quote:
CY komt als het goed is. En er staan er nog op misschien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 05:37 schreef wickedmen het volgende:
Hoop dat er nog meer chicks komen.
Supergirl heb ik nog geen pics van gezien en xtheway is mij te matig.
Anders wordt het hosselen in Poema met Haan als 1 van de 2 nog niet in coma ligt
Gewoon unaniem stemmenquote:
Een partijleider komt ook met een voorstel, maar dat kan natuurlijk ook tegengehouden worden. Dat is nou de pracht van democratie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kwam zelf met deze meetnogal logisch dat ik dan een dag uitkies waarop ik zelf kan
Jammer dat dit niet onder democratie valt. En het is ook geen voorstel, je komt of je komt niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Een partijleider komt ook met een voorstel, maar dat kan natuurlijk ook tegengehouden worden. Dat is nou de pracht van democratie.
Niet zo happen johquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jammer dat dit niet onder democratie valt. En het is ook geen voorstel, je komt of je komt niet.
quote:
T begint al om 20:00 uur, jullie kunnen toch op tijd weer vertrekken als je vrijdag vroeg op moet.quote:
Het is natuurlijk de bedoeling van zo'n meet om compleet naar de klote te gaan met je medeautisten onder het genot van wat autimetal á la cradle of filth en schultenbrauquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
T begint al om 20:00 uur, jullie kunnen toch op tijd weer vertrekken als je vrijdag vroeg op moet.
Oh lol had helemaal niet gezien dat ze daar wilde verzamelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:32 schreef Piye het volgende:
SG hoe ga je bij CS bepalen of je compleet bent? Je kan beter in de Maria zelf afspreken en hooguit wat losse afspraken maken bij CS, zoals Madelieff voorstelde. En het reserveren van een tafeltje is ook helemaal geen slecht idee.
Ik kijk gewoon of de mensen die hebben gezegd dat ze komen er zijn. Als er een paar missen wachten we nog even en dan gaan we gewoon weg. Als er iemand dan te laat is, kan hij of zij zelf naar Maria komenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:32 schreef Piye het volgende:
SG hoe ga je bij CS bepalen of je compleet bent? Je kan beter in de Maria zelf afspreken en hooguit wat losse afspraken maken bij CS, zoals Madelieff voorstelde. En het reserveren van een tafeltje is ook helemaal geen slecht idee.
Oke danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon of de mensen die hebben gezegd dat ze komen er zijn. Als er een paar missen wachten we nog even en dan gaan we gewoon weg. Als er iemand dan te laat is, kan hij of zij zelf naar Maria komenwant er staat al duidelijk dat we daarheen gaan.
Ga je wel een tafeltje reserveren dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon of de mensen die hebben gezegd dat ze komen er zijn. Als er een paar missen wachten we nog even en dan gaan we gewoon weg. Als er iemand dan te laat is, kan hij of zij zelf naar Maria komenwant er staat al duidelijk dat we daarheen gaan.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 05:37 schreef wickedmen het volgende:
Anders wordt het hosselen in Poema met Haan als 1 van de 2 nog niet in coma ligt
Ik reserveer wel een tafeltje, onder "moederneuker".quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ga je wel een tafeltje reserveren dan?
Waarom zou ik. Als je gewoon een kroeg induikt ga je ook geen tafel reserverenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ga je wel een tafeltje reserveren dan?
[..]
Nee, maar het is iets makkelijker vinden, zodat je niet aan de halve kroeg hoeft te vragen "Zijn jullie van FOK!?"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Als je gewoon een kroeg induikt ga je ook geen tafel reserveren
SG is niet te versmaden hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 05:37 schreef wickedmen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |