Dat vraag ik me ten zeerste af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
`Religie''![]()
Zitten ook wel positieve dingen aan
Echt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
mwa, ziet vanavond toch gewoon in de kerk dus ik heb weinig praten.
Ga je de beelden slopen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
Waaromquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
Ja om die mensen die in die onzin geloven uit te lachen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
`Religie''![]()
Zitten ook wel positieve dingen aan
zijn je ouders streng gelovig?quote:
Nah, als ze mij er niet al te veel mee lastig vallen gun ik ze de hoop en steun die het hun geeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja om die mensen die in die onzin geloven uit te lachen.
Ze vallen de mensheid lastig. Met bombardementen omdat het zo moet van onze Lieve Heerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, als ze mij er niet al te veel mee lastig vallen gun ik ze de hoop en steun die het hun geeft.
nee man, mis voor opa en oom.quote:
Dat is zeker mooi. ook al ben je niet gelovig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee man, mis voor opa en oom.
elk jaar doen we dat, zijn een hechte en kleine familie en drinken daarna borrel bij mijn oma.
ik vind het wel mooi opzich, ook al heb ik vrijwel niks met het geloof.
Dat wat op het nieuws te zien is is niet altijd de meerderheid van een groep.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze vallen de mensheid lastig. Met bombardementen omdat het zo moet van onze Lieve Heer
Nee maar ze zijn er wel. En ik vind dat soort mensen gewoon vermoeiend. Maar het zal er wel bij horen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wat op het nieuws te zien is is niet altijd de meerderheid van een groep.
kijk jij eens naar Joris Luyendijk svpquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn er wel. En ik vind dat soort mensen gewoon vermoeiend. Maar het zal er wel bij horen.
Wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kijk jij eens naar Joris Luyendijk svp
Behalve dat ze de laatste tijd nog wel eens moslims afslachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
Daarbij hoor je nooit wat negatiefs over boeddhisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |