Hahahah, op FOK! nog gefriendzoned worden. Keiharde liebie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wicked is me bro. ik breek je
wat is een liebie?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:29 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Hahahah, op FOK! nog gefriendzoned worden. Keiharde liebie.
Ja toch mattie.quote:
Ik zal je wel een keer die hoodlessen geven dan.quote:
onder het genot van een stukje spacende cake. doen we!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja toch mattie.
[..]
Ik zal je wel een keer die hoodlessen geven dan.
We can get drunk and eat weed all day...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
onder het genot van een stukje spacende cake. doen we!
Dankje, dat is liefquote:
ewa kom je nog meet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef Piye het volgende:
[..]
We can get drunk and eat weed all day...
Eigenlijk is het smoke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom om -supergirl- op haar bil te meppen. Als ik dat heb gedaan, vertrek ik weer.quote:
Alleen even laten zien wie de baas is dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kom om -supergirl- op haar bil te meppen. Als ik dat heb gedaan, vertrek ik weer.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef haan33 het volgende:
Ik kom zeker naar de meet, ik moet in de ochtend nog in Utrecht mijn rooster en shit halen
Doe haar pijn en ik doe jou pijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kom om -supergirl- op haar bil te meppen. Als ik dat heb gedaan, vertrek ik weer.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef -supergirl- het volgende:
Wicked! haal de volgende personen eens uit de aanwezigenlijst:
Leonardofibonacci
Micson
Hakunamatafaka
CristinaYang
Panzermaus
2nutZ
dWc_ruffryder
VMSDKR
jemappellefrikandelle
Broder.
Nu niet al aan het inzuipen voor volgende week zijnquote:
Zijn ze dood dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef -supergirl- het volgende:
Leonardofibonacci
Micson
Hakunamatafaka
CristinaYang
Panzermaus
2nutZ
dWc_ruffryder
VMSDKR
jemappellefrikandelle
Broder.
Gestorven aan het FOK!virusquote:
Inderdaad, heb ik geleerd van Cesar Milan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen even laten zien wie de baas is dus.
If it isn't rough it isn't fun.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Doe haar pijn en ik doe jou pijn
CY komt niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef -supergirl- het volgende:
Leonardofibonacci
Micson
Hakunamatafaka
CristinaYang
Panzermaus
2nutZ
dWc_ruffryder
VMSDKR
jemappellefrikandelle
Broder.
Wtf, dat Madjack?quote:
Wie moet dan mijn shotjes betalen?quote:
Toen hij z'n naam vertelde, dacht ik ook dat het een allochtoon was.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wtf, dat Madjack?
Dacht altijd dat hij een blakkoe was.
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wie moet dan mijn shotjes betalen?
Whigger dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Toen hij z'n naam vertelde, dacht ik ook dat het een allochtoon was.
[..]
Ik niet in ieder geval.
Hij stond wel met een fles wodka op CSquote:
jody komt misschien max komt zeker. die fakag ken ik nitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef Rodawa het volgende:
Vergeet jody, maxburger en fakag niet, wicky.
Valt wel mee toch?quote:
Komt CY niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jody komt misschien max komt zeker. die fakag ken ik nit
Baasje is het ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hij stond wel met een fles wodka op CS
Nee, die ladytroll komt 1x per maand op FOK! manquote:
nee cy kan niet meerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ik geleerd van Cesar Milan.
[..]
If it isn't rough it isn't fun.
[..]
CY komt niet?
Nog om 6u in de ochtend pils zitten drinken met hem op CSquote:
Aight, onderuit gezakt op zo'n houten bankje daar?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nog om 6u in de ochtend pils zitten drinken met hem op CS
Volgens mij vaker, maar ze is tegenwoordig SC'er.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, die ladytroll komt 1x per maand op FOK! man
Aha, jammer. Maar meer tijd voor jouw bil.quote:
Ik viel in slaap, was al 16u aan het zuipenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Aight, lang onderuit op zo'n houten bankje daar?
Deze man weet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef haan33 het volgende:
Nu niet al aan het inzuipen voor volgende week zijn
Aw, jammer man. Hard getraind afgelopen weken? Oefening baart kunst.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik viel in slaap, was al 16u aan het zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |