Misschien aanwezigquote:Wickedmen
Haan33
-SuperGirl-
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Spatieloos
Rodawa
Hugh_Myron
SPOILER: Pics van vorige meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Fok moedigt het verspreiden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 27-08-2013 14:41:01 ]"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Lijkt mij niet zo slim als jij komt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan zoiets nooit in Zeeland of Noord Brabant georganiseerd worden?
Zodat capuchon_jongen even de grens over kan
Kan al een tijd niet meer. Een mod moet het reeksen.quote:
Pre-meet bij mij thuis met genoeg flessen drank om een heel vrouwelijk studentenhuis te lokken?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:29 schreef haan33 het volgende:
Wie gaat mee naar de pre-indrink-meet ?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
O mi gaddo, haan als TS, dit gaat steeds erger mis.
MadJack neemt wodka meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pre-meet bij mij thuis met genoeg flessen drank om een heel vrouwelijk studentenhuis te lokken?
Looks like a great idea, sir. [ afbeelding ]
Wel als het al gereekst is toch.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
O mi gaddo, haan als TS, dit gaat steeds erger mis.
[..]
Kan al een tijd niet meer. Een mod moet het reeksen.
Woon je in Uutje?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pre-meet bij mij thuis met genoeg flessen drank om een heel vrouwelijk studentenhuis te lokken?
Ja, dan wel.quote:
en dan groepsverkrachting zeker ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sounds like a plan than.quote:
Meen je die? kunnen we crashen bij jou?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef CristinaYang het volgende:
Is er serieus een premeet? EN WAAROM ZIT NIEMAND VAN JULLIE IN DIE WHATSAPPGROEP
Ik heb daar een week gezeten en ik kende bijna niemand en snapte niks van de gesprekkenIk voel me zo oud
Studenten-OV doet het al de hele week.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef Jv1994 het volgende:
Ik kom als de Studenten ov kaart het al doet want het openbaar vervoer is te duur voor me
pas 1 september gaat gratis reizen inquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Studenten-OV doet het al de hele week.
Maak je geen zorgen, ik zorg ervoor dat onze piemels elkaar nooit aanraken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en dan groepsverkrachting zeker ?
Nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef haan33 het volgende:
[..]
Meen je die? kunnen we crashen bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, balhaar er zijn mbo-scholieren die sinds deze week al les hebben. Vakantieperiode is van 16 tot 16.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
pas 1 september gaat gratis reizen in
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
quote:Beste student,
In de zomerperiode gelden er andere regels voor het gebruik van je studentenreisproduct.
Weekabonnement
Heb je een weekabonnement? Dan reis je van 16 juli tot 16 augustus de hele week met korting. Vanaf 16 augustus is je weekabonnement weer gewoon geldig.
Balhaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, balhaar er zijn mbo-scholieren die sinds deze week al les hebben. Vakantieperiode is van 16 tot 16.
wat balhaar a zemmelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, balhaar er zijn mbo-scholieren die sinds deze week al les hebben. Vakantieperiode is van 16 tot 16.
Als Neymar zo'n voorzet krijgt, moet hij 'm wel maken.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Als Neymar zo'n voorzet krijgt, moet hij 'm wel maken.
Beter kom je echt. Heb altijd een bepaalde band tussen ons gevoeld.
En trouwens, als beginnend student gaat hij echt pas 1 september inquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Als Neymar zo'n voorzet krijgt, moet hij 'm wel maken.
Beter kom je echt. Heb altijd een bepaalde band tussen ons gevoeld.
Ik heb het vandaaf pas geactiveerdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Studenten-OV doet het al de hele week.
Driehoeksverhouding alles?quote:
Oke, dan is de vraag wat onze Hagenees is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
En trouwens, als beginnend student gaat hij echt pas 1 september in
Begin je dit jaar voor het eerst? Dan heeft haantje gelijk (ja, doet mij ook pijn om het te zeggenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:38 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ik heb het vandaaf pas geactiveerddan kan het nog een paar dagen duren
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
En trouwens, als beginnend student gaat hij echt pas 1 september in
naar de kroeg, dan zuipen, praten en rond 12 naar de plaatselijke dancingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Krabs2.0 het volgende:
Misschien kom ik wel. Maar wat gebeurt er zoal op zo'n meet. Zuipen in een kroeg?
Bierflesjes kapot gooien, tegen meisjes aan fietsen, meisjes op hun bil slaan en dutjes doen in de club.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Krabs2.0 het volgende:
Misschien kom ik wel. Maar wat gebeurt er zoal op zo'n meet. Zuipen in een kroeg?
Dit keer wordt het veel ergerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Bierflesjes kapot gooien, tegen meisjes aan fietsen, meisjes op hun bil slaan en dutjes doen in de club.
Niet bij mij doen a.u.b., dan ga ik huilen, want heb een trauma en alles. En ik ga niet alleen dan huilen, maar ook achteraf nog heel veel.quote:
Zou opzich geen probleem zijn met vervoer. Ik woon toch in zoetje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
naar de kroeg, dan zuipen, praten en rond 12 naar de plaatselijke dancing
Billen zo plat mammie ik kan op je surfenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet bij mij doen a.u.b., dan ga ik huilen, want heb een trauma en alles. En ik ga niet alleen dan huilen, maar ook achteraf nog heel veel.
ja eerste jaar hbo voor mij,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Driehoeksverhouding alles?
[..]
Oke, dan is de vraag wat onze Hagenees is.
[..]
Begin je dit jaar voor het eerst? Dan heeft haantje gelijk (ja, doet mij ook pijn om het te zeggen)
Heeft dat iets te maken met je mysterieuze onderzoek?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet bij mij doen a.u.b., dan ga ik huilen, heb een trauma en alles. En niet alleen dan, maar ook achteraf nog heel veel.
Daar weer aan de bar staan en dan zo'n wijf van de lokale studentenvereniging ondersputteren met je dronken harses.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
naar de kroeg, dan zuipen, praten en rond 12 naar de plaatselijke dancing
Hoe kan vervoer sws een probleem zijn? Gewoon eerste trein terug, dan wachten op de eerste bus enz.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:42 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Zou opzich geen probleem zijn met vervoer. Ik woon toch in zoetje.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:42 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Zou opzich geen probleem zijn met vervoer. Ik woon toch in zoetje.
Oh lol, jij heb écht de verkeerde voor mij aan gezien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Billen zo plat mammie ik kan op je surfen
ja duh, ik was al helemaal van de kaart in de treinquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lol, jij heb écht de verkeerde voor mij aan gezien.
Ik kijk nog wel aan, ik kom de 28ste thuis en ik moet nog wat uni zooi doen. Verder jet lag dus als ik kom gaat het ook niet veel zuipen wordenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:42 schreef haan33 het volgende:
[..]!!!!!!!
zoetaaameaarrr
meet met mij en piye in de trein van gouda - uutje
Het probleem is de prijs. #Skirreboysunited.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan vervoer sws een probleem zijn? Gewoon eerste trein terug, dan wachten op de eerste bus enz.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Het probleem is de prijs. #Skirreboysunited.
Harde tijden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Eerste trein terug kan je wel nemen zonder inchecken hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze controleren toch nooit in eerst trein. Condoekkoe weet dat iedereen panja isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerste trein terug kan je wel nemen zonder inchecken hoor.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerste trein terug kan je wel nemen zonder inchecken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ik ben er de volgende keer ook ben benieuwd lolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:42 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
ja eerste jaar hbo voor mij,
het is echt graf cholera duur om met het ov naar Utrecht te komen, maar ik kom volgende keer zeker matties
En dan uitstappen bij de laatste halte en zien dat die chick waar je samen mee rijdt en niet kent het hoofd van quasimodo's schoonmoeder heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ze controleren toch nooit in eerst trein. Condoekkoe weet dat iedereen panja is
Ik heb OV deze keer, dus ik ga gewoon gratis.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef madeliefff het volgende:
Jullie kunnen toch kortingkaarten halen bij blokker of iets
En dan 2e klas reizen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef madeliefff het volgende:
Jullie kunnen toch kortingkaarten halen bij blokker of iets
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:48 schreef Piye het volgende:
[..]Vriend van mij was een keer in zo'n situatie. Maar hij had net mazzel en kon uitstappen in boerengat101 en de volgende trein nemen om een boete te ontwijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
ONZE BELASTINGCENTEN NIKS GRATIS !1111quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb OV deze keer, dus ik ga gewoon gratis.
Voor hoeveel wil je wedden dat ik er de volgend meet ben? Moet alleen niet verder uth zijn anders is teveel reizenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:48 schreef Piye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik zei dat ik studenten OV had was het goed.
We gaan niet weddenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Voor hoeveel wil je wedden dat ik er de volgend meet ben? Moet alleen niet verder uth zijn anders is teveel reizen
Wacht k krijg dan 50 euro van je deal?
Ik probeerde m'n boete af te kopen door fanta-stick te overtuigen eventjes mee te gaan, maar ze wilde niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik studenten OV had was het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik probeerde m'n boete af te kopen door fanta-stick te overtuigen eventjes mee te gaan, maar ze wilde niet.Gewoon swaffelen of pics van haar tieten vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt altijd.
Feestje?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:57 schreef haan33 het volgende:
Zometeen maar eens slapen, over 12u ben ik alweer bezopen
Nee, crematie.quote:
Introkampquote:
Je bent gewoon jelly dat we zonder jou SC'en.quote:
Aight. Niveau 3 of 4?quote:
hboquote:
ja dat hoort niet. waar ben jij mee bezig niggahhquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly dat we zonder jou SC'en.
Welke studie?quote:
Chemiequote:
ik was vandaag nog 29quote:
Same.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Oosterheemquote:
Muiterij natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja dat hoort niet. waar ben jij mee bezig niggahh
Je weet dat ze je daar niet echt leren om xtc te vervaardigen?quote:
Ik kan mijn eigen drank maken daar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
Je weet dat ze je daar niet echt leren om xtc te vervaardigen?
Denken dat je Walter White kan evenaren.quote:
Hij hoopt een W. W. te vinden zodat hij Jesse kan worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denken dat je Walter White kan evenaren.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij hoopt een W. W. te vinden zodat hij Jesse kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Niet als het je eerste jaar is.quote:
Niet je eigen drank ik de wc-pot kunnen maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen drank maken daar.
In bio-ethanol zit geen methanol verwerkt, kun je dus prima drinken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet je eigen drank ik de wc-pot kunnen maken.
Vraag CY.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef -supergirl- het volgende:
nu ben ik helemaal de draad kwijt van wie er wel en niet komen
Praat niet zo intelligent, dat past niet bij jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
In bio-ethanol zit geen methanol verwerkt, kun je dus prima drinken.
Van brood wat nog moet rijzen kun je ook aardig bezopen raken
De OP klopt, Vleermuisspin komt alleen nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef -supergirl- het volgende:
CY, ik ben helemaal de draad kwijt! wie komen er?
22quote:
Jij, ik, cupido.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef -supergirl- het volgende:
nu ben ik helemaal de draad kwijt van wie er wel en niet komen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Chai het volgende:
Jezus, Piye wat heb jij vanavond? Normaal ben je veel beschaafder. Tijd om te fappen misschien?
Te hoge lat word ik zenuwachtig van.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]![]()
![]()
Van jou had ik beter verwacht
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Chai het volgende:
Jezus, Piye wat heb jij vanavond? Normaal ben je veel beschaafder. Tijd om te fappen misschien?
Hehe, zou wel geld betalen om Haan te zien met een luier en pijl en boog.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
cupido = haan?????????????????/
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:30 schreef haan33 het volgende:
Aanwezigen tot nu toe:
Wickedmen
Haan33
-SuperGirl-
MadJackThePirate
Piye
Maxburger
titta1992
Dima
Spatieloos
Rodawa
dWc_ruffryder
Hugh_Myron
misschien doet hij dat voor 50 cent?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe, zou wel geld betalen om Haan te zien met een luier en pijl en boog.
Verhoog hem dan ook effe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef Marie30 het volgende:
Ja hoi! De SC is (jullie wel bekend) elders. Dit is enkel bedoeld als aan- en afmeldtopic. Als dit zo doorgaat dan gaat hij weer op slot.
Verhogen naar welke nummer? Hij is niet gelinkt aan een reeks.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verhoog hem dan ook effe.
En hoezo mogen we eindelijk na weken wachten tot hij open mocht weer eens niet praten in een KLB meet topic?![]()
Het is niet zo dat de FOK! servers crashen en offline gaan.
Over 1 week is het weer voorbij met een paar zolderkamerautisten die eindelijk weer eens hun jaarlijkse sociaal contact hebben gemaakt.
Klopt maar je begrijpt dat toch ook dat de KLB SC voor het gewone praat is en dit voor de meet praat van vorige keer en de volgende keer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Verhogen naar welke nummer? Hij is niet gelinkt aan een reeks.
Tevens mogen jullie erg blij zijn dat dit aanmeldtopic mag bestaan want FOK! heeft niets met de meet te maken.
Bovendien heeft KLB één SC en dat is voldoende. Wil je praten ga je daar naar toe. Zo moeilijk is het niet.
Het is wel tegen de regels, want alle SC dient in het daar toe horende topic. Anders kan je over alles een SC maken. Niet te moderen voor ons, dat snap je toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Klopt maar je begrijpt dat toch ook dat de KLB SC voor het gewone praat is en dit voor de meet praat van vorige keer en de volgende keer.
Daarnaast mogen we blij zijn dat dit topic bestaat omdat FOK! er niks mee te maken heeft? Het is toch niet tegen de regels?
Voor jou wil ik wel eens uitvogelen hoe dat moet. Maar dat gaat voor morgen zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:42 schreef Piye het volgende:
Marie zou je het dan heel misschien wel willen reeksen?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef Marie30 het volgende:
En neen ik begrijp niet dat het één voor gewone praat is en het andere voor meet-praat. Ik zat daarnet met mijn vrienden op terras en er is ook meer dan één onderwerp voorbij gekomen.
Goede vergelijking.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef Marie30 het volgende:
En neen ik begrijp niet dat het één voor gewone praat is en het andere voor meet-praat. Ik zat daarnet met mijn vrienden op terras en er is ook meer dan één onderwerp voorbij gekomen.
Ik kan het allemaal niet zo direct terugvinden. De delen kloppen niet. Maar nu hangen toch 4+5+6 aan elkaar en is het toch al een klein reeksje. Ik kijk morgen nog wel eens.quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:56 schreef CristinaYang het volgende:
Best gezellig in de KLB SC hoor
Aait, thanks voor de moeite, delen kloppen inderdaad niet. Dit zijn de eerdere delen:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet zo direct terugvinden. De delen kloppen niet. Maar nu hangen toch 4+5+6 aan elkaar en is het toch al een klein reeksje. Ik kijk morgen nog wel eens.
Supergrote hulpquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Aait, thanks voor de moeite, delen kloppen inderdaad niet. Dit zijn de eerdere delen:
KLB / Super KLB-meet
KLB / Super KLB-meet deel 2
KLB / Super KLB-meet deel 3
KLB / Super KLB-meet deel 4
KLB / Super KLB-meet deel 5
Aait, afgesproken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Supergrote hulpNu zou het dan in orde moeten zijn. Wel een werkje, dus als beloning voor mij... niet meer verzanden in SC
Okéééthxxxxbyyyeee
Vooral jij hebben we onlangs gelezen jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:32 schreef -supergirl- het volgende:
even dit topic omhoog, zodat iedereen het ziet,
HOI ALLEMAAL. nog nieuwe aanmeldingen? iemand nog interesse? we zijn heel gezellig hoor. vooral na een drankje. of twee.. of 3. of 3 flessen..........
ja! ik kan heeeel gezellig zijn met een drankje op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:44 schreef Furbo het volgende:
[..]
Vooral jij hebben we onlangs gelezen ja
Kap eens met die slowchat Zeeland.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja! ik kan heeeel gezellig zijn met een drankje op.
Oh nou okee hoor Frikandelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kap eens met die slowchat Zeeland.
Relatieve afstand zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan zoiets nooit in Zeeland of Noord Brabant georganiseerd worden?
Zodat capuchon_jongen even de grens over kan
Zegt al een hoop over de rest van de meetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef hoink581 het volgende:
Het grote bord in Utrecht CS is weggehaald, oetlul.
Serieus? Ik ben toch onderweg dus ga zo effe kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef hoink581 het volgende:
JATOCH. Een TS die zelf niet eens komtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:34 schreef Rodawa het volgende:
En Spatieloos en dWc komen ook niet meer, hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen. Misschien wordt het tijd voor een TS met een duidelijke visie, een TS die kan zorgen voor stabiliteit en richting kan geven aan de planning.
Ik stem chroestjov.
Nee, ik word de TS godverdomme.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
JATOCH. Een TS die zelf niet eens komtgoed plan
Dit slaat gewoon nergens op. Ik ben de originele TS en dat moet ik opnieuw worden
haterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
JATOCH. Een TS die zelf niet eens komtgoed plan
Dit slaat gewoon nergens op. Ik ben de originele TS en dat moet ik opnieuw worden
Nee man. Gewoon 15 of 16 augustus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef hoink581 het volgende:
Haan is bevrijd, je UI kan weer normaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef gargamelnl het volgende:
Ah mooi, de emo SC is weer begonnen.
Ik kan mijn UI wel aanpassen, maar Haan heeft vaker een nieuwe ban dan ik schoon ondergoed aantrek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haan is bevrijd, je UI kan weer normaal.
Verschoon je onderbroek eens vaker dan om de 10 seconden, gadverdamme manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:21 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik kan mijn UI wel aanpassen, maar Haan heeft vaker een nieuwe ban dan ik schoon ondergoed aantrek.
Ik wacht altijd 2 weken tot er korsten op groeien, daarna een kwestie van binnenstebuiten dragen. Na ongeveer 4 weken in de biotex op 90 graden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verschoon je onderbroek eens vaker dan om de 10 seconden, gadverdamme man
ja hoor ik heb plaats voor 2quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef Ambicioso het volgende:
Zijn er ook slaapplaatsen beschikbaar of niet?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:13 schreef gargamelnl het volgende:
Nieuwe UI actie!!! Free Aberkullie!!! Neem mijn ui over en steun de FOK! bitch om haar ban op te heffen.
Moet nog even bedenkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
neh Den Bosch. half uurtje trein
Nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is haan trouwens weer geband of zo?
Nee natuurlijk niet.quote:
waarom 'natuurlijk'? voel je je daar te goed voor?quote:
awww nouuuquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je staat nog steeds op mn lijstje maar ik kan het niet meer editten
Ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom 'natuurlijk'? voel je je daar te goed voor?
Ik heb trouwens 3 slaapplaatsen als het nodig is. 1 bij mij in bed, 1 op mijn luchtbed, 1 op de bank.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo 1 heb je niet meer genoeg aan
Ja ik kan er niks aan veranderen. Haan moet dat doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ok, puntje voor de OP. dWc gaat echt niet komen
waar slaat dit nou weer op. ik ben gewoon een goede gastvrouwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Supergirl heeft dus haar eerste trio na een FOK!meet, wat een verhaal weer.
Ja, maar je bent 'gezellig' als je dronken bent, dan weet ik wel wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op. ik ben gewoon een goede gastvrouw
Gezellig ja. Maar ik kan nog wel helder denken dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar je bent 'gezellig' als je dronken bent, dan weet ik wel wat er gaat gebeuren.
aangezien je niet in Utrecht woont zullen mannen die na afloop met je mee gaan sowieso meer dan een alleen een slaapplek verwachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op. ik ben gewoon een goede gastvrouw
Die SC is echt saai.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Komen jullie naar de SC?
KLB / [KLB SC] Limited version
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Komen jullie naar de SC?
wathij zegtquote:
daar accepteren ze toch alleen maar hun eigen kliekje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Komen jullie naar de SC?
oh maar die slaapplekken zijn ook voor vrouwen hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
aangezien je niet in Utrecht woont zullen mannen die na afloop met je mee gaan sowieso meer dan een alleen een slaapplek verwachten
dingen die niet mogen zijn altijd leukerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom juist. Kan je toch net zo goed daar chatten ipv hier waar het niet mag
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dingen die niet mogen zijn altijd leuker
Ja, maar daar is het saai dus niet leuk. En in het topic komt het vanzelf, tenzij Aberkullie zich ermee bemoeid, maar die is gebanned.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom juist. Kan je toch net zo goed daar chatten ipv hier waar het niet mag
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Komen jullie naar de SC?
we mogen hier niet meer posten van de blauwquote:
Oh ja, dan zet ik heel vlug een slotje op dat systeem.quote:
joh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik ben niet op zoek naar seksueel contact die nacht.
Kom jij nog?quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:00 schreef Chai het volgende:
Haan doet niks meer met die OP, luie flikker dat het er is.
Wat een lieve en begripvolle reactie. Ben ik niet van je gewendquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:23 schreef Jv1994 het volgende:
Marie30 waarom mag er niet een apart sc topic hier voor komen, je begrijpt toch wel dat deze fokkers helemaal excited zijn om is een keer elkaar te ontmoeten en daarom veel praten
Daarvoor is het SC topic alquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:23 schreef Jv1994 het volgende:
Marie30 waarom mag er niet een apart sc topic hier voor komen, je begrijpt toch wel dat deze fokkers helemaal excited zijn om is een keer elkaar te ontmoeten en daarom veel praten
Haan is weg, intro.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:00 schreef Chai het volgende:
Haan doet niks meer met die OP, luie flikker dat het er is.
De mensen die daar zitten hebben het over hele andere dingenquote:
Hier gaat het ook continu over andere dingen. En de SC is voor alle onderwerpen dus al het offtopic gepraat van hier past daar mooiquote:Op maandag 26 augustus 2013 07:24 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
De mensen die daar zitten hebben het over hele andere dingen
t kletsen in de SC gaat echter zo snel dat als een klber daar eens in gaat kijken hij zich een ongeluk moet zoeken naar berichten over de meet, dat werkt erg rommelig .quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier gaat het ook continu over andere dingen. En de SC is voor alle onderwerpen dus al het offtopic gepraat van hier past daar mooi
Yes!quote:
Jawel, met dwc ruffryderquote:
Dat klopt, maar hij is nog steeds wel een luie flikkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef gargamelnl het volgende:
Waarvoor nog steeds veel dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:22 schreef maxburger het volgende:
Haal me maar uit de OP. Ik heb geen mogelijkheid meer om te komen.
Ik heb al om half 4 met madjack afgesproken, piye komt ook zeker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
Het grote afzeggen is begonnen. OP aangepast
Voorlopig heeft er nog niemand afgezegd waarvan ik er sowieso niet al vanuit ging dat ze toch niet zouden komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
Het grote afzeggen is begonnen. OP aangepast
quote:
Driedubbele ontkenning biatch, te moeilijk voor je?quote:
ik snap er geen klere vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Driedubbele ontkenning biatch, te moeilijk voor je?
watquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
want heb een paard wat de dag erna naar de tandarts moet
Ja verslikt zich telkens in haar hooi en dat kan vast komen te zitten in de slokdarm enz. Dus dat moet je voor zijn.quote:
Nicequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja verslikt zich telkens in haar hooi en dat kan vast komen te zitten in de slokdarm enz. Dus dat moet je voor zijn.
Ben je arm?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:04 schreef maxburger het volgende:
Ik was sowieso gekomen als ik mijn studenten ov had gehad. Daar had ik op gerekend.
Koop gewoon voor 14 euro een dagkaartquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:24 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen. Weet je hoe duur het is om met de trein naar Utrecht te komen?
28 euro dus. En dan nog zijn die niet te vinden op marktplaats.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Koop gewoon voor 14 euro een dagkaart
Pussyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:30 schreef maxburger het volgende:
[..]
28 euro dus. En dan nog zijn die niet te vinden op marktplaats.
Nee, ga gewoon de eerste trein terug controleren ze toch niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:30 schreef maxburger het volgende:
[..]
28 euro dus. En dan nog zijn die niet te vinden op marktplaats.
Behalve bij Piyequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, ga gewoon de eerste trein terug controleren ze toch niet.
Dit ja.quote:
Bij mij controleerde ze toen ook jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit ja.
Mensen die zeggen dat eerste trein niet gecontroleerd wordt.
Maar als je zegt dat je gewoon studenten OV hebt kom je er nog wel mee weg soms.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit ja.
Mensen die zeggen dat eerste trein niet gecontroleerd wordt.
Misschien als je een vrouw bent en wat decolleté laat zien jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat je gewoon studenten OV hebt kom je er nog wel mee weg soms.
Of bejaard bent. Oneerlijke wereldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Misschien als je een vrouw bent en wat decolleté laat zien ja
Ik ben bang dat je als bejaarde er ook niet mee wegkomt als je zegt dat je studenten-OV hebt Mortaxxquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of bejaard bent. Oneerlijke wereld
Ze begrepen gewoon heel goed dat het dan moeilijk is om in te checken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Misschien als je een vrouw bent en wat decolleté laat zien ja
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je als bejaarde er ook niet mee wegkomt als je zegt dat je studenten-OV hebt Mortaxx
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze begrepen gewoon heel goed dat het dan moeilijk is om in te checken.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je als bejaarde er ook niet mee wegkomt als je zegt dat je studenten-OV hebt Mortaxx
Want 's ochtends werken de incheckpalen nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze begrepen gewoon heel goed dat het dan moeilijk is om in te checken.
Nee dat je onder invloed zo'n paal nog weleens over het hoofd ziet :$quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Want 's ochtends werken de incheckpalen niet
Goed dat je het zegt, anders had niemand het door gehad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:22 schreef maxburger het volgende:
Ik heb zelfs boete gehad met een abonnement. Daar heb ik dus nog gewoon geld voor neergelegd ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat je gewoon studenten OV hebt kom je er nog wel mee weg soms.
Gewoon zielig kijken en zeggen dat je geen geld meer had voor een kaartje omdat je het kwijt ben. Krijg je een vierkant kaartje, en moet je het thuis betalenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb zelfs boete gehad met een abonnement. Daar heb ik dus nog gewoon geld voor neergelegd ook.En een vriend van mij die ook niet had ingecheckt maar studenten-ov had, kreeg 'm ook gewoon.
'Ik heb nog wel iets anders wat u mag scannen, meneer'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon zielig kijken en zeggen dat je geen geld meer had voor een kaartje omdat je het kwijt ben. Krijg je een vierkant kaartje, en moet je het thuis betalen
En dat abonnement had je ook gewoon bij je ? :Squote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb zelfs boete gehad met een abonnement. Daar heb ik dus nog gewoon geld voor neergelegd ook.En een vriend van mij die ook niet had ingecheckt maar studenten-ov had, kreeg 'm ook gewoon.
Wie dan (incl. pics)quote:
Ik kan niet zo goed zielig kijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon zielig kijken en zeggen dat je geen geld meer had voor een kaartje omdat je het kwijt ben. Krijg je een vierkant kaartje, en moet je het thuis betalen
Ja en het was oprecht een foutje. We waren met de lift gegaan, hadden die paal niet gezien en wisten niet eens dat we direct bij de metro aankwamen als we de lift pakten. Gelijk boete en die lijers hadden geen enkel begrip. Maar ja we waren ook wel met een flinke groep stereotype hangjeugd (en op ons na, wilden ze sowieso allemaal zwartrijden). Als ik in m'n eentje ben kom ik 'r doorgaans wel mee weg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat abonnement had je ook gewoon bij je ? :S
Dit zag niemand aankomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:22 schreef maxburger het volgende:
YOLO in je signature hebben staan en dan niet naar de meet komen.quote:
mij niet in de OP zetten onder "waarschijnlijk"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
YOLO in je signature hebben staan en dan niet naar de meet komen.
Niet weten dat ik de OP niet kan editten, omdat één of andere mod mij de editrechten in dit topic heeft ontnomenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mij niet in de OP zetten onder "waarschijnlijk"
je moet ze terug eisen.. De Mods kunnen t niet handelen, ze lopen achter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet weten dat ik de OP niet kan editten, omdat één of andere mod mij de editrechten in dit topic heeft ontnomen
Beter kom je wel naar de meet, ik en MadJack gaan om half 4 al zuipen in uutje, kom dan net uit schoolquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je moet ze terug eisen.. De Mods kunnen t niet handelen, ze lopen achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |