Maak je nog eens wat mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
straks vliegen ze ook lekker weer in gebouwen net als jij er bent.
mij niet gezien.
Is hier toch ook?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus had wel eens een Amerikaanse vriendin hier, en die was best aardig. Maar voor de rest moet ik het maar zien. In die grote steden zal er wel veel criminaliteit zijn.
Denken dat ik dat denk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet een keer heen gaan? je krijgt niet gelijk een mes in je ribben hoor
Wat hebben auto's ermee te maken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka kijkt teveel in BNW volgens mij
Ik bedoel Rotterdamquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denken dat ik dat denk.
ik heb gewoon niks met dat land, sorry kan het ook niet helpen dat ik een andere mening heb dan jij.
Dat wil ik ook wel jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso in amerika dat ik daar ga schieten op zo'n ziek grote baan
verander land in dorp en klaar.quote:
gewoon beetje hamburgers kanen daarzo. toerist uithangenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso in amerika dat ik daar ga schieten op zo'n ziek grote baan
heart attack grillquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon beetje hamburgers kanen daarzo. toerist uithangen
zal best.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka kijkt teveel in BNW volgens mij
Hm oke.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
verander land in dorp en klaar.
al krijg ik de baan van mijn leven en die is in Amerika of Rotterdam dan doe ik het niet.
Sowieso extra large coke bestellen bij Maccie daar en als een baas 2 liter wegwerkenquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso extra large coke bestellen bij Maccie daar en als een baas 2 liter wegwerken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso extra large coke bestellen bij Maccie daar en als een baas 2 liter wegwerken
McDonalds? Hebben ze die daar ook al?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
McDonals in Amerika is niet heel raar toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
McDonalds? Hebben ze die daar ook al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |