Nee ik vraag wanneer de volgende is na de 29ste ik ben dan namelijk jarig dus jammer genoeg kom ik nietquote:
Nee, ik ben gewoon een gezonde heteroseksuele jongeman die graag leuke meisjes tegenkomt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. MAHL is een beetje vreemd en gebruikt Fok als een datingssite
Zie uitleg hierboven.quote:
Je doet MBO hondjes castreren, hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sorry meid ik vind school belangrijker
Mijn god wat een vooroordelen van iets waar je geen verstand van hebt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een gezonde heteroseksuele jongeman die graag leuke meisjes tegenkomt.
[..]
Zie uitleg hierboven.
[..]
Je doet MBO hondjes castreren, hoe moeilijk kan dat zijn?
Leg uit dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn god wat een vooroordelen van iets waar je geen verstand van hebt.
Hmm. Tja, op die manier gaan vooroordelen nooit de wereld uit, hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe ik nooit aan mensen met vooroordelen. Die vind ik nooit zo interessant
MJPquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wie is dat ook alweer naast haan?
Zou ik het maar uitleggen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. Tja, op die manier gaan vooroordelen nooit de wereld uit, he
Nee dat snap ik, maar ging mij over MBO Diergeneeskunde.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zou ik het maar uitleggen?
School gaat voor.
Wijze woorden
Mensen die elke jaar nooit een paar dagen spijbelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zou ik het maar uitleggen?
School gaat voor.
Wijze woorden
Wat studeer jij dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mensen die elke jaar nooit een paar dagen spijbelen.
Die hard nerds hier.
Dat heb ik bij mijn vorige opleiding al te vaak gedaan. Het verschil is dat ik deze opleiding wél echt interessant en boeiend vind.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Die hard nerds hier.
Spijbelen doe je aan 't eind maar niet wanneer de school pas paar dagen begonnen isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Die hard nerds hier.
Niet iedereen gaat naar de universiteit, who caresquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar ging mij over MBO Diergeneeskunde.
Heb mbo niveau 1 diploma, mbo 2 ict, studeer nu voor beveiliging niveau 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die niet helemaal dronken de eerste week op school doorhalen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Spijbelen doe je aan 't eind maar niet wanneer de school pas paar dagen begonnen is
Jullie gaat echt? Nice, dan wil ik bij jullie aan tafel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Is er al een tafelindeling voor die avond...? Ik zie straks de bui al weer hangen dat vms en ik tussen alle lelijke fokkers zitten... Dan zijn we zo vertrokken en gaan we wel richting Amsterdam ofzo. Ja toch griekenland?
Braddie is wel een womanizer ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Braddie mag tegenover haan, maar dan onder de tafel. Misschien dat hij de vrouwen dan niet lastig valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |