half uurtje nog even wat rijden om wat mensen te taxi'en
zuupnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Waar gingen die mensen heen?
Nachtbrakertjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nog wakker. Heb net ff stevig Morrowind zitten spelen en kijk nu Band of Brothers
Wat mis je er aan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb al bijna 2 weken niet gedronken en het bevalt eigenlijk totaal niet.
Ik heb 3 jaar geleden voor de eerste en laatste keer alcohol gedronken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb al bijna 2 weken niet gedronken en het bevalt eigenlijk totaal niet.
Weekend, weetzellufquote:
dat eerste en niet verslaafd maar af en toe moet je gewoon even pauze nemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Geen geld of verslaafd aan drank ofzo?
Geen die-hard uitgaander?quote:
Ik neem al jaren een pauze.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat eerste en niet verslaafd maar af en toe moet je gewoon even pauze nemen
Hm, geen last vanquote:
Laatste jaren niet meer.quote:
Oh, ik ook wel. Maar kan niet echt zeggen dat ik het als positief ervaar zoals sommige zeggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, geen last vanKan makkelijk paar maanden zonder
How come?quote:
Nee, ik ga nooit meer alcohol drinken heb ik me voorgenomen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had je nog wel intenties om te gaan drinken dan
Dan is het ook geen pauze.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ik ga nooit meer alcohol drinken heb ik me voorgenomen.
Biertje kan ik inderdaad wel waarderen met lekker weer of tijdens het eten. Maar sterke drank geef ik echt niks om.quote:
Niet te zuipen allemaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat goede gevoel bij een goed glas wijn bij het eten
Dat goede gevoel bij een glas whisky tijdens een film
Dat goede gevoel bij een halve liter bier in het zonnetje
Nee, ik mis het wel.
Dankzij een ziekte genaamd neurologische coeliakiequote:
Wijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat goede gevoel bij een goed glas wijn bij het eten
Dat goede gevoel bij een glas whisky tijdens een film
Dat goede gevoel bij een halve liter bier in het zonnetje
Nee, ik mis het wel.
Wat voor brood eet jij eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dankzij een ziekte genaamd neurologische coeliakieKan geen lawaai, drukte en dingen meer aan.
Klinkt wel fucked upquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dankzij een ziekte genaamd neurologische coeliakieKan geen lawaai, drukte en dingen meer aan.
Meestal brood van Schär, soms bak ik het zelf. Best te nassenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voor brood eet jij eigenlijk
ik nam laatst perongeluk speltbrood mee van de supermarkt.. dat is best smerig
Is het ookquote:
maar moet je dan voor de rest van je leven glutenvrij blijven eten of niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meestal brood van Schär, soms bak ik het zelf. Best te nassenBen de smaak van gewoon brood al compleet vergeten...
[..]
Is het ook
rustig rustigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje moe... zo maar slapen denk ik. Jij?
Je bent in Engeland toch? Daar is het een uurtje vroeger maar toch aardig laat man, waarom ben jij nog op?quote:
standaard, nog niet echt moe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent in Engeland toch? Daar is het een uurtje vroeger maar toch aardig laat man, waarom ben jij nog op?
Naar Heerenveen tegen Ajax geweest en toen eigenlijk beetje FOK!en, televisie kijken en shit. Niet veel bijzonders maar dit is ook mijn standaard ritme ga dat wel een beetje aanpassen voor het komend schooljaar (maar of dat doel ook realistisch isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
standaard, nog niet echt moe.
zo nog even taxi spelen, daarna slapen i guess
jij?
Yup. Is niet heel erg, behalve dat ik niet zomaar even uit eten kan gaan of terrasje kan pakken voor bier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar moet je dan voor de rest van je leven glutenvrij blijven eten of niet?
Ik ben niet heel erg goed geïnformeerd maar zit bijna overal gluten in en proeft het anders als het er niet in zit?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup. Is niet heel erg, behalve dat ik niet zomaar even uit eten kan gaan of terrasje kan pakken voor bier.
da's wel jammer dan jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup. Is niet heel erg, behalve dat ik niet zomaar even uit eten kan gaan of terrasje kan pakken voor bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |