Misschien aanwezigquote:Wickedmen
Haan33
-SuperGirl-
MadJackThePirate
Piye
Maxburger
titta1992
Dima
Spatieloos
Rodawa
dWc_ruffryder
Hugh_Myron
SPOILER: Pics van vorige meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Fok moedigt het versprijden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
[ Bericht 2% gewijzigd door wickedmen op 22-08-2013 22:24:58 ]
Ik zit nu al zo'n meer dan 3 weken in de WhatsApp groepschat en moet zeggen dat ik mezelf bijna elke avond de tranen uit mijn ogen lach om de drama en humor. Om niet te vergeten hoe vaak ik metquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:11 schreef meneerman het volgende:
hoe vermakelijk is dit op een schaal van 1 tot 10
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zit nu al zo'n meer dan 3 weken in de WhatsApp groepschat en moet zeggen dat ik mezelf bijna elke avond de tranen uit mijn ogen lach om de drama en humor. Om niet te vergeten hoe vaak ik mettegen mijn bureau heb geslagen.
één grote kneuzenkermis dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zit nu al zo'n meer dan 3 weken in de WhatsApp groepschat en moet zeggen dat ik mezelf bijna elke avond de tranen uit mijn ogen lach om de drama en humor. Om niet te vergeten hoe vaak ik mettegen mijn bureau heb geslagen.
quote:
Dit vind ik dan weer schrijnende reacties van mensen die nooit naar meets zijn geweest. Zijn doorgaans gewoon erg tof en is gewoon bier drinken met semi-bekenden. Niets meer en niets minder.quote:
Ik had het over de beschrijving van de whatsapp chat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik dan weer schrijnende reacties van mensen die nooit naar meets zijn geweest. Zijn doorgaans gewoon erg tof en is gewoon bier drinken met semi-bekenden. Niets meer en niets minder.
misschien kom ik binnenkort, als ik wat meer ingeburgerd ben hierquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik dan weer schrijnende reacties van mensen die nooit naar meets zijn geweest. Zijn doorgaans gewoon erg tof en is gewoon bier drinken met semi-bekenden. Niets meer en niets minder.
Dit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ah zo, ja dat is gewoon kansloosquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het over de beschrijving van de whatsapp chat.
Mooi, zou tof zijn, ookal ben je nog vrij nieuw: meets zijn altijd tof.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef meneerman het volgende:
[..]
misschien kom ik binnenkort, als ik wat meer ingeburgerd ben hier
Hehe, raar dat ik jou ook nooit gemeet heb eigenlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit.
Deze man weet.
Alhoewel er best wel genoeg kneuzen zijn op FOK!
Geen ervaring mee, ik zit als getrouwde man op FOK!, dus ik zit onder de plak.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Dus geen kans op seks na afloop?
Dat ben je al, je zou het klapstuk van de avond vormen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef meneerman het volgende:
[..]
misschien kom ik binnenkort, als ik wat meer ingeburgerd ben hier
Gewoon Utrecht, is voor mij ook ver en duur, maar met zo'n grote groep de beste optie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:21 schreef deadprez het volgende:
Maar doe die meet gewoon in Eindhoven, ik kan geen treinkaartjes betalen. Ik regel pep en pillen voor iedereen.
Volgens mij is die er nog wel, helemaal aan het einde bij dat bruggetje bedoel je?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon Utrecht, is voor mij ook ver en duur, maar met zo'n grote groep de beste optie.
Eindhoven zijn tevens geen leuke kroegen voor meets, of zit die bikertent er nog op Stratum?
Waarom niet, past je stoel niet door de deur?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij het merendeel van de cafés en clubs op Stratumseind mag ik toch niet naar binnen.
Thunder Roadhouse was dat, toen ik er woonde in ieder geval. Bij dat bruggetje ja, denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is die er nog wel, helemaal aan het einde bij dat bruggetje bedoel je?
maar sowieso fuck kroegen, gewoon buiten chillen. het merendeel van de cafés en clubs op Stratumseind mag ik toch niet naar binnen.
En jij wilt alsnog in Eindhoven meeten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
cafés en clubs op Stratumseind mag ik toch niet naar binnen.
Wat is er zo kansloos aan een groepschat met Fokkers?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:21 schreef LompeHork het volgende:
Ah zo, ja dat is gewoon kansloos terechte klacht.
Kan net zo goed op FOK! (en beter zelfs) als iets dan escaleert kan een KLB-mod nog ingrijpen, op zo'n WA-groep niet. Maar och, kan verder weinig kwaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat is er zo kansloos aan een groepschat met Fokkers?
Maar dat kan ik niet betalen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En jij wilt alsnog in Eindhoven meeten.
Gewoon naar Utrecht komen, ligt centraal voor iedereen in het land.
Ach het ergste wat kan gebeuren is dat ze elkaar de koppen inslaan op de meet maar tot nu toe is het alleen gebleven tot wat dreigementjes wat over en weer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan net zo goed op FOK! (en beter zelfs) als iets dan escaleert kan een KLB-mod nog ingrijpen, op zo'n WA-groep niet. Maar och, kan verder weinig kwaad.
Er is wel een chille Irish pub op stratumseind, dat is wel iets voor jou denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Thunder Roadhouse was dat, toen ik er woonde in ieder geval. Bij dat bruggetje ja, denk ik.
Nah, dat is helemaal niets, buiten hangen was leuk toen ik vijftien was ofzo. Gewoon een degelijke kroeg.
Oh niets aan de hand dus. Ik voorzie geen problemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ach het ergste wat kan gebeuren is dat ze elkaar de koppen inslaan op de meet maar tot nu toe is het alleen gebleven tot wat dreigementjes wat over en weer. [ afbeelding ]
Pubs zijn altijd goed, behalve die in Eindhoven. Die is gewoon kut.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is wel een chille Irish pub op stratumseind, dat is wel iets voor jou denk ik.
ik mag er altijd gaan pissen van de mensen achter de barquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh niets aan de hand dus. Ik voorzie geen problemen.
[..]
Pubs zijn altijd gehad, behalve die in Eindhoven. Die is gewoon kut.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik mag er altijd gaan pissen van de mensen achter de bar
Hoe kan je geen treinkaartje betalen, maar wel pep en pillen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:21 schreef deadprez het volgende:
Maar doe die meet gewoon in Eindhoven, ik kan geen treinkaartjes betalen. Ik regel pep en pillen voor iedereen.
Ik hoef voor niet te grote hoeveelheden pep niet te betalen en pillen kosten ook niet zoveel. Sowieso kan ik mijn geld wel beter gebruiken dan er treinkaartjes van kopen, beter verplaatsen jullie de meet gewoon naar ehv.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe kan je geen treinkaartje betalen, maar wel pep en pillen?Verkoop wat van je pep en pillen en koop een treinkaartje.
Skirre tijden gquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoef voor niet te grote hoeveelheden pep niet te betalen en pillen kosten ook niet zoveel. Sowieso kan ik mijn geld wel beter gebruiken dan er treinkaartjes van kopen, beter verplaatsen jullie de meet gewoon naar ehv.
niet alleen de randstand maar..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:19 schreef deadprez het volgende:
dat is de leven die ik leid in de achterstandswijk
Heb je geen studenten-OV?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoef voor niet te grote hoeveelheden pep niet te betalen en pillen kosten ook niet zoveel. Sowieso kan ik mijn geld wel beter gebruiken dan er treinkaartjes van kopen, beter verplaatsen jullie de meet gewoon naar ehv.
Komt er helemaal niet in voor, alleen de randstad is gangsta.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:27 schreef grgr het volgende:
[..]
niet alleen de randstand maar..
hoe ging die kkliedje ook al weer
10 jaar geleden jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je geen studenten-OV?
[..]
Komt er helemaal niet in voor, alleen de randstad is gangsta.![]()
Die shit die jij bedoelt komt uit deze pokoe mattie:quote:
Ik ben de jongen die de fietsbel van je fiets pluktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Die shit die jij bedoelt komt uit deze pokoe mattie:
Malle anti's uit Eindje.
Maar Naudje is wel baas.
Gek dat ik nooit meer wat van die guy heb gehoord.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:35 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ben de jongen die de fietsbel van je fiets plukt
owjaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Die shit die jij bedoelt komt uit deze pokoe mattie:
Malle anti's uit Eindje.
Maar Naudje is wel baas.
Edit: Excuus, wat deadprez komt daar ook uit.
Beer is sowieso de gaarste op die track (ook op die met LSD) en hij kan niet eens "beer" spellen.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Beer is sowieso de gaarste op die track (ook op die met LSD) en hij kan niet eens "beer" spellen.
nee man hij heeft mijn fietsbel gejatquote:Jij bent gewoon boos dat Naldje je kinderbijslag op heeft gemaakt aan de coffeeshop.
HAHAquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:43 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Gooi me hengel aan de haak zit een vis nigger.
Gangsters uit Sas van Gent.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:51 schreef grgr het volgende:
wie kent lo-bo
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-mensenhandel.dhtml
Je kunt bij winkels als blokker actiekaartjes kopen dan kun je binnen 24 uur voor 15 euro binnen nl reizenquote:
Heb je intro of zo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:18 schreef -supergirl- het volgende:
Ik hoop dat ik nog kan komen ivm school
Nee dat had ik deze week. Maar als ik vrijdagochtend niks interessants heb dacht ik wel te kunnen skippen. Maar het is wel de eerste week, en dus eerste keer dat ik die bepaalde les heb en dus niet zo best om dat te missen. Maar heel misschien heb ik vrijdagochtend vrij. Dat hoor ik vandaagquote:
Ik zit er niet meer in.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent toch die gek die 24/7 actief is in de WA groep?
Oké doeiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nu nog definitief uitloggen op FOK!.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dat had ik deze week. Maar als ik vrijdagochtend niks interessants heb dacht ik wel te kunnen skippen. Maar het is wel de eerste week, en dus eerste keer dat ik die bepaalde les heb en dus niet zo best om dat te missen. Maar heel misschien heb ik vrijdagochtend vrij. Dat hoor ik vandaag
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 04:48 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Hij heeft de lijst aangepast om zich vervolgens helemaal boven aan te zetten (op supergirl na dan)![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent toch die gek die 24/7 actief is in de WA groep?
Ja wou het net doen maar nu kan ik mijn OP niet bewerken omdat een mod het leuk vond om een filmpje van een zogenaamde FOK! meet dat hergeupload als FOK! meet (kan je het nog volgen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef tetouaribo het volgende:
Yo wicked, il weet trouwens ook niet zeker of ik kom dus zet mij maar weer bij misschien.
Terechte waarschuwing, afgezaagd filmpje. Je kan ook gewoon foto's van echte FOK!meets gebruiken om te zien wat een falers hier eigenlijk rondlopen. Maar vorige keer was dat in ieder geval niet te zien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Ik btw ook hoor.
[..]
Ja wou het net doen maar nu kan ik mijn OP niet bewerken omdat een mod het leuk vond om een filmpje van een zogenaamde FOK! meet dat hergeupload als FOK! meet (kan je het nog volgen?) te plaatsen in de OP en een waarschuwing in de OP te zetten dat er met nummers misbruik kan worden gemaakt.
Toevoegingen van Lethal gelieve laten staan, je kunt de OP wel weer aanpassen, heb 'm geopend.quote:
That's me, wat wil je in de OP zetten dan fix ik 't wel even voor je.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Ik btw ook hoor.
[..]
Ja wou het net doen maar nu kan ik mijn OP niet bewerken omdat een mod het leuk vond om een filmpje van een zogenaamde FOK! meet dat hergeupload als FOK! meet (kan je het nog volgen?) te plaatsen in de OP en een waarschuwing in de OP te zetten dat er met nummers misbruik kan worden gemaakt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef Piye het volgende:
Je kan ook gewoon foto's van echte FOK!meets gebruiken om te zien wat een falers hier eigenlijk rondlopen.
Typisch, de organisator die dan weer niet op komt dagen... Zou je dan tóch een kloon van Paul zijn?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dat had ik deze week. Maar als ik vrijdagochtend niks interessants heb dacht ik wel te kunnen skippen. Maar het is wel de eerste week, en dus eerste keer dat ik die bepaalde les heb en dus niet zo best om dat te missen. Maar heel misschien heb ik vrijdagochtend vrij. Dat hoor ik vandaag
Hmm, zie je er een beetje leuk uit?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:45 schreef thats_meh het volgende:
Leuk een KLB meet, ik kom misschien ff kijken of ik kan
Vorige keer was ik het vergeten
Heeft dat invloed of ik mag komen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Typisch, de organisator die dan weer niet op komt dagen... Zou je dan tóch een kloon van Paul zijn?
[..]
Hmm, zie je er een beetje leuk uit?
Nee, of ik kom.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:38 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Heeft dat invloed of ik mag komen?
Nee. MAHL is een beetje vreemd en gebruikt Fok als een datingssitequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:38 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Heeft dat invloed of ik mag komen?
Haha ok. Is er niet een forum, fokkers daten fokkers?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. MAHL is een beetje vreemd en gebruikt Fok als een datingssite
Sorry meid ik vind school belangrijkerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Typisch, de organisator die dan weer niet op komt dagen... Zou je dan tóch een kloon van Paul zijn?
[..]
Hmm, zie je er een beetje leuk uit?
Nee ik vraag wanneer de volgende is na de 29ste ik ben dan namelijk jarig dus jammer genoeg kom ik nietquote:
Nee, ik ben gewoon een gezonde heteroseksuele jongeman die graag leuke meisjes tegenkomt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. MAHL is een beetje vreemd en gebruikt Fok als een datingssite
Zie uitleg hierboven.quote:
Je doet MBO hondjes castreren, hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sorry meid ik vind school belangrijker
Mijn god wat een vooroordelen van iets waar je geen verstand van hebt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een gezonde heteroseksuele jongeman die graag leuke meisjes tegenkomt.
[..]
Zie uitleg hierboven.
[..]
Je doet MBO hondjes castreren, hoe moeilijk kan dat zijn?
Leg uit dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn god wat een vooroordelen van iets waar je geen verstand van hebt.
Hmm. Tja, op die manier gaan vooroordelen nooit de wereld uit, hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe ik nooit aan mensen met vooroordelen. Die vind ik nooit zo interessant
MJPquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wie is dat ook alweer naast haan?
Zou ik het maar uitleggen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. Tja, op die manier gaan vooroordelen nooit de wereld uit, he
Nee dat snap ik, maar ging mij over MBO Diergeneeskunde.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zou ik het maar uitleggen?
School gaat voor.
Wijze woorden
Mensen die elke jaar nooit een paar dagen spijbelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zou ik het maar uitleggen?
School gaat voor.
Wijze woorden
Wat studeer jij dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mensen die elke jaar nooit een paar dagen spijbelen.
Die hard nerds hier.
Dat heb ik bij mijn vorige opleiding al te vaak gedaan. Het verschil is dat ik deze opleiding wél echt interessant en boeiend vind.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Die hard nerds hier.
Spijbelen doe je aan 't eind maar niet wanneer de school pas paar dagen begonnen isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Die hard nerds hier.
Niet iedereen gaat naar de universiteit, who caresquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar ging mij over MBO Diergeneeskunde.
Heb mbo niveau 1 diploma, mbo 2 ict, studeer nu voor beveiliging niveau 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die niet helemaal dronken de eerste week op school doorhalen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Spijbelen doe je aan 't eind maar niet wanneer de school pas paar dagen begonnen is
Jullie gaat echt? Nice, dan wil ik bij jullie aan tafel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Is er al een tafelindeling voor die avond...? Ik zie straks de bui al weer hangen dat vms en ik tussen alle lelijke fokkers zitten... Dan zijn we zo vertrokken en gaan we wel richting Amsterdam ofzo. Ja toch griekenland?
Braddie is wel een womanizer ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Braddie mag tegenover haan, maar dan onder de tafel. Misschien dat hij de vrouwen dan niet lastig valt.
Hij mag mijn stoel. Ik ga wel bij jmf op schoot!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:50 schreef Rodawa het volgende:
Wees een beetje gul mensen. Braddie kan niet de hele avond op de grond gaan zitten.
Is dat een bevestiging of moet braddie maar op je schoot?quote:
Als je een goed kontje hebt is het wel oke... Niet te dik, maar je botten moeten ook niet tegen mijn spieren aankomen... Oke? Nou fijn dan.!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Is dat een bevestiging of moet braddie maar op je schoot?
Ik ga nog wel paar x squatten voor de meetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je een goed kontje hebt is het wel oke... Niet te dik, maar je botten moeten ook niet tegen mijn spieren aankomen... Oke? Nou fijn dan.!
Terechte klacht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:37 schreef -supergirl- het volgende:
Gadverdamme al die spam van al die aidsusers die toch niet komensodemieter gewoon op man, flikkertjes
Och het matras van Zeeland spreekt zich uit...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:37 schreef -supergirl- het volgende:
Gadverdamme al die spam van al die aidsusers die toch niet komensodemieter gewoon op man, flikkertjes
Met de treinquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Och het matras van Zeeland spreekt zich uit...![]()
Hoe denk jij in hemelsnaam in Utrecht te komen? Als het instellen van een combi magnetron al te moeilijk voor je is gaat een ns ticketautomaat hem ook niet worden...
Is dat niet te technisch voor je, zo'n OV-chipkaart?quote:
Ga weg. Je bent gewoon een keiharde pussy. Doe je maar niet zo stoer voor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:51 schreef MAHL het volgende:
Het is dat sommigen van jullie me al kennen anders kon ik even langskomen de kat uit de boom kijken en zien welke vrouwelijke users wel leuk zijn. Makkelijker te versieren namelijk, onzeker en verlegen enzo.
[..]
Is dat niet te technisch voor je, zo'n OV-chipkaart?
Ahhhh onze plaatselijke grofgemonde internetheld is er ook weer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Och het matras van Zeeland spreekt zich uit...![]()
Hoe denk jij in hemelsnaam in Utrecht te komen? Als het instellen van een combi magnetron al te moeilijk voor je is gaat een ns ticketautomaat hem ook niet worden...
*mompelt iets over makkelijk doelwit*quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga weg. Je bent gewoon een keiharde pussy. Doe je maar niet zo stoer voor.
Over makkelijke doelwitten gesproken is het al gelukt met Meloewa of heeft ze een andere Fokker genomen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
*mompelt iets over makkelijk doelwit*
Chroestjov.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Over makkelijke doelwitten gesproken is het al gelukt met Meloewa of heeft ze een andere Fokker genomen?
Sterk argument gast...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhh onze plaatselijke grofgemonde internetheld is er ook weer.
Ik stel voor dat je ook zo'n mond hebt op de meet en dit allemaal in iedereen zijn gezicht durft te zeggen.
Als je durft te komen natuurlijk maar ik ga er niet van uit.
Please, do elaborate.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sterk argument gast...![]()
Denken dat ik niet kom omdat ik niet zou durven. Dat zou wel de laatste reden zijn waarom ik niet kom.
Helaas heb ik er wel ongeveer 100 anderen die zwaarder meewegen...
Wat een eindbaas zal je vast zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oh dat komt nog wel. Dit is een van mijn favo reeksen in KLB. Dat is natuurlijk wel omdat ik eigenlijk erg onzeker ben. Ik kijk op tegen mensen die gewoon het lef hebben om echt te meeten.quote:
Eventjes dan, straks kom je er weer op.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef Significantie het volgende:
Wicked, haal mij er even af. Sport enzo gaat voor. Misschien dat ik daarna nog kom als ik in Utrecht moet basketballen!
wicked is me bro. ik breek jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Connie als die fittie tussen wicked en mij doorgang gaat vinden dan heb je mijn rug toch? Ja toch?
Ik hoorde ook van een lurk-meet die echt fantastisch is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sterk argument gast...![]()
Denken dat ik niet kom omdat ik niet zou durven. Dat zou wel de laatste reden zijn waarom ik niet kom.
Ik zal mijn scheidsrechtersshirt aantrekken en de ruzie in goede banen leiden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Connie als die fittie tussen wicked en mij doorgang gaat vinden dan heb je mijn rug toch? Ja toch?
Hahahah, op FOK! nog gefriendzoned worden. Keiharde liebie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wicked is me bro. ik breek je
wat is een liebie?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:29 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Hahahah, op FOK! nog gefriendzoned worden. Keiharde liebie.
Ja toch mattie.quote:
Ik zal je wel een keer die hoodlessen geven dan.quote:
onder het genot van een stukje spacende cake. doen we!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja toch mattie.
[..]
Ik zal je wel een keer die hoodlessen geven dan.
We can get drunk and eat weed all day...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
onder het genot van een stukje spacende cake. doen we!
Dankje, dat is liefquote:
ewa kom je nog meet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef Piye het volgende:
[..]
We can get drunk and eat weed all day...
Eigenlijk is het smoke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom om -supergirl- op haar bil te meppen. Als ik dat heb gedaan, vertrek ik weer.quote:
Alleen even laten zien wie de baas is dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kom om -supergirl- op haar bil te meppen. Als ik dat heb gedaan, vertrek ik weer.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef haan33 het volgende:
Ik kom zeker naar de meet, ik moet in de ochtend nog in Utrecht mijn rooster en shit halen
Doe haar pijn en ik doe jou pijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kom om -supergirl- op haar bil te meppen. Als ik dat heb gedaan, vertrek ik weer.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef -supergirl- het volgende:
Wicked! haal de volgende personen eens uit de aanwezigenlijst:
Leonardofibonacci
Micson
Hakunamatafaka
CristinaYang
Panzermaus
2nutZ
dWc_ruffryder
VMSDKR
jemappellefrikandelle
Broder.
Nu niet al aan het inzuipen voor volgende week zijnquote:
Zijn ze dood dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef -supergirl- het volgende:
Leonardofibonacci
Micson
Hakunamatafaka
CristinaYang
Panzermaus
2nutZ
dWc_ruffryder
VMSDKR
jemappellefrikandelle
Broder.
Gestorven aan het FOK!virusquote:
Inderdaad, heb ik geleerd van Cesar Milan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen even laten zien wie de baas is dus.
If it isn't rough it isn't fun.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Doe haar pijn en ik doe jou pijn
CY komt niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef -supergirl- het volgende:
Leonardofibonacci
Micson
Hakunamatafaka
CristinaYang
Panzermaus
2nutZ
dWc_ruffryder
VMSDKR
jemappellefrikandelle
Broder.
Wtf, dat Madjack?quote:
Wie moet dan mijn shotjes betalen?quote:
Toen hij z'n naam vertelde, dacht ik ook dat het een allochtoon was.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wtf, dat Madjack?
Dacht altijd dat hij een blakkoe was.
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wie moet dan mijn shotjes betalen?
Whigger dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Toen hij z'n naam vertelde, dacht ik ook dat het een allochtoon was.
[..]
Ik niet in ieder geval.
Hij stond wel met een fles wodka op CSquote:
jody komt misschien max komt zeker. die fakag ken ik nitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef Rodawa het volgende:
Vergeet jody, maxburger en fakag niet, wicky.
Valt wel mee toch?quote:
Komt CY niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jody komt misschien max komt zeker. die fakag ken ik nit
Baasje is het ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hij stond wel met een fles wodka op CS
Nee, die ladytroll komt 1x per maand op FOK! manquote:
nee cy kan niet meerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ik geleerd van Cesar Milan.
[..]
If it isn't rough it isn't fun.
[..]
CY komt niet?
Nog om 6u in de ochtend pils zitten drinken met hem op CSquote:
Aight, onderuit gezakt op zo'n houten bankje daar?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nog om 6u in de ochtend pils zitten drinken met hem op CS
Volgens mij vaker, maar ze is tegenwoordig SC'er.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, die ladytroll komt 1x per maand op FOK! man
Aha, jammer. Maar meer tijd voor jouw bil.quote:
Ik viel in slaap, was al 16u aan het zuipenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Aight, lang onderuit op zo'n houten bankje daar?
Deze man weet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef haan33 het volgende:
Nu niet al aan het inzuipen voor volgende week zijn
Aw, jammer man. Hard getraind afgelopen weken? Oefening baart kunst.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik viel in slaap, was al 16u aan het zuipen
Met mijn penislengte, maak er maar 35cm vanquote:
Alsof deze mensen ooit komen, die blijven liever WoW spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef Rodawa het volgende:
Leonardofibonacci
Micson
Hakunamatafaka
CristinaYang
Panzermaus
2nutZ
dWc_ruffryder
Spatieloos
VMSDKR
jemappellefrikandelle
Broder.
fakag
Zij komen niet. Jody566 moet op misschien, ik moet op aanwezig. Scherp blijven wicked, als je de TS bent moet je er ook voor werken.
Hoe weet jij dat ze niet komen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef Rodawa het volgende:
Leonardofibonacci
Micson
Hakunamatafaka
CristinaYang
Panzermaus
2nutZ
dWc_ruffryder
Spatieloos
VMSDKR
jemappellefrikandelle
Broder.
fakag
Zij komen niet. Jody566 moet op misschien, ik moet op aanwezig. Scherp blijven wicked, als je de TS bent moet je er ook voor werken.
Hater, CY was er de vorige x ook, maar kan nu gewoon echt niet meer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Alsof deze mensen ooit komen, die blijven liever WoW spelen.
Kom jij nog? Ik weet echt niet of ik jou gezien heb de vorige keer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hater, CY was er de vorige x ook, maar kan nu gewoon echt niet meer.
Jawel was er even. En ik houd het mooi op misschien, moet nog naar het ziekenhuis en weet niet hoe ik me daarna voel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Kom jij nog? Ik weet echt niet of ik jou gezien heb de vorige keer.
Gewoon zuipen, de oplossing voor allesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel was er even. En ik houd het mooi op misschien, moet nog naar het ziekenhuis en weet niet hoe ik me daarna voel.
Ja moet een nacht doorhalen en daarna gaan ze me onderzoeken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gewoon zuipen, de oplossing voor alles
Leonardo en Micson hebben al 2 topics geleden afgezegd. CY kan niet, Panzer was op de lijst gezet door CY. Hakuna heeft geen zin. 2nutz en dWc trollen, lees maar 3 topics terug. Spatieloos heeft geen vervoer. VMS is dan op vakantie, Ronnie ook. Broder heeft afgezegd en fakag trollt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze niet komen?
Ik heb het lijstje gewoon overgenomen van het vorige topic en niemand van dat lijstje zien zeggen dat hij niet kwam anders had ik het wel gewijzigd.
Wut, is het ernstig?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja moet een nacht doorhalen en daarna gaan ze me onderzoeken.
Bedenk wel dat het yolo-element zwaar meeweegt in deze.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja moet een nacht doorhalen en daarna gaan ze me onderzoeken.
huh sinds wanneer kom jij wel?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef Rodawa het volgende:
Leonardofibonacci
Micson
Hakunamatafaka
CristinaYang
Panzermaus
2nutZ
dWc_ruffryder
Spatieloos
VMSDKR
jemappellefrikandelle
Broder.
fakag
Wie is die kutkop die 'm vasthoudt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef haan33 het volgende:
hallo dit is de kat van haan
gr gr
[ afbeelding ]
yoloboyswekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Wie is die kutkop die 'm vasthoudt?
Dat ding gooien we zo de gracht in.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Rodawa het volgende:
Trouwens, VMS rijdt in een lelijke eend, zelfs als hij zou willen kan hij de afstand niet overbruggen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef wickedmen het volgende:
Zo done.
Ik eis een gratis drankje op de meet.
Jij laat na 2 bier al je tieten zien, neenee jongeman, geen shotjes voor jouquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef Piye het volgende:
[..]
TS'en trakteren op gratis shotjes juist.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij laat na 2 bier al je tieten zien, neenee jongeman, geen shotjes voor jou
quote:
Chai begint.quote:
Dat zou geen straf zijn voor de FOK!dames.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij laat na 2 bier al je tieten zien, neenee jongeman, geen shotjes voor jou
Vorige keer werd er ook een pion op je hoofd gezet toen je in de club in slaap viel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zou geen straf zijn voor de FOK!dames.
Vorige keer wilden die chimeids zelfs aan me zitten toen ik geen enkele poging ondernam. Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
Vorige keer werd er ook een pion op je hoofd gezet toen je in de club in slaap viel.
Nee, dat is helemaal niet waar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Vorige keer wilden die chimeids zelfs aan me zitten toen ik geen enkele poging ondernam. Ik bedoel maar.
Nee, ze wilden me niet betasten en geile foto's met mij maken zodat ze op FB konden showen welke hete baas ze nu weer hebben ontmoet in da club.quote:
Iedere keer weer sloeg hij de dames van zich af. "Kom op schoonheden, ik wil gewoon even het Israel vs Palestina conflict bediscussierenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Vorige keer wilden die chimeids zelfs aan me zitten toen ik geen enkele poging ondernam. Ik bedoel maar.
Durr was er toch helemaal niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ze wilden me niet betasten en geile foto's met mij maken zodat ze op FB konden showen welke hete baas ze nu weer hebben ontmoet in da club.
Die neger ging ook echt bij die mannen staan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Iedere keer weer sloeg hij de dames van zich af. "Kom op schoonheden, ik wil gewoon even het Israel vs Palestina conflict bediscussieren"
Ik zag volgens mij fanta-stick in het tikibad gisteravond.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mooie verhalen boys.
[ afbeelding ]
Bedankt voor het hebben van mijn rugquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hater, CY was er de vorige x ook, maar kan nu gewoon echt niet meer.
Vertel me dat je op z'n minst hallo gezegd hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij fanta-stick in het tikibad gisteravond.
die bil
Je gaat de grote Wickedmen meeten en jij wilt geen drank voor hem regelen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef Piye het volgende:
[..]
TS'en trakteren op gratis shotjes juist.
Nog pics geschoten dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij fanta-stick in het tikibad gisteravond.
die bil
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Iedere keer weer sloeg hij de dames van zich af. "Kom op schoonheden, ik wil gewoon even het Israel vs Palestina conflict bediscussieren"
Helaas niet.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel, je staat nog op de foto met hem.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Durr was er toch helemaal niet?
Kaassoufles bestellen zichzelf niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Die neger ging ook echt bij die mannen staan.
Ik heb wel een foto van -sg-quote:
Maar kom jij nou, of niet? Want dat zou mij wel kunnen motiveren om wel te komen, wil dolgraag nog even lekker discussieren met jou onder het genot van een jointjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo herinner ik het mij ook, wist wel dat het niet aan mij lag.
Aight. ik wacht met smart.quote:
Negers die kaassoufles etenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
Negers die kaassoufles eten
Ga toch naar de kfc man
Ja doe dat, ik kom ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar kom jij nou, of niet? Want dat zou mij wel kunnen motiveren om wel te komen, wil dolgraag nog even lekker discussieren met jou onder het genot van een jointje
Negers die naar de kfc gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
Negers die kaassoufles eten
Ga toch naar de kfc man
Stuur maar een DM zoals reeds in de OP is vermeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zet mij ff in de OP bij aanwezig.
Alsof jij gaatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zet mij ff in de OP bij aanwezig.
Worden als 'joint' gebruikenquote:
Waarom sta je op misschien dan?quote:
Hij wil zijn paarsgepunte frikandel graag in een flamoesje hangen zegmaarquote:
Witte battieboys die denken als een neger te klinken als ze straattaal gebruikenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Worden als 'joint' gebruiken
Zeg gewoon jonko of assie ofso
Ik had vernomen dat jij ook kwam... Dus vandaarquote:
Jij komt trouwens gewoon, die lekkere kont moet erbij zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Witte battieboys die denken als een neger te klinken als ze straattaal gebruiken
Wow..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hij wil zijn paarsgepunte frikandel graag in een flamoesje hangen zegmaar
Niet aanpassen aan de taal van de straat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Witte battieboys die denken als een neger te klinken als ze straattaal gebruiken
quote:
Hoe lang duurt die afspraak dan? Kan toch nog daarna?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom sta je op misschien dan?Ik ken veel minder mensen deze keer en heb ook nog eens een afspraak die ik vrij moeilijk nog kan verzetten...
Skirre tijden voor de voormalige bewoonsters van het zandpad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die afspraak dan? Kan toch nog daarna?
Ik letterlijk ja , k heb niet veel uit mijn glas gekregen lolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo herinner ik het mij ook, wist wel dat het niet aan mij lag.
[..]
Jawel, je staat nog op de foto met hem.Weer te diep in het glaasje gekeken?
[..]
Kaassoufles bestellen zichzelf niet.
Heb jij al een hosseldoel voor deze meet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij komt trouwens gewoon, die lekkere kont moet erbij zijn
Mja moet werken, weet niet hoe laat ik klaar ben.. Maar is ook afhankelijk van de mensen die komen. Als jij, Piye, Haan en MAHL gaan, wordt het al een heel ander verhaal. Dan ga ik wel m'n best doen om eerder klaar te zijn enzo. Maar van de huidige groep ken ik er zo weinig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die afspraak dan? Kan toch nog daarna?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Skirre tijden voor de voormalige bewoonsters van het zandpad.
Ik heb zelfs nog voor je betaald.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik letterlijk ja , k heb niet veel uit mijn glas gekregen lol
Assie roken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Worden als 'joint' gebruiken
Zeg gewoon jonko of assie ofso
Ik heb mezelf als misschien opgegeven omdat er inderdaad niet zo gek veel namen tussen staan die ik per se wil meeten. Maar heb vandaag besloten gewoon te gaan. Alleen wicked heeft het gemist denk ik, maar ach het boeit weinig of ik onder misschien of aanwezig sta.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom sta je op misschien dan?Ik ken veel minder mensen deze keer en heb ook nog eens een afspraak die ik vrij moeilijk nog kan verzetten...
Kom jij deze keer eigenlijk?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik letterlijk ja , k heb niet veel uit mijn glas gekregen lol
Als ik kom zal ik je het een en ander leren haantje..quote:
Vertel, ben benieuwdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als ik kom zal ik je het een en ander leren haantje..
Hehe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dit een verkapte bedreiging naar onze God toe?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als ik kom zal ik je het een en ander leren haantje..
Ik ga wel even wat dingen in het werk stellen, als ik meer weet DM ik je wel even.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb mezelf als misschien opgegeven omdat er inderdaad niet zo gek veel namen tussen staan die ik per se wil meeten. Maar heb vandaag besloten gewoon te gaan. Alleen wicked heeft het gemist denk ik, maar ach het boeit weinig of ik onder misschien of aanwezig sta.Afspraak verzetten is wel lastig. Ik weet niet voor wanneer de afspraak precies is en of je naar je afspraak en de meet (zij het wat korter) kan gaan?
Heb je laatste meet wat voor elkaar gebokst eigenlijk?quote:
Niet echt, kon niet bepaald meer staan, laat staan hosselenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb je laatste meet wat voor elkaar gebokst eigenlijk?
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dit een verkapte bedreiging naar onze God toe?
haha is dat zo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog voor je betaald.
Jep, met alle liefde gedaanquote:
Misschien. ffe kijken of er genoeg mensen van vorige keer gaan dan overweeg ik t hetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Assie roken.
Jonko roken.
[..]
Ik heb mezelf als misschien opgegeven omdat er inderdaad niet zo gek veel namen tussen staan die ik per se wil meeten. Maar heb vandaag besloten gewoon te gaan. Alleen wicked heeft het gemist denk ik, maar ach het boeit weinig of ik onder misschien of aanwezig sta.Afspraak verzetten is wel lastig. Ik weet niet voor wanneer de afspraak precies is en of je naar je afspraak en de meet (zij het wat korter) kan gaan?
[..]
Kom jij deze keer eigenlijk?
Ze was opeens pleitte toen ik en madjack een kapsa gingen halenquote:
Misschien gehosseld door die korpsballen daar in hun babyblauwe strakke semi v-hals shirten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ze was opeens pleitte toen ik en madjack een kapsa gingen halen
A. Ik ben niet Chinees.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Komt panzer ook... Dan ga ik die chinese yang fixen.
Ik heb echt voor je betaald hoorquote:
Dacht het ook maar ze is niet Chinees maar gewoon NL en blond.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Komt panzer ook... Dan ga ik die chinese yang fixen.
Een Misschien hieroquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik had vernomen dat jij ook kwam... Dus vandaar
None taken,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
A. Ik ben niet Chinees.
B. Je maakt nog minder kans bij mij dan Haan. (no offense, Haan)
C. Je denkt toch niet dat je ook maar iets gedaan krijgt met Panzer erbij?
Hoe weet jij dit, ik heb jou geen pics gestuurdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dacht het ook maar ze is niet Chinees maar gewoon NL en blond.
Spleetogen zijn allemaal hetzelfdequote:
A wist ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
A. Ik ben niet Chinees.
B. Je maakt nog minder kans bij mij dan Haan. (no offense, Haan)
C. Je denkt toch niet dat je ook maar iets gedaan krijgt met Panzer erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |