quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over half uurtje nog even wat rijden om wat mensen te taxi'en
zuupnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Waar gingen die mensen heen?
Nachtbrakertjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nog wakker. Heb net ff stevig Morrowind zitten spelen en kijk nu Band of Brothers
Wat mis je er aan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb al bijna 2 weken niet gedronken en het bevalt eigenlijk totaal niet.
Ik heb 3 jaar geleden voor de eerste en laatste keer alcohol gedronken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb al bijna 2 weken niet gedronken en het bevalt eigenlijk totaal niet.
Weekend, weetzellufquote:
dat eerste en niet verslaafd maar af en toe moet je gewoon even pauze nemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Geen geld of verslaafd aan drank ofzo?
Geen die-hard uitgaander?quote:
Ik neem al jaren een pauze.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat eerste en niet verslaafd maar af en toe moet je gewoon even pauze nemen
Hm, geen last vanquote:
Laatste jaren niet meer.quote:
Oh, ik ook wel. Maar kan niet echt zeggen dat ik het als positief ervaar zoals sommige zeggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, geen last vanKan makkelijk paar maanden zonder
How come?quote:
Nee, ik ga nooit meer alcohol drinken heb ik me voorgenomen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had je nog wel intenties om te gaan drinken dan
Dan is het ook geen pauze.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ik ga nooit meer alcohol drinken heb ik me voorgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |