Volgens mij zijn ze daar best chill over het algemeen. Ook heel behulpzaam enzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop altijd de verkeerde mensen tegen het lijf
Ik zou nooit iemand beroven hoor?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soort zoekt soort zeggen ze wel eens
doe ik mn kruisje om de nek dan mogen ze sowiesoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar best chill over het algemeen. Ook heel behulpzaam enzo
Geen idee. Ik ken Amerikanen alleen uit films eigenlijk. Zo direct loop je een figuur als Stifler tegen het lijfquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar best chill over het algemeen. Ook heel behulpzaam enzo
ben je ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, jij insinueer dat ik autist ben
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe ik mn kruisje om de nek dan mogen ze sowieso
white anglo-saxon protestant
Juist enorm vriendelijk en behulpzaam volk hoor ik van iedereen die er is geweest eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Amerikanen alleen uit films eigenlijk. Zo direct loop je een figuur als Stifler tegen het lijf
Hoor ik ook hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist enorm vriendelijk en behulpzaam volk hoor ik van iedereen die er is geweest eigenlijk
in een camper slapenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon met camper er doorheen rijden is wel vet toch. Alleen dan niet alleen.
oh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist enorm vriendelijk en behulpzaam volk hoor ik van iedereen die er is geweest eigenlijk
Mijn zus had wel eens een Amerikaanse vriendin hier, en die was best aardig. Maar voor de rest moet ik het maar zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat zeggen ze daar dus ook: Iedereen kent Amerikanen altijd alleen uit films en als je daar dan bent vallen je zoveel dingen op. Ze rijden bijvoorbeeld ook niet idioot hard maar heel erg netjes. Hoor ik dan uit verhalen he
Maar geloof ik wel
nee hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh.
ja maar dat zeg jij over rotterdammers ook, en daar ga ik ook niet heen.
Waarom zou je er niet een keer heen gaan? je krijgt niet gelijk een mes in je ribben hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh.
ja maar dat zeg jij over rotterdammers ook, en daar ga ik ook niet heen.
Zo'n dikke Amerikaanse camper hèquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in een camper slapen
ik ga dan gewoon motels
ik ben trots op jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
straks vliegen ze ook lekker weer in gebouwen net als jij er bent.
mij niet gezien.
Dat gebeurde de afgelopen 10 jaar ook zovaakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
straks vliegen ze ook lekker weer in gebouwen net als jij er bent.
mij niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |