We gaan niet weddenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Voor hoeveel wil je wedden dat ik er de volgend meet ben? Moet alleen niet verder uth zijn anders is teveel reizen
Wacht k krijg dan 50 euro van je deal?
Ik probeerde m'n boete af te kopen door fanta-stick te overtuigen eventjes mee te gaan, maar ze wilde niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik studenten OV had was het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik probeerde m'n boete af te kopen door fanta-stick te overtuigen eventjes mee te gaan, maar ze wilde niet.Gewoon swaffelen of pics van haar tieten vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt altijd.
Feestje?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:57 schreef haan33 het volgende:
Zometeen maar eens slapen, over 12u ben ik alweer bezopen
Nee, crematie.quote:
Introkampquote:
Je bent gewoon jelly dat we zonder jou SC'en.quote:
Aight. Niveau 3 of 4?quote:
hboquote:
ja dat hoort niet. waar ben jij mee bezig niggahhquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly dat we zonder jou SC'en.
Welke studie?quote:
Chemiequote:
ik was vandaag nog 29quote:
Same.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |