Heb je intro of zo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:18 schreef -supergirl- het volgende:
Ik hoop dat ik nog kan komen ivm school
Nee dat had ik deze week. Maar als ik vrijdagochtend niks interessants heb dacht ik wel te kunnen skippen. Maar het is wel de eerste week, en dus eerste keer dat ik die bepaalde les heb en dus niet zo best om dat te missen. Maar heel misschien heb ik vrijdagochtend vrij. Dat hoor ik vandaagquote:
Ik zit er niet meer in.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent toch die gek die 24/7 actief is in de WA groep?
Oké doeiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nu nog definitief uitloggen op FOK!.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dat had ik deze week. Maar als ik vrijdagochtend niks interessants heb dacht ik wel te kunnen skippen. Maar het is wel de eerste week, en dus eerste keer dat ik die bepaalde les heb en dus niet zo best om dat te missen. Maar heel misschien heb ik vrijdagochtend vrij. Dat hoor ik vandaag
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 04:48 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Hij heeft de lijst aangepast om zich vervolgens helemaal boven aan te zetten (op supergirl na dan)![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent toch die gek die 24/7 actief is in de WA groep?
Ja wou het net doen maar nu kan ik mijn OP niet bewerken omdat een mod het leuk vond om een filmpje van een zogenaamde FOK! meet dat hergeupload als FOK! meet (kan je het nog volgen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef tetouaribo het volgende:
Yo wicked, il weet trouwens ook niet zeker of ik kom dus zet mij maar weer bij misschien.
Terechte waarschuwing, afgezaagd filmpje. Je kan ook gewoon foto's van echte FOK!meets gebruiken om te zien wat een falers hier eigenlijk rondlopen. Maar vorige keer was dat in ieder geval niet te zien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Ik btw ook hoor.
[..]
Ja wou het net doen maar nu kan ik mijn OP niet bewerken omdat een mod het leuk vond om een filmpje van een zogenaamde FOK! meet dat hergeupload als FOK! meet (kan je het nog volgen?) te plaatsen in de OP en een waarschuwing in de OP te zetten dat er met nummers misbruik kan worden gemaakt.
Toevoegingen van Lethal gelieve laten staan, je kunt de OP wel weer aanpassen, heb 'm geopend.quote:
That's me, wat wil je in de OP zetten dan fix ik 't wel even voor je.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Ik btw ook hoor.
[..]
Ja wou het net doen maar nu kan ik mijn OP niet bewerken omdat een mod het leuk vond om een filmpje van een zogenaamde FOK! meet dat hergeupload als FOK! meet (kan je het nog volgen?) te plaatsen in de OP en een waarschuwing in de OP te zetten dat er met nummers misbruik kan worden gemaakt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef Piye het volgende:
Je kan ook gewoon foto's van echte FOK!meets gebruiken om te zien wat een falers hier eigenlijk rondlopen.
Typisch, de organisator die dan weer niet op komt dagen... Zou je dan tóch een kloon van Paul zijn?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dat had ik deze week. Maar als ik vrijdagochtend niks interessants heb dacht ik wel te kunnen skippen. Maar het is wel de eerste week, en dus eerste keer dat ik die bepaalde les heb en dus niet zo best om dat te missen. Maar heel misschien heb ik vrijdagochtend vrij. Dat hoor ik vandaag
Hmm, zie je er een beetje leuk uit?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:45 schreef thats_meh het volgende:
Leuk een KLB meet, ik kom misschien ff kijken of ik kan
Vorige keer was ik het vergeten
Heeft dat invloed of ik mag komen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Typisch, de organisator die dan weer niet op komt dagen... Zou je dan tóch een kloon van Paul zijn?
[..]
Hmm, zie je er een beetje leuk uit?
Nee, of ik kom.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:38 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Heeft dat invloed of ik mag komen?
Nee. MAHL is een beetje vreemd en gebruikt Fok als een datingssitequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:38 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Heeft dat invloed of ik mag komen?
Haha ok. Is er niet een forum, fokkers daten fokkers?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. MAHL is een beetje vreemd en gebruikt Fok als een datingssite
Sorry meid ik vind school belangrijkerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Typisch, de organisator die dan weer niet op komt dagen... Zou je dan tóch een kloon van Paul zijn?
[..]
Hmm, zie je er een beetje leuk uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |