quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef gargamelnl het volgende:
Waarvoor nog steeds veel dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:22 schreef maxburger het volgende:
Haal me maar uit de OP. Ik heb geen mogelijkheid meer om te komen.
Ik heb al om half 4 met madjack afgesproken, piye komt ook zeker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
Het grote afzeggen is begonnen. OP aangepast
Voorlopig heeft er nog niemand afgezegd waarvan ik er sowieso niet al vanuit ging dat ze toch niet zouden komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
Het grote afzeggen is begonnen. OP aangepast
quote:
Driedubbele ontkenning biatch, te moeilijk voor je?quote:
ik snap er geen klere vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Driedubbele ontkenning biatch, te moeilijk voor je?
watquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
want heb een paard wat de dag erna naar de tandarts moet
Ja verslikt zich telkens in haar hooi en dat kan vast komen te zitten in de slokdarm enz. Dus dat moet je voor zijn.quote:
Nicequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja verslikt zich telkens in haar hooi en dat kan vast komen te zitten in de slokdarm enz. Dus dat moet je voor zijn.
Ben je arm?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:04 schreef maxburger het volgende:
Ik was sowieso gekomen als ik mijn studenten ov had gehad. Daar had ik op gerekend.
Koop gewoon voor 14 euro een dagkaartquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:24 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen. Weet je hoe duur het is om met de trein naar Utrecht te komen?
28 euro dus. En dan nog zijn die niet te vinden op marktplaats.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Koop gewoon voor 14 euro een dagkaart
Pussyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:30 schreef maxburger het volgende:
[..]
28 euro dus. En dan nog zijn die niet te vinden op marktplaats.
Nee, ga gewoon de eerste trein terug controleren ze toch niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:30 schreef maxburger het volgende:
[..]
28 euro dus. En dan nog zijn die niet te vinden op marktplaats.
Behalve bij Piyequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, ga gewoon de eerste trein terug controleren ze toch niet.
Dit ja.quote:
Bij mij controleerde ze toen ook jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit ja.
Mensen die zeggen dat eerste trein niet gecontroleerd wordt.
Maar als je zegt dat je gewoon studenten OV hebt kom je er nog wel mee weg soms.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit ja.
Mensen die zeggen dat eerste trein niet gecontroleerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |