FMquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tuurlijk, als NEC - RKC geen hol aan is ga ik wat anders doen tot Heracles - PSV begint
Ik heb alleen de stand in beeld.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hey Duitser, ik hoopte nog dat je niet online zou zijn en de Derksen-toto zou missen
Met ouders. Heeft ook niet zin om de hele dag buiten te zijn. Gisteren ook op een brak streampje Ajax gekeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha. Ben je alleen met je ouders op stap? Of met hele familie ?
Mquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
M
[..]
Met ouders. Heeft ook niet zin om de hele dag buiten te zijn. Gisteren ook op een brak streampje Ajax gekeken.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
M
[..]
Met ouders. Heeft ook niet zin om de hele dag buiten te zijn. Gisteren ook op een brak streampje Ajax gekeken.
Aha. Ach ik kijk elke week Ajax op een stream, en ik kan het prima zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
M
[..]
Ik heb me alleen groen en geel zitten ergeren aan Vermeer en Van Rhijn, ouderwets drama.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat had je beter over kunnen slaan.
jij vond die knuppel goed?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me alleen groen en geel zitten ergeren aan Vermeer en Van Rhijn, ouderwets drama.
Daar kan je Alderweireld, Poulsen, Schöne, Fischer en Bojan aan toevoegen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me alleen groen en geel zitten ergeren aan Vermeer en Van Rhijn, ouderwets drama.
je vergeet siggyquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je Alderweireld, Poulsen, Schöne, Fischer en Bojan aan toevoegen.
De bron van de ellende bij Fischer, Schöne en Bojan blijft Sigthorsson.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je Alderweireld, Poulsen, Schöne, Fischer en Bojan aan toevoegen.
Ik heb Eriksen er ook inquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Finnbogason, Eikrem hebben het goed gedaan voor den manager.
Fischer maar 3 en van Anholt 0.
Weet al wel welke aanpassingen ik ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |