quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef gargamelnl het volgende:
Waarvoor nog steeds veel dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:22 schreef maxburger het volgende:
Haal me maar uit de OP. Ik heb geen mogelijkheid meer om te komen.
Ik heb al om half 4 met madjack afgesproken, piye komt ook zeker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
Het grote afzeggen is begonnen. OP aangepast
Voorlopig heeft er nog niemand afgezegd waarvan ik er sowieso niet al vanuit ging dat ze toch niet zouden komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
Het grote afzeggen is begonnen. OP aangepast
quote:
Driedubbele ontkenning biatch, te moeilijk voor je?quote:
ik snap er geen klere vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Driedubbele ontkenning biatch, te moeilijk voor je?
watquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
want heb een paard wat de dag erna naar de tandarts moet
Ja verslikt zich telkens in haar hooi en dat kan vast komen te zitten in de slokdarm enz. Dus dat moet je voor zijn.quote:
Nicequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja verslikt zich telkens in haar hooi en dat kan vast komen te zitten in de slokdarm enz. Dus dat moet je voor zijn.
Ben je arm?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:04 schreef maxburger het volgende:
Ik was sowieso gekomen als ik mijn studenten ov had gehad. Daar had ik op gerekend.
Koop gewoon voor 14 euro een dagkaartquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:24 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen. Weet je hoe duur het is om met de trein naar Utrecht te komen?
28 euro dus. En dan nog zijn die niet te vinden op marktplaats.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Koop gewoon voor 14 euro een dagkaart
Pussyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:30 schreef maxburger het volgende:
[..]
28 euro dus. En dan nog zijn die niet te vinden op marktplaats.
Nee, ga gewoon de eerste trein terug controleren ze toch niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:30 schreef maxburger het volgende:
[..]
28 euro dus. En dan nog zijn die niet te vinden op marktplaats.
Behalve bij Piyequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, ga gewoon de eerste trein terug controleren ze toch niet.
Dit ja.quote:
Bij mij controleerde ze toen ook jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit ja.
Mensen die zeggen dat eerste trein niet gecontroleerd wordt.
Maar als je zegt dat je gewoon studenten OV hebt kom je er nog wel mee weg soms.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit ja.
Mensen die zeggen dat eerste trein niet gecontroleerd wordt.
Misschien als je een vrouw bent en wat decolleté laat zien jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat je gewoon studenten OV hebt kom je er nog wel mee weg soms.
Of bejaard bent. Oneerlijke wereldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Misschien als je een vrouw bent en wat decolleté laat zien ja
Ik ben bang dat je als bejaarde er ook niet mee wegkomt als je zegt dat je studenten-OV hebt Mortaxxquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of bejaard bent. Oneerlijke wereld
Ze begrepen gewoon heel goed dat het dan moeilijk is om in te checken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Misschien als je een vrouw bent en wat decolleté laat zien ja
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je als bejaarde er ook niet mee wegkomt als je zegt dat je studenten-OV hebt Mortaxx
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze begrepen gewoon heel goed dat het dan moeilijk is om in te checken.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je als bejaarde er ook niet mee wegkomt als je zegt dat je studenten-OV hebt Mortaxx
Want 's ochtends werken de incheckpalen nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze begrepen gewoon heel goed dat het dan moeilijk is om in te checken.
Nee dat je onder invloed zo'n paal nog weleens over het hoofd ziet :$quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Want 's ochtends werken de incheckpalen niet
Goed dat je het zegt, anders had niemand het door gehad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:22 schreef maxburger het volgende:
Ik heb zelfs boete gehad met een abonnement. Daar heb ik dus nog gewoon geld voor neergelegd ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat je gewoon studenten OV hebt kom je er nog wel mee weg soms.
Gewoon zielig kijken en zeggen dat je geen geld meer had voor een kaartje omdat je het kwijt ben. Krijg je een vierkant kaartje, en moet je het thuis betalenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb zelfs boete gehad met een abonnement. Daar heb ik dus nog gewoon geld voor neergelegd ook.En een vriend van mij die ook niet had ingecheckt maar studenten-ov had, kreeg 'm ook gewoon.
'Ik heb nog wel iets anders wat u mag scannen, meneer'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon zielig kijken en zeggen dat je geen geld meer had voor een kaartje omdat je het kwijt ben. Krijg je een vierkant kaartje, en moet je het thuis betalen
En dat abonnement had je ook gewoon bij je ? :Squote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb zelfs boete gehad met een abonnement. Daar heb ik dus nog gewoon geld voor neergelegd ook.En een vriend van mij die ook niet had ingecheckt maar studenten-ov had, kreeg 'm ook gewoon.
Wie dan (incl. pics)quote:
Ik kan niet zo goed zielig kijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon zielig kijken en zeggen dat je geen geld meer had voor een kaartje omdat je het kwijt ben. Krijg je een vierkant kaartje, en moet je het thuis betalen
Ja en het was oprecht een foutje. We waren met de lift gegaan, hadden die paal niet gezien en wisten niet eens dat we direct bij de metro aankwamen als we de lift pakten. Gelijk boete en die lijers hadden geen enkel begrip. Maar ja we waren ook wel met een flinke groep stereotype hangjeugd (en op ons na, wilden ze sowieso allemaal zwartrijden). Als ik in m'n eentje ben kom ik 'r doorgaans wel mee weg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat abonnement had je ook gewoon bij je ? :S
Dit zag niemand aankomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:22 schreef maxburger het volgende:
YOLO in je signature hebben staan en dan niet naar de meet komen.quote:
mij niet in de OP zetten onder "waarschijnlijk"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
YOLO in je signature hebben staan en dan niet naar de meet komen.
Niet weten dat ik de OP niet kan editten, omdat één of andere mod mij de editrechten in dit topic heeft ontnomenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mij niet in de OP zetten onder "waarschijnlijk"
je moet ze terug eisen.. De Mods kunnen t niet handelen, ze lopen achter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet weten dat ik de OP niet kan editten, omdat één of andere mod mij de editrechten in dit topic heeft ontnomen
Beter kom je wel naar de meet, ik en MadJack gaan om half 4 al zuipen in uutje, kom dan net uit schoolquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je moet ze terug eisen.. De Mods kunnen t niet handelen, ze lopen achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |