Mwa, ik kijk liever ijshockey.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:59 schreef Insomnia_ het volgende:
zit hier rugby te kijken op youtube
blijft zieke sport
denk een van leukste sporten om te doen die er is
ook nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ik kijk liever ijshockey.
Zie editquote:
beetje beuken beetje vechtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tenzij je dat eckte Welshe geweld op het veld bedoelt, da's wel bruut ja
"Bescherming is voor pussies"quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben er vandoor.
Trusten alvast lads
Je merkt het voor zover ik geproefd heb eigenlijk alleen bij brood en bami (de laatste is gemaakt van rijst, smaakt heel... nouja, nergens naarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg goed geïnformeerd maar zit bijna overal gluten in en proeft het anders als het er niet in zit?
Omgquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig heb je glutenvrije spaghetti, macaroni en lasagnebladen, want pasta zou ik niet willen missen
Absurd random feit: de appie heijn plakte "Glutenvrij!"-stickers op appels en peren enzo, terwijl die shit altijd glutenvrij is. Zorgde voor heel wat commotie in de winkels omdat mensen vreesden dat appels zonder sticker wel gluten bevatten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:12 schreef RensAjacied het volgende:
Thanks voor je reactie Drizzt!
Ik ga nu wel pitten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig heb je glutenvrije spaghetti, macaroni en lasagnebladen, want pasta zou ik niet willen missen
Absurd random feit: de appie heijn plakte "Glutenvrij!"-stickers op appels en peren enzo, terwijl die shit altijd glutenvrij is. Zorgde voor heel wat commotie in de winkels omdat mensen vreesden dat appels zonder sticker wel gluten bevatten
Ga je nog die ramen proberen in Amsterdam? (als je het zo leest kan je het ook anders opvatten)quote:
Ik kan me ook geen andere manier bedenken om hem op te vatten eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga je nog die ramen proberen in Amsterdam? (als je het zo leest kan je het ook anders opvatten)
Ik hoop t wel ja. Zo op weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga je nog die ramen proberen in Amsterdam? (als je het zo leest kan je het ook anders opvatten)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan me ook geen andere manier bedenken om hem op te vatten eigenlijk
Tevens, schraal weer
Aaahh had ik kunnen wetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ging om de onderste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |