Hahahah, op FOK! nog gefriendzoned worden. Keiharde liebie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wicked is me bro. ik breek je
wat is een liebie?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:29 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Hahahah, op FOK! nog gefriendzoned worden. Keiharde liebie.
Ja toch mattie.quote:
Ik zal je wel een keer die hoodlessen geven dan.quote:
onder het genot van een stukje spacende cake. doen we!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja toch mattie.
[..]
Ik zal je wel een keer die hoodlessen geven dan.
We can get drunk and eat weed all day...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
onder het genot van een stukje spacende cake. doen we!
Dankje, dat is liefquote:
ewa kom je nog meet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef Piye het volgende:
[..]
We can get drunk and eat weed all day...
Eigenlijk is het smoke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom om -supergirl- op haar bil te meppen. Als ik dat heb gedaan, vertrek ik weer.quote:
Alleen even laten zien wie de baas is dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kom om -supergirl- op haar bil te meppen. Als ik dat heb gedaan, vertrek ik weer.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef haan33 het volgende:
Ik kom zeker naar de meet, ik moet in de ochtend nog in Utrecht mijn rooster en shit halen
Doe haar pijn en ik doe jou pijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kom om -supergirl- op haar bil te meppen. Als ik dat heb gedaan, vertrek ik weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |