Misschien aanwezigquote:Wickedmen
Haan33
-SuperGirl-
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Spatieloos
Rodawa
Hugh_Myron
SPOILER: Pics van vorige meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Fok moedigt het verspreiden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 27-08-2013 14:41:01 ]"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Lijkt mij niet zo slim als jij komt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan zoiets nooit in Zeeland of Noord Brabant georganiseerd worden?
Zodat capuchon_jongen even de grens over kan
Kan al een tijd niet meer. Een mod moet het reeksen.quote:
Pre-meet bij mij thuis met genoeg flessen drank om een heel vrouwelijk studentenhuis te lokken?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:29 schreef haan33 het volgende:
Wie gaat mee naar de pre-indrink-meet ?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
O mi gaddo, haan als TS, dit gaat steeds erger mis.
MadJack neemt wodka meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pre-meet bij mij thuis met genoeg flessen drank om een heel vrouwelijk studentenhuis te lokken?
Looks like a great idea, sir. [ afbeelding ]
Wel als het al gereekst is toch.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
O mi gaddo, haan als TS, dit gaat steeds erger mis.
[..]
Kan al een tijd niet meer. Een mod moet het reeksen.
Woon je in Uutje?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pre-meet bij mij thuis met genoeg flessen drank om een heel vrouwelijk studentenhuis te lokken?
Ja, dan wel.quote:
en dan groepsverkrachting zeker ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sounds like a plan than.quote:
Meen je die? kunnen we crashen bij jou?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef CristinaYang het volgende:
Is er serieus een premeet? EN WAAROM ZIT NIEMAND VAN JULLIE IN DIE WHATSAPPGROEP
Ik heb daar een week gezeten en ik kende bijna niemand en snapte niks van de gesprekkenIk voel me zo oud
Studenten-OV doet het al de hele week.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef Jv1994 het volgende:
Ik kom als de Studenten ov kaart het al doet want het openbaar vervoer is te duur voor me
pas 1 september gaat gratis reizen inquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Studenten-OV doet het al de hele week.
Maak je geen zorgen, ik zorg ervoor dat onze piemels elkaar nooit aanraken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en dan groepsverkrachting zeker ?
Nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef haan33 het volgende:
[..]
Meen je die? kunnen we crashen bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, balhaar er zijn mbo-scholieren die sinds deze week al les hebben. Vakantieperiode is van 16 tot 16.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
pas 1 september gaat gratis reizen in
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
pas 1 september gaat gratis reizen in
quote:Beste student,
In de zomerperiode gelden er andere regels voor het gebruik van je studentenreisproduct.
Weekabonnement
Heb je een weekabonnement? Dan reis je van 16 juli tot 16 augustus de hele week met korting. Vanaf 16 augustus is je weekabonnement weer gewoon geldig.
Balhaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, balhaar er zijn mbo-scholieren die sinds deze week al les hebben. Vakantieperiode is van 16 tot 16.
wat balhaar a zemmelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, balhaar er zijn mbo-scholieren die sinds deze week al les hebben. Vakantieperiode is van 16 tot 16.
Als Neymar zo'n voorzet krijgt, moet hij 'm wel maken.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Als Neymar zo'n voorzet krijgt, moet hij 'm wel maken.
Beter kom je echt. Heb altijd een bepaalde band tussen ons gevoeld.
En trouwens, als beginnend student gaat hij echt pas 1 september inquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Als Neymar zo'n voorzet krijgt, moet hij 'm wel maken.
Beter kom je echt. Heb altijd een bepaalde band tussen ons gevoeld.
Ik heb het vandaaf pas geactiveerdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Studenten-OV doet het al de hele week.
Driehoeksverhouding alles?quote:
Oke, dan is de vraag wat onze Hagenees is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
En trouwens, als beginnend student gaat hij echt pas 1 september in
Begin je dit jaar voor het eerst? Dan heeft haantje gelijk (ja, doet mij ook pijn om het te zeggenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:38 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ik heb het vandaaf pas geactiveerddan kan het nog een paar dagen duren
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
En trouwens, als beginnend student gaat hij echt pas 1 september in
naar de kroeg, dan zuipen, praten en rond 12 naar de plaatselijke dancingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Krabs2.0 het volgende:
Misschien kom ik wel. Maar wat gebeurt er zoal op zo'n meet. Zuipen in een kroeg?
Bierflesjes kapot gooien, tegen meisjes aan fietsen, meisjes op hun bil slaan en dutjes doen in de club.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Krabs2.0 het volgende:
Misschien kom ik wel. Maar wat gebeurt er zoal op zo'n meet. Zuipen in een kroeg?
Dit keer wordt het veel ergerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Bierflesjes kapot gooien, tegen meisjes aan fietsen, meisjes op hun bil slaan en dutjes doen in de club.
Niet bij mij doen a.u.b., dan ga ik huilen, want heb een trauma en alles. En ik ga niet alleen dan huilen, maar ook achteraf nog heel veel.quote:
Zou opzich geen probleem zijn met vervoer. Ik woon toch in zoetje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
naar de kroeg, dan zuipen, praten en rond 12 naar de plaatselijke dancing
Billen zo plat mammie ik kan op je surfenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet bij mij doen a.u.b., dan ga ik huilen, want heb een trauma en alles. En ik ga niet alleen dan huilen, maar ook achteraf nog heel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |