Die docu was ook gruwelijk jaquote:
gewoon vooroordelen en die zitten altijd fout bij mij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke.![]()
nee ik vind het gewoon apart dat je zo`n uitgesproken mening kan hebben over een plek waar je nog nooit geweest bent. maar soit.
Jij hebt nooit Flodder gezien?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
McDonals in Amerika is niet heel raar toch?
Jij gaat volgend jaar toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga sowieso kilo of 10 kg aankomen als ik in us ben
Ik veroordeel je er ook niet om hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon vooroordelen en die zitten altijd fout bij mij.
maar misschien verandert het ooit hoor fokieo
Flodderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt nooit Flodder gezien?
ik kan mij niet voorstellen dat mensen bananenrepublieken als Syrië en shit veroordelen maar wel naar Amerika gaan,quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik veroordeel je er ook niet om hoorSnap het opzich wel
Amerika is lang niet zo conservatief als Syriëquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kan mij niet voorstellen dat mensen bananenrepublieken als Syrië en shit veroordelen maar wel naar Amerika gaan,
Zeker niet. Maar dat heb ik met elk landquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen lijkt me niet echt chill in US
o sommige landen zou ik prima alleen kunnen denk ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar dat heb ik met elk land
Paar afleveringen is wel leukquote:
gaat mij meer om het veroordelen van "Alahu akbar" en het "O my Gawd" wel accepteren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerika is lang niet zo conservatief als Syrië
Ja het is wel erg groot. Maarja dat heb ik ook bij Azië hoor. En daar kan je echt helemaal niks lezenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o sommige landen zou ik prima alleen kunnen denk ik
maar US zit je dan wel veel alleen als je echt veel het land door wil snap je
Tatjanaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar afleveringen is wel leuk![]()
Flodder in Amerika kan ik me nog wel herinneren trouwens, met die blonde met die dikke tetten in bad
Elke georganiseerde religie is in de regel vrij achterlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat mij meer om het veroordelen van "Alahu akbar" en het "O my Gawd" wel accepteren.
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat mij meer om het veroordelen van "Alahu akbar" en het "O my Gawd" wel accepteren.
dat is ook niet mijn reden maar ik irriteer mij aan dat soort figuren die daar heen gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke georganiseerde religie is in de regel vrij achterlijk.
Om daarom niet naar een land te gaan is onmogelijk, aangezien het grootste deel van de wereld nog religieus is helaasch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |