Is dit een verkapte bedreiging naar onze God toe?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als ik kom zal ik je het een en ander leren haantje..
Ik ga wel even wat dingen in het werk stellen, als ik meer weet DM ik je wel even.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb mezelf als misschien opgegeven omdat er inderdaad niet zo gek veel namen tussen staan die ik per se wil meeten. Maar heb vandaag besloten gewoon te gaan. Alleen wicked heeft het gemist denk ik, maar ach het boeit weinig of ik onder misschien of aanwezig sta.Afspraak verzetten is wel lastig. Ik weet niet voor wanneer de afspraak precies is en of je naar je afspraak en de meet (zij het wat korter) kan gaan?
Heb je laatste meet wat voor elkaar gebokst eigenlijk?quote:
Niet echt, kon niet bepaald meer staan, laat staan hosselenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb je laatste meet wat voor elkaar gebokst eigenlijk?
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dit een verkapte bedreiging naar onze God toe?
haha is dat zo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog voor je betaald.
Jep, met alle liefde gedaanquote:
Misschien. ffe kijken of er genoeg mensen van vorige keer gaan dan overweeg ik t hetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Assie roken.
Jonko roken.
[..]
Ik heb mezelf als misschien opgegeven omdat er inderdaad niet zo gek veel namen tussen staan die ik per se wil meeten. Maar heb vandaag besloten gewoon te gaan. Alleen wicked heeft het gemist denk ik, maar ach het boeit weinig of ik onder misschien of aanwezig sta.Afspraak verzetten is wel lastig. Ik weet niet voor wanneer de afspraak precies is en of je naar je afspraak en de meet (zij het wat korter) kan gaan?
[..]
Kom jij deze keer eigenlijk?
Ze was opeens pleitte toen ik en madjack een kapsa gingen halenquote:
Misschien gehosseld door die korpsballen daar in hun babyblauwe strakke semi v-hals shirten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ze was opeens pleitte toen ik en madjack een kapsa gingen halen
A. Ik ben niet Chinees.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Komt panzer ook... Dan ga ik die chinese yang fixen.
Ik heb echt voor je betaald hoorquote:
Dacht het ook maar ze is niet Chinees maar gewoon NL en blond.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Komt panzer ook... Dan ga ik die chinese yang fixen.
Een Misschien hieroquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik had vernomen dat jij ook kwam... Dus vandaar
None taken,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
A. Ik ben niet Chinees.
B. Je maakt nog minder kans bij mij dan Haan. (no offense, Haan)
C. Je denkt toch niet dat je ook maar iets gedaan krijgt met Panzer erbij?
Hoe weet jij dit, ik heb jou geen pics gestuurdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dacht het ook maar ze is niet Chinees maar gewoon NL en blond.
Spleetogen zijn allemaal hetzelfdequote:
A wist ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
A. Ik ben niet Chinees.
B. Je maakt nog minder kans bij mij dan Haan. (no offense, Haan)
C. Je denkt toch niet dat je ook maar iets gedaan krijgt met Panzer erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |